Nee, wel goed tellen, dit zijn maar 7 dotjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:45 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Oh my. Ik dacht dat het een grap was. Talpa
Of die kneusjes die zonder onderbouwing het logo van een rivaliserende voetbalclub moeten posten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:42 schreef speknek het volgende:
Jammer dat er zoveel mongolen op fok zitten, een aantal van de briljantste logo's staan hierbij. Mensen die serieus Walt Disney of Coca Cola noemen zitten echt on crack.
Nou, inderdaad, dit lijkt meer een 1987-logo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:16 schreef exile79 het volgende:
Deze kan er nu ook wel bij, net nieuw.
[ afbeelding ]
Hier kom je in 2010 toch niet mee aankakken zeg, jezus wat slecht.
Dat ja. Of een biermerk dat niet hip genoeg is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of die kneusjes die zonder onderbouwing het logo van een rivaliserende voetbalclub moeten posten.
Walgelijk gewoonquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:15 schreef dotKoen het volgende:
Ik heb niet zoveel problemen met het nieuwe RTL-7 logo. De typografie vind ik helemaal niet zo verouderd, en het geel/zwart moet actie uitstralen, wat volgens mij wel gelukt is.
Waarom?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef Mercer het volgende:
[..]
Haha, m'n moeder zegt altijd Vinolia ipv Veolia.![]()
![]()
Persoonlijk vind ik deze echt "zum kotzen"!
[ afbeelding ]
Een biermerk? De grootste bierbrouwer ter wereld zul je bedoelen...... @AbInbevquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat ja. Of een biermerk dat niet hip genoeg is.
Ik weet ook niet waarom ze het zo noemt, maar ik moet altijd zo lachen. "Oh daar komt de bus van Vinolia".quote:
Ik vind hem lelijk. Niet de idee erachter, die is wel goed, maar de streepjes hebben hele duidelijke jaggies op een HDTV, en ben ook niet gecharmeerd van het feit dat de streepjes langer zijn dan de zeven waar ze uit zouden moeten stralen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:15 schreef dotKoen het volgende:
Ik heb niet zoveel problemen met het nieuwe RTL-7 logo. De typografie vind ik helemaal niet zo verouderd, en het geel/zwart moet actie uitstralen, wat volgens mij wel gelukt is.
Nou ja, het beeld- en woordmerk van Walt Disney is weliswaar heel bekend en dus veel geld waard, maar echt esthetisch vind ik het niet. Om nog maar te zwijgen over het feit dat mensen in plaats van Disney vaak Gisnep lezen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:42 schreef speknek het volgende:
Jammer dat er zoveel mongolen op fok zitten, een aantal van de briljantste logo's staan hierbij. Mensen die serieus Walt Disney of Coca Cola noemen zitten echt on crack.
Qua SBS6 en Talpa ben ik het met je eens. Het TON-logo vind ik zo ontzettend goedkoop, het heeft wat mij betreft een compleet verkeerde uitstraling voor een politieke partij.quote:En dingen als sbs6, trots op nederland, talpa, zijn natuurlijk allemaal teringorganisaties, maar het zijn serieus gewoon goede, herkenbare logo's.
Ik had het niet over jou specifiek, gewoon mensen die hier een biermerk neerplempen want het is slecht bier dus het merk is stom.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:18 schreef Mercer het volgende:
[..]
Een biermerk? De grootste bierbrouwer ter wereld zul je bedoelen...... @AbInbev
[..]
Ik weet ook niet waarom ze het zo noemt, maar ik moet altijd zo lachen. "Oh daar komt de bus van Vinolia".![]()
Wat is het idee erachter? Ik vind 'm er niet uitzien in elk geval, past ook totaal niet bij de stijl die ik in mijn hoofd heb als ik aan RTL denk. Ben wel benieuwd wat de redenatie erachter is,quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk. Niet de idee erachter, die is wel goed, maar de streepjes hebben hele duidelijke jaggies op een HDTV, en ben ook niet gecharmeerd van het feit dat de streepjes langer zijn dan de zeven waar ze uit zouden moeten stralen.
Nou ja, dat laatste klopt, want RTL Broadcasting wil RTL7 herpositioneren, vandaar ook het nieuwe logo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou specifiek, gewoon mensen die hier een biermerk neerplempen want het is slecht bier dus het merk is stom.
[..]
Wat is het idee erachter? Ik vind 'm er niet uitzien in elk geval, past ook totaal niet bij de stijl die ik in mijn hoofd heb als ik aan RTL denk. Ben wel benieuwd wat de redenatie erachter is,.
quote:Go Daddy was founded in 1997 as Jomax Technologies by Bob Parsons, who previously founded the software development company Parsons Technology, Inc. The company changed its name to Go Daddy in 1999 when a group of employees were brainstorming on a more memorable name than Jomax Technologies. Someone said, "How about Big Daddy?" A quick check revealed that it was taken. Then Parsons said, "How about Go Daddy?" The name was available, so he bought it. CEO Bob Parsons states the company stuck with the name because it made people smile and remember it.
En dan de naam van het stadion ook nogquote:
Qua beeld- en woordmerk valt het toch wel mee? De naam is wellicht wat te aanstellerig. Het beeldmerk is overigens wel weinig tijdloos.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:08 schreef Mercer het volgende:
Deze mag ook absoluut niet ontbreken! Busvervoer breng.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het er niet uitzien iig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:13 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Qua beeld- en woordmerk valt het toch wel mee? De naam is wellicht wat te aanstellerig. Het beeldmerk is overigens we weinig tijdloos.
quote:
Hier in Nijmegen is het nooit(?) Connexxion geweest, maar Novio, die echt een verschrikkelijk lelijke huisstijl hadden. Breng is in dat opzicht esthetisch een verbetering. Of dat de investering waard was, lijkt me niet het onderwerp van dit topic.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:23 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uitzien iig.Eerst was het gewoon Connexxion. [ afbeelding ] Wat op mij veel volwassener overkomt. Maar ja, die ambtenaartjes moeten ook wat te doen hebben, dus waarom niet alle bussen even een andere naam geven? Om het over 5 jaar nog eens dunnetjes over te doen. Wat een geldverspilling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |