abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87525925
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:45 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Oh my. Ik dacht dat het een grap was. Talpa :r
Nee, wel goed tellen, dit zijn maar 7 dotjes :')
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 14 oktober 2010 @ 10:54:08 #202
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_87526045
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:42 schreef speknek het volgende:
Jammer dat er zoveel mongolen op fok zitten, een aantal van de briljantste logo's staan hierbij. Mensen die serieus Walt Disney of Coca Cola noemen zitten echt on crack.
Of die kneusjes die zonder onderbouwing het logo van een rivaliserende voetbalclub moeten posten. :')
pi_87526240
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:16 schreef exile79 het volgende:
Deze kan er nu ook wel bij, net nieuw.

[ afbeelding ]

Hier kom je in 2010 toch niet mee aankakken zeg, jezus wat slecht.
Nou, inderdaad, dit lijkt meer een 1987-logo.
pi_87526557
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Of die kneusjes die zonder onderbouwing het logo van een rivaliserende voetbalclub moeten posten. :')
Dat ja. Of een biermerk dat niet hip genoeg is.
pi_87526622
Ik heb niet zoveel problemen met het nieuwe RTL-7 logo. De typografie vind ik helemaal niet zo verouderd, en het geel/zwart moet actie uitstralen, wat volgens mij wel gelukt is.
pi_87526644
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:15 schreef dotKoen het volgende:
Ik heb niet zoveel problemen met het nieuwe RTL-7 logo. De typografie vind ik helemaal niet zo verouderd, en het geel/zwart moet actie uitstralen, wat volgens mij wel gelukt is.
Walgelijk gewoon :r
pi_87526686
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef Mercer het volgende:

[..]

Haha, m'n moeder zegt altijd Vinolia ipv Veolia. :') _O-

Persoonlijk vind ik deze echt "zum kotzen"!
[ afbeelding ]
Waarom?
pi_87526714
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat ja. Of een biermerk dat niet hip genoeg is.
Een biermerk? De grootste bierbrouwer ter wereld zul je bedoelen...... @AbInbev
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:17 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Waarom?
Ik weet ook niet waarom ze het zo noemt, maar ik moet altijd zo lachen. "Oh daar komt de bus van Vinolia". :')

Of bedoel je waarom ik Liander lelijk vind? Ik vind dat er gewoon amateuristisch uitzien, al blijft het wel sterk in mijn hoofd hangen wanneer ik het heb gezien...... }:|
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:21:16 #209
8369 speknek
Another day another slay
pi_87526822
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:15 schreef dotKoen het volgende:
Ik vind hem lelijk. Niet de idee erachter, die is wel goed, maar de streepjes hebben hele duidelijke jaggies op een HDTV, en ben ook niet gecharmeerd van het feit dat de streepjes langer zijn dan de zeven waar ze uit zouden moeten stralen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87526867
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:42 schreef speknek het volgende:
Jammer dat er zoveel mongolen op fok zitten, een aantal van de briljantste logo's staan hierbij. Mensen die serieus Walt Disney of Coca Cola noemen zitten echt on crack.
Nou ja, het beeld- en woordmerk van Walt Disney is weliswaar heel bekend en dus veel geld waard, maar echt esthetisch vind ik het niet. Om nog maar te zwijgen over het feit dat mensen in plaats van Disney vaak Gisnep lezen.
quote:
En dingen als sbs6, trots op nederland, talpa, zijn natuurlijk allemaal teringorganisaties, maar het zijn serieus gewoon goede, herkenbare logo's.
Qua SBS6 en Talpa ben ik het met je eens. Het TON-logo vind ik zo ontzettend goedkoop, het heeft wat mij betreft een compleet verkeerde uitstraling voor een politieke partij.
pi_87526889
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:18 schreef Mercer het volgende:

[..]

Een biermerk? De grootste bierbrouwer ter wereld zul je bedoelen...... @AbInbev
[..]

Ik weet ook niet waarom ze het zo noemt, maar ik moet altijd zo lachen. "Oh daar komt de bus van Vinolia". :')
Ik had het niet over jou specifiek, gewoon mensen die hier een biermerk neerplempen want het is slecht bier dus het merk is stom.
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:21 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik vind hem lelijk. Niet de idee erachter, die is wel goed, maar de streepjes hebben hele duidelijke jaggies op een HDTV, en ben ook niet gecharmeerd van het feit dat de streepjes langer zijn dan de zeven waar ze uit zouden moeten stralen.
Wat is het idee erachter? Ik vind 'm er niet uitzien in elk geval, past ook totaal niet bij de stijl die ik in mijn hoofd heb als ik aan RTL denk. Ben wel benieuwd wat de redenatie erachter is, :).
pi_87526919
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:23 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik had het niet over jou specifiek, gewoon mensen die hier een biermerk neerplempen want het is slecht bier dus het merk is stom.
[..]

Wat is het idee erachter? Ik vind 'm er niet uitzien in elk geval, past ook totaal niet bij de stijl die ik in mijn hoofd heb als ik aan RTL denk. Ben wel benieuwd wat de redenatie erachter is, :).
Nou ja, dat laatste klopt, want RTL Broadcasting wil RTL7 herpositioneren, vandaar ook het nieuwe logo.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:24:47 #213
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_87528742

Go Daddy.com, is een Amerikaanse web-host. Het logo is lelijk (imho), voor mij ontbreekt de link tussen de merknaam en de activiteiten als web-host.
De naam is wel pakkend en memorabel, maar ik heb jarenlang gedacht dat Go Daddy.com een soort internetportaal/vragenbak voor 50-plussers was.

Over het ontstaan van de naam:
quote:
Go Daddy was founded in 1997 as Jomax Technologies by Bob Parsons, who previously founded the software development company Parsons Technology, Inc. The company changed its name to Go Daddy in 1999 when a group of employees were brainstorming on a more memorable name than Jomax Technologies. Someone said, "How about Big Daddy?" A quick check revealed that it was taken. Then Parsons said, "How about Go Daddy?" The name was available, so he bought it. CEO Bob Parsons states the company stuck with the name because it made people smile and remember it.
pi_87529740
Goed voorbeeld, daar heb ik me ook wel eens van afgevraagd hoe ze erbij kwamen. Mooi ook dat ze totaal geen inhoudelijke redenen hebben voor de naam, behalve dat iemand een willekeurig idee riep en ze maar eentje namen die erop leek die wél vrij was, ;').
pi_87529847
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:10:33 #216
154252 EvanStone
Daar gaan we!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:19:14 #217
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_87532592
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:06 schreef 9611Niels het volgende:

En dan de naam van het stadion ook nog :r
Euroborg :|W
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_98311550
Na het lezen van dit topic en het onlangs ontdekken van de vlag van Scheveningen, voelde ik de onbedwingbare neiging om 'm hier te posten..

pi_98312099
Deze mag ook absoluut niet ontbreken! Busvervoer breng. :')

pi_98312389
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:08 schreef Mercer het volgende:
Deze mag ook absoluut niet ontbreken! Busvervoer breng. :')

[ afbeelding ]
Qua beeld- en woordmerk valt het toch wel mee? De naam is wellicht wat te aanstellerig. Het beeldmerk is overigens wel weinig tijdloos.

[ Bericht 0% gewijzigd door dotKoen op 17-06-2011 22:22:32 ]
pi_98312700
Dit moet ik volgen als vormgever :D
pi_98312794
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:13 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Qua beeld- en woordmerk valt het toch wel mee? De naam is wellicht wat te aanstellerig. Het beeldmerk is overigens we weinig tijdloos.
Ik vind het er niet uitzien iig. ;( Eerst was het gewoon Connexxion. Wat op mij veel volwassener overkomt. Maar ja, die ambtenaartjes moeten ook wat te doen hebben, dus waarom niet alle bussen even een andere naam geven? Om het over 5 jaar nog eens dunnetjes over te doen. Wat een geldverspilling. :{w
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:24:45 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98312874
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dit moet ik volgen als vormgever :D
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98313070
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:23 schreef Mercer het volgende:

[..]

Ik vind het er niet uitzien iig. ;( Eerst was het gewoon Connexxion. [ afbeelding ] Wat op mij veel volwassener overkomt. Maar ja, die ambtenaartjes moeten ook wat te doen hebben, dus waarom niet alle bussen even een andere naam geven? Om het over 5 jaar nog eens dunnetjes over te doen. Wat een geldverspilling. :{w
Hier in Nijmegen is het nooit(?) Connexxion geweest, maar Novio, die echt een verschrikkelijk lelijke huisstijl hadden. Breng is in dat opzicht esthetisch een verbetering. Of dat de investering waard was, lijkt me niet het onderwerp van dit topic.
pi_98313772
OT:

Natuurlijk niet zo erg als het Go Daddy-logo, maar voor een grote postorganisatie geen passend logo. Te ingewikkeld, te rond, stomme gradient. Wel leuke letter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')