Daar ben ik het grondig mee oneens. Dat oude logo, met die stomme golfjes vind ik niet herkenbaar genoeg. Het nieuwe logo (met nieuwe huisstijl) vind ik juist erg goed met veel aandacht voor detail vormgegeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:08 schreef Dr.Cooper het volgende:
Het 'nieuwe' logo is echt verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
Ik heb niet alleen technische bezwaren tegen gradients. Overigens, juist bij bedrijven als PostNL spelen technische bezwaren wel een rol: postbedrijven werken nog met stempels en postzakken en weet ik wat voor spullen waar je liever geen gradient op laat afdrukken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:34 schreef Drakire het volgende:
[..]
Is de trend tegenwoordig gradients en dat soort dingen gradients kwamen er vroeger op print niet zo mooi uit plus het was erg duur om zoveel verschillende kleuren te kunnen printen vandaar dat veel logo's slechts 1 of 2 kleuren hadden.
Tegenwoordig speelt dit allemaal geen rol meer en zie je dat meer bedrijven hun logo's gaan voorzien van gradients:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat ik deze logo's lelijk vind maar om even uit te leggen waarom gradients nu wel kunnen.
quote:
quote:
Gefeliciteerd, je hebt zojuist drie totaal onbekende logo's geplaatst die toevallig ook op de eerste pagina's van dit topic terug te vinden zijn.quote:
Er komen wel meer dezelfde logo's terug, over die van PWC is ook al eerder gediscusieerd, postnl is al eerder voorbij gekomen, logo van Oldambt is al meerdere keren voorbij gekomen...mensen posten gewoon zonder dit topic eerst door te nemenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gefeliciteerd, je hebt zojuist drie totaal onbekende logo's geplaatst die toevallig ook op de eerste pagina's van dit topic terug te vinden zijn.
Waar heb je op gegoogled? "Worst logo ever"
dat is ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:14 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Edit:Ik dacht, waar heb ik een oranje afgeronde driehoek eerder gezien. Nou, bij die schoenensite met verschrikkelijke reclames:
[ afbeelding ]
True, maar daarnaast was het ook de bedoeling van het topic om met bekende beeldmerken te komen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:57 schreef kvd het volgende:
[..]
Er komen wel meer dezelfde logo's terug, over die van PWC is ook al eerder gediscusieerd, postnl is al eerder voorbij gekomen, logo van Oltambt is al meerdere keren voorbij gekomen...mensen posten gewoon zonder dit topic eerst door te nemen
Ja? Volgens mij niet, ik heb er nog naar gekeken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:57 schreef kvd het volgende:
[..]
Er komen wel meer dezelfde logo's terug, over die van PWC is ook al eerder gediscusieerd, postnl is al eerder voorbij gekomen, logo van Oltambt is al meerdere keren voorbij gekomen...mensen posten gewoon zonder dit topic eerst door te nemen
tsja, bekend zijn ze helaas niet allemaal en dan worden ze ook nog eens geplaatst zonder aan te geven waar ze van zijn. Ik heb geen flauw idee waar deze van is, kan iemand me dat vertellen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
True, maar daarnaast was het ook de bedoeling van het topic om met bekende beeldmerken te komen.
Het is zo makkelijk om een google zoekactie uit te voeren op "Worst Logo Ever" en hier snel wat afbeeldingen te copy pasten.
Jij was ook de eerstequote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja? Volgens mij niet, ik heb er nog naar gekeken.
Van de makers vanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:42 schreef dotKoen het volgende:
OT:
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet zo erg als het Go Daddy-logo, maar voor een grote postorganisatie geen passend logo. Te ingewikkeld, te rond, stomme gradient. Wel leuke letter.
Haha , en toch he , de kop van het nieuwe glas is wat minder rond. = Minder schuim aan den smoel , en meer lucht bij elke slok wat de smaak weer ten goede komt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mijn oog viel laatst op de reclame van Wieckse Witte, waarin ze veelvuldig hun nieuwe glas laten zien. Daar zijn ze ongetwijfeld trots op.
Maar het is gewoon een bijna één op één kopie van de al langer bestaande glazen van het afgelopen jaren populair geworden Erdinger Weißbier.
Kijk en vergelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de roomskatholieke kerkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef kvd het volgende:
[..]
tsja, bekend zijn ze helaas niet allemaal en dan worden ze ook nog eens geplaatst zonder aan te geven waar ze van zijn. Ik heb geen flauw idee waar deze van is, kan iemand me dat vertellen?
Ik heb nog nooit een kikker ontleedquote:Op donderdag 22 april 2010 01:13 schreef Iblardi het volgende:
Studenten aan de medische faculteit ontleden kikkers als onderdeel van hun opleiding, dus in dat opzicht is het wel een passend symbool voor een academisch medisch centrum. De site geeft er echter een heel andere draai aan:
Vroeger was dat wel zo. Althans, een bevriende huisarts heeft nog haaien ontleed in het eerste jaar van zijn studie geneeskunde.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kikker ontleedAls ex-medisch student bij het UMCG
Wel mensen.
Oh gelukkig , nou voel ik me een stuk beter hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:15 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Vroeger was dat wel zo. Althans, een bevriende huisarts heeft nog haaien ontleed in het eerste jaar van zijn studie geneeskunde.
Ik heb ook nooit iets anders ontleed dan mensen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Oh gelukkig , nou voel ik me een stuk beter haha
Had je liever dat je dokter alleen kikkers had ontleed?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
Oh gelukkig , nou voel ik me een stuk beter haha
Die het op hun beurt gejat hebben van de makers van het MSN-logo. Maar dan wel pas 5 jaar nadat zo'n beetje iedereen had wel weer gehad had met het ooit nieuwe en leuke idee van verlopende kleurtjes, vlakjes enzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:20 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Van de makers van
[ afbeelding ]
?
Haha, inderdaad. Wat stelt dat gedrocht eigenlijk voor? Veel slecht weer, boze burgers en leegstaande huizen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:19 schreef tomatenrood het volgende:
Het is al genoemd: de logo's van de meeste Nederlandse gemeenten.
Beter nemen gemeenten ook gewoon de standaard huisstijl van de rijksoverheid over.
Zo dus
[ afbeelding ]
En niet dit gedrocht:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |