Je hebt er blijkbaar verstand van. Toch vind ik hem erg mooi. En ik heb er geen verstand van.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:42 schreef dotKoen het volgende:
OT:
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet zo erg als het Go Daddy-logo, maar voor een grote postorganisatie geen passend logo. Te ingewikkeld, te rond, stomme gradient. Wel leuke letter.
Nee, heb er geen verstand van (als: ik heb nooit een opleiding in die richting gevolgd of zelf een logo ontworpen). Maar ik vind het wel lelijk en niet passend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:52 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Je hebt er blijkbaar verstand van. Toch vind ik hem erg mooi. En ik heb er geen verstand van.
Ik werk als student zijnde voor een call centre die namens postNL belt , en dat bekt voor geen meter , niemand kent het ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:42 schreef dotKoen het volgende:
OT:
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet zo erg als het Go Daddy-logo, maar voor een grote postorganisatie geen passend logo. Te ingewikkeld, te rond, stomme gradient. Wel leuke letter.
Tsja, de keuze om het Nederlandse postbedrijf naar een relatief bescheiden Australisch logistiek bedrijf dat PTT had aangeschaft te noemen was al raar. Ze hadden het gewoon direct Post Nederland of zoiets moeten noemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik werk als student zijnde voor een call centre die namens postNL belt , en dat bekt voor geen meter , niemand kent het ook.
TNT Post klinkt zo lekker explosief.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Tsja, de keuze om het Nederlandse postbedrijf naar een relatief bescheiden Australisch logistiek bedrijf dat PTT had aangeschaft te noemen was al raar. Ze hadden het gewoon direct Post Nederland of zoiets moeten noemen.
Te niksig ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:42 schreef dotKoen het volgende:
OT:
[ afbeelding ]
Kid Sex Change?quote:
Welke grap?quote:
Is de trend tegenwoordig gradients en dat soort dingen gradients kwamen er vroeger op print niet zo mooi uit plus het was erg duur om zoveel verschillende kleuren te kunnen printen vandaar dat veel logo's slechts 1 of 2 kleuren hadden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:42 schreef dotKoen het volgende:
OT:
[ afbeelding ]
Hier ben ik het totaal mee eens is gewoon een photoshop tutorial waarschijnlijk gemaakt door een kind van 6quote:
Oude is een stuk beter inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:08 schreef Dr.Cooper het volgende:
Het 'nieuwe' logo is echt verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
Wat dacht je van die kutreclames van postnl (kutnaam trouwens, PTTquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:42 schreef dotKoen het volgende:
OT:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |