abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98330354
pi_98330405
Zoek de verschillen :')

pi_98330435
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:08 schreef Dr.Cooper het volgende:
Het 'nieuwe' logo is echt verschrikkelijk.

[ afbeelding ]
Daar ben ik het grondig mee oneens. Dat oude logo, met die stomme golfjes vind ik niet herkenbaar genoeg. Het nieuwe logo (met nieuwe huisstijl) vind ik juist erg goed met veel aandacht voor detail vormgegeven.
pi_98330580
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 02:34 schreef Drakire het volgende:

[..]

Is de trend tegenwoordig gradients en dat soort dingen gradients kwamen er vroeger op print niet zo mooi uit plus het was erg duur om zoveel verschillende kleuren te kunnen printen vandaar dat veel logo's slechts 1 of 2 kleuren hadden.

Tegenwoordig speelt dit allemaal geen rol meer en zie je dat meer bedrijven hun logo's gaan voorzien van gradients:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Niet dat ik deze logo's lelijk vind maar om even uit te leggen waarom gradients nu wel kunnen :).
Ik heb niet alleen technische bezwaren tegen gradients. Overigens, juist bij bedrijven als PostNL spelen technische bezwaren wel een rol: postbedrijven werken nog met stempels en postzakken en weet ik wat voor spullen waar je liever geen gradient op laat afdrukken.

Ik vind het ook gewoon te soft voor dit bedrijf, te weinig gewicht. Het had net zo goed een logo voor een drogist kunnen zijn, of een snoepmerk schoenenverkoopsite. Het logo van UPC vind ik wel mooi ontworpen. Bij KPN heb ik een beetje dezelfde bezwaren. Je ziet ook meteen dat die afgeronde driehoeken blijkbaar in de mode zijn. Dat is niet echt handig als beeldmerk.

Edit:Ik dacht, waar heb ik een oranje afgeronde driehoek eerder gezien. Nou, bij die schoenensite met verschrikkelijke reclames:

[ Bericht 4% gewijzigd door dotKoen op 18-06-2011 13:31:57 ]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:49:21 #255
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_98331737
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:07 schreef Erwache het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:07 schreef Erwache het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:08 schreef Erwache het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, je hebt zojuist drie totaal onbekende logo's geplaatst die toevallig ook op de eerste pagina's van dit topic terug te vinden zijn.
Waar heb je op gegoogled? "Worst logo ever" :?
pi_98331977
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

[..]

[..]

Gefeliciteerd, je hebt zojuist drie totaal onbekende logo's geplaatst die toevallig ook op de eerste pagina's van dit topic terug te vinden zijn.
Waar heb je op gegoogled? "Worst logo ever" :?
Er komen wel meer dezelfde logo's terug, over die van PWC is ook al eerder gediscusieerd, postnl is al eerder voorbij gekomen, logo van Oldambt is al meerdere keren voorbij gekomen...mensen posten gewoon zonder dit topic eerst door te nemen

[ Bericht 2% gewijzigd door kvd op 18-06-2011 14:10:39 ]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 14:00:08 #257
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_98332081
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:14 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Edit:Ik dacht, waar heb ik een oranje afgeronde driehoek eerder gezien. Nou, bij die schoenensite met verschrikkelijke reclames:
[ afbeelding ]
dat is ook het eerste waar ik aan dacht. :)
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  zaterdag 18 juni 2011 @ 14:01:45 #258
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_98332143
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:57 schreef kvd het volgende:

[..]

Er komen wel meer dezelfde logo's terug, over die van PWC is ook al eerder gediscusieerd, postnl is al eerder voorbij gekomen, logo van Oltambt is al meerdere keren voorbij gekomen...mensen posten gewoon zonder dit topic eerst door te nemen
True, maar daarnaast was het ook de bedoeling van het topic om met bekende beeldmerken te komen.
Iets waar we dagelijks tegenaan kunnen lopen.
Het is zo makkelijk om een google zoekactie uit te voeren op "Worst Logo Ever" en hier snel wat afbeeldingen te copy pasten van één of andere plaatselijke computerboer uit Wisconsin.
pi_98332182
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:57 schreef kvd het volgende:

[..]

Er komen wel meer dezelfde logo's terug, over die van PWC is ook al eerder gediscusieerd, postnl is al eerder voorbij gekomen, logo van Oltambt is al meerdere keren voorbij gekomen...mensen posten gewoon zonder dit topic eerst door te nemen
Ja? Volgens mij niet, ik heb er nog naar gekeken.
pi_98332292
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

True, maar daarnaast was het ook de bedoeling van het topic om met bekende beeldmerken te komen.
Het is zo makkelijk om een google zoekactie uit te voeren op "Worst Logo Ever" en hier snel wat afbeeldingen te copy pasten.
tsja, bekend zijn ze helaas niet allemaal en dan worden ze ook nog eens geplaatst zonder aan te geven waar ze van zijn. Ik heb geen flauw idee waar deze van is, kan iemand me dat vertellen?
pi_98332551
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Ja? Volgens mij niet, ik heb er nog naar gekeken.
Jij was ook de eerste ;). Maar vadaag is hij weer als lelijke logo/reclame benoemd....en dat na 1 dag en ook nog eens op dezelfde pagina...
pi_98332831
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:42 schreef dotKoen het volgende:
OT:

[ afbeelding ]
Natuurlijk niet zo erg als het Go Daddy-logo, maar voor een grote postorganisatie geen passend logo. Te ingewikkeld, te rond, stomme gradient. Wel leuke letter.
Van de makers van

?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 14:23:03 #263
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_98332924
Mijn oog viel laatst op de reclame van Wieckse Witte, waarin ze veelvuldig hun nieuwe glas laten zien. Daar zijn ze ongetwijfeld trots op.
Maar het is gewoon een bijna één op één kopie van de al langer bestaande glazen van het afgelopen jaren populair geworden Erdinger Weißbier.

Kijk en vergelijk:

pi_98333487
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mijn oog viel laatst op de reclame van Wieckse Witte, waarin ze veelvuldig hun nieuwe glas laten zien. Daar zijn ze ongetwijfeld trots op.
Maar het is gewoon een bijna één op één kopie van de al langer bestaande glazen van het afgelopen jaren populair geworden Erdinger Weißbier.

Kijk en vergelijk:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haha , en toch he , de kop van het nieuwe glas is wat minder rond. = Minder schuim aan den smoel , en meer lucht bij elke slok wat de smaak weer ten goede komt.
pi_98334160
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef kvd het volgende:

[..]

tsja, bekend zijn ze helaas niet allemaal en dan worden ze ook nog eens geplaatst zonder aan te geven waar ze van zijn. Ik heb geen flauw idee waar deze van is, kan iemand me dat vertellen?
Van de roomskatholieke kerk
pi_98334494
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:57 schreef Erwache het volgende:

[..]

Van de roomskatholieke kerk
hahaha...een treffender logo hadden ze niet kunnen kiezen ;)
pi_98334600
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2010 01:13 schreef Iblardi het volgende:

Studenten aan de medische faculteit ontleden kikkers als onderdeel van hun opleiding, dus in dat opzicht is het wel een passend symbool voor een academisch medisch centrum. De site geeft er echter een heel andere draai aan:

Ik heb nog nooit een kikker ontleed _O- Als ex-medisch student bij het UMCG :')
Wel mensen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98334762
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een kikker ontleed _O- Als ex-medisch student bij het UMCG :')
Wel mensen.
Vroeger was dat wel zo. Althans, een bevriende huisarts heeft nog haaien ontleed in het eerste jaar van zijn studie geneeskunde.

Ik heb ook nooit iets anders ontleed dan mensen.
pi_98335295
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:15 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Vroeger was dat wel zo. Althans, een bevriende huisarts heeft nog haaien ontleed in het eerste jaar van zijn studie geneeskunde.

Ik heb ook nooit iets anders ontleed dan mensen.
Oh gelukkig , nou voel ik me een stuk beter haha :')
pi_98335317
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:29 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

:*
pi_98335328
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:29 schreef Dr.Sexy het volgende:

Had je liever dat je dokter alleen kikkers had ontleed? :P

Maar we gaan wel schandalig offtopic nu :@ Logo's!

:D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98520700
de nieuwe van FBTO:

oude:

ook niet geweldig maar wel beter
pi_98530878
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:20 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Van de makers van
[ afbeelding ]
?
Die het op hun beurt gejat hebben van de makers van het MSN-logo. Maar dan wel pas 5 jaar nadat zo'n beetje iedereen had wel weer gehad had met het ooit nieuwe en leuke idee van verlopende kleurtjes, vlakjes enzo.

En kennelijk hebben sommige logo-ontwerpers nog altijd niet door dat dit soort logo's onderhand wel afgezaagd is.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_98531577
Het is al genoemd: de logo's van de meeste Nederlandse gemeenten.

Beter nemen gemeenten ook gewoon de standaard huisstijl van de rijksoverheid over.

Zo dus

En niet dit gedrocht:
pi_98531772
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:19 schreef tomatenrood het volgende:
Het is al genoemd: de logo's van de meeste Nederlandse gemeenten.

Beter nemen gemeenten ook gewoon de standaard huisstijl van de rijksoverheid over.

Zo dus

[ afbeelding ]

En niet dit gedrocht:
[ afbeelding ]
Haha, inderdaad. Wat stelt dat gedrocht eigenlijk voor? Veel slecht weer, boze burgers en leegstaande huizen? :?

Edit: En dan zie ik de vagina-associatie nog over het hoofd :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2011 22:25:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')