NSDAP, maar das al 'n tijdje geleden ^^quote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
Er zijn ergere dingen dan de VVD
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef ikke043 het volgende:
[..]
NSDAP, maar das al 'n tijdje geleden ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijvoorbeeld14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
watte?? Ik ken dat niet...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef ikke043 het volgende:
[..]
NSDAP, maar das al 'n tijdje geleden ^^
Nazi'squote:
Klopt, nl. het zwaar ziekelijk gedachtegoed die deze club op na houdt.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
Er zijn ergere dingen dan de VVD
Mag ik die lijst aanvullen met de SGP, PVVquote:Op woensdag 21 april 2010 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt, nl. het zwaar ziekelijk gedachtegoed die deze club op na houdt.
100 x liever die.....quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik die lijst aanvullen met de SGP, PVV
PVV zal niet veel beter zijn dan de VVDquote:
De sociale zekerheid is bij PVV in betere handen dan bij de VVD.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
PVV zal niet veel beter zijn dan de VVD
Daar geloof ik dus helemaal niets van. Ik vetrouw de PVV(Wilders) nog geen eurocent toe.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De sociale zekerheid is bij PVV in betere handen dan bij de VVD.
De VVD is de meest kille partij die er is.... Ik weet niet of ik hier wil blijven wonen als zo'n partij aan de macht komt. En de zwakken verder uitgeknepen worden....
Wat zijn we afgegleden. De maatschappij wordt met de dag harder hier.
Ik stem op geen van beide volg de politiek totaal niet, maar als dat de enige partijen zijn waarop je moest stemmen en er was stemplicht, ging ik toch voor de VVD.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
PVV zal niet veel beter zijn dan de VVD
Met de VVD worden straks wrs arbeidsongeschikten in een 1 of andere werkregeling getrapt. Of nog erger.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niets van. Ik vetrouw de PVV(Wilders) nog geen eurocent toe.
In een ander land is het echt niet beter.
Ik zou toch maar eens goed gaan kijken wat de VVD wil en dan kijken of je nog steeds hetzelfde denkt.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik stem op geen van beide volg de politiek totaal niet, maar als dat de enige partijen zijn waarop je moest stemmen en er was stemplicht, ging ik toch voor de VVD.
Misschien moet je het wat minder persoonlijk opvatten.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met de VVD worden straks wrs arbeidsongeschikten in een 1 of andere werkregeling getrapt. Of nog erger.
Dat is voor mij de bekende grens. Er ontstaat zo zachtjes aan een klimaat dat ik mij teveel ga voelen in een land waarin alleen nog het geld telt. Steeds meer als crimineel wordt weggezet.
Is het dan erger dan de pVV?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou toch maar eens goed gaan kijken wat de VVD wil en dan kijken of je nog steeds hetzelfde denkt.
Op sociaaleconomisch terrein wel.quote:
Okeequote:Op woensdag 21 april 2010 22:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat sociale zekerheid zeer zeker. Maar ik raad geen van tweeën aan.
Misschien. Maar ik ben die verharding gewoon zat.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je het wat minder persoonlijk opvatten.
Aiquote:Op woensdag 21 april 2010 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op sociaaleconomisch terrein wel.
In een ander land zou dat heus niet anders zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik ben die verharding gewoon zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |