Die hebben wij ook wel, maar die zijn alleen voor de 'belangrijke' mensen, ik ben maar een derderangs vakkenvullerquote:Op woensdag 21 april 2010 21:56 schreef Renesite het volgende:
Mijn baas pikte die dingen nooit en liet het er nooit bij zitten, wanneer in uitzonderlijke gevallen iets gejat werd.
Toch, wij hadden kluisjes - ieders een eigen - voor die dingne.
Kluisjes kun je ook vaak ongemerkt openen zonder braakschadequote:Op woensdag 21 april 2010 21:56 schreef Renesite het volgende:
Mijn baas pikte die dingen nooit en liet het er nooit bij zitten, wanneer in uitzonderlijke gevallen iets gejat werd.
Toch, wij hadden kluisjes - ieders een eigen - voor die dingne.
Die kluisjes niet. Er zit 9 vand e 10 keer namelijk een teamleider, baas of whatever in het kantoor met zicht erop.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kluisjes kun je ook vaak ongemerkt openen zonder braakschade
Je moet ergens beginnen je weet. Die kk harde strugles om die upperdog te worden jongen!quote:
nou gewoon gierug teren op me studiefinanceringquote:Op woensdag 21 april 2010 22:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen je weet. Die kk harde strugles om die upperdog te worden jongen!
Dus eigenlijk voer jij geen flikker uit behalve belastingsgeld opmaken.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:03 schreef genakt het volgende:
[..]
nou gewoon gierug teren op me studiefinancering
nu werk ik wel helaas![]()
15+15=30quote:Op woensdag 21 april 2010 22:03 schreef Thetallguy het volgende:
Je woont ergens waar je 30km moet fietsen om bij een AH te komen? Waar is dat, Rottummeroog?
ik zou in ieder geval per direct ontslag nemen met die klote reclames van zequote:Op woensdag 21 april 2010 22:06 schreef Finland. het volgende:
[..]
15+15=30
Ik ga toch verdomme niet bij een C1000 werken
Had je misschien nog wel je iPod gehad.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:06 schreef Finland. het volgende:
[..]
15+15=30
Ik ga toch verdomme niet bij een C1000 werken
Je aanname dat als iemand een Apple product in huis heeft hij of zij meteen een fanboy en aanhanger van The Church of Apple is : ')quote:Op woensdag 21 april 2010 22:12 schreef Koko_Banana het volgende:
Hoezo ik een troll? Vind jij Apple dan zo goed?
#failquote:Op woensdag 21 april 2010 22:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je aanname dat als iemand een Apple product in huis heeft hij of zij meteen een fanboy en aanhanger van The Church of Apple is : ')
Uhuh. Maar niemand heeft het ding tot nu toe verdedigd.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Koko_Banana het volgende:
Dat heb ik toch nooit gezegd?
Ik heb het specifiek over de aanhangers van Apple, beste voorbeeld nog: mensen die de iPad maar blijven verdedigen hoe dan ook.
Apple heeft ook zijn kutproducten.
Was tegen Sigmund.
Dat vond ik dus ook idd nog wel het ergste. Ik heb mijn collega's altijd schatten van mensen gevonden, maar ik ga me nu echt afvragen wie ik nog kan vertrouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:14 schreef Adelante het volgende:
Triest als je zelfs je collega's al niet meer kunt vertrouwen
Ik vertrouw mezelf niet eens.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:14 schreef Adelante het volgende:
Triest als je zelfs je collega's al niet meer kunt vertrouwen
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Finland. het volgende:
Ik dacht dus dat mijn collega's bij de AH wel opgevoede mensen waren, die netjes van je spullen afblijven. Maar helaas, het zijn dus ook gewoon van die ettertjes die niet van andermans spullen kunnen afblijven. Nu ben ik ^(^*&%%*^ mijn iPod kwijt, en dat is niet leuk als je dagelijks 30 km moet fietsen![]()
KLACHT: Ook bij de AH moet men leren dat je ook in de garderobe niet proletarisch mag winkelen
Dat denk je maar, het zijn gewoon gemaskerde mannetjes.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Finland. het volgende:
TS heeft geen hoofddoekkers op het werk.
Werk je in Drenthe ofzo?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Finland. het volgende:
TS heeft geen hoofddoekkers op het werk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |