WA-WA-WAAAAT?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:24 schreef Hyman het volgende:
ik ken supertramp niet eens
Nostaligequote:
Ga jij dit jaar dan?quote:
Een klasgenoot van mij wil gaan dit jaar, ik ga volgend jaar.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ga naar Sziget, en volgende jaar ga ik zelfs rijdend
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij wil gaan dit jaar, ik ga volgend jaar.
Volgend jaar pasquote:Op woensdag 21 april 2010 21:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij wil gaan dit jaar, ik ga volgend jaar.
Liet m'n nicht van 20 vandaag zien aan me.quote:
voorspelde reactie: Pics van je nichtquote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liet m'n nicht van 20 vandaag zien aan me.
Ik ga wel met m'n ouders.quote:
Pics van je nicht van 20.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liet m'n nicht van 20 vandaag zien aan me.
Nee.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
voorspelde reactie: Pics van je nicht
Ik kan je toch niet ontmaagden waar je ouders bij zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga wel met m'n ouders.Omdat mijn vrienden labbekakken zijn die niet van die muziek houden.
Toevallig ik ga ookquote:Op woensdag 21 april 2010 21:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Je zal dinsdag maar naar Dick Dale gaan, de king of surf guitar!
Ik ging eerst kijken, en ik had retour voor 163?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, dat is niet goedkoper, vliegen kostte ¤300
Oh, vanuit Duitsland.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ging eerst kijken, en ik had retour voor 163?
Wel vanaf Dortmund, maar mn ouders konden me wegbrengen.
Blue band?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:29 schreef Japsnars het volgende:
Mijn nieuwe masker:
http://grab.by/3UNX
Toevallig niet meer, kapper geweest vandaag enzoquote:Op woensdag 21 april 2010 21:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jaaa, lijk je toevallig niet meer op een Beatle?
Ik wilde dit jaarquote:
Grapje, mijn ouders gaan niet mee.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan je toch niet ontmaagden waar je ouders bij zijn?
Grapje.
aAHAHAHAHAHAHAHAAH.quote:
Dan moet je naar een hotel? Je kan toch nog steeds in een tent gaan liggen?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:28 schreef Hyman het volgende:
of ik moest voor het sziget festival met het vliegtuig, maar dan moet ik naar een hotel enzo
Ik wil een v masker, maar dan eentje die niet van 1mm dun plastic is gemaakt ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:29 schreef Japsnars het volgende:
Mijn nieuwe masker:
http://grab.by/3UNX
Waar zie jij dubbel.quote:
ZH?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde dit jaar. En eerst zou ik ook gaan, maar toen toch niet met die persoon (goh
) en mn chickies mogen niet naar 't buiteland
.
Tenten zuigenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
aAHAHAHAHAHAHAHAAH.
[..]
Dan moet je naar een hotel? Je kan toch nog steeds in een tent gaan liggen?
Video van toen je gevoeld hebt?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
M'n nicht had trouwens ook d'r borsten laten vergroten. Ze was namelijk gestopt met de pil, viel tien kilo en twee cupmaten af, dus had ze cup AAAAA. En nu heeft ze weer een volle C. Maar het was echt heel mooi en ze voelde supernatuurlijk.
En het thema was superhelden. Zij waren zo weird om zich als de blue man group te verkledenquote:
En als ze nu zwanger word dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
M'n nicht had trouwens ook d'r borsten laten vergroten. Ze was namelijk gestopt met de pil, viel tien kilo en twee cupmaten af, dus had ze cup AAAAA. En nu heeft ze weer een volle C. Maar het was echt heel mooi en ze voelde supernatuurlijk.
Oh jij was dat die afgelopen nacht tegen de hond bezig was?!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zal je de volgende keer minder hard swaffelen
Dat vind ik in principe ook. Maar wat is dan het probleem???quote:
Spiraaltje. Ze is allergisch voor alle pillen.quote:
Ik merkte het verschil niet.. als jij je nu eens zou scheren zou ik het merken!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh jij was dat die afgelopen nacht tegen de hond bezig was?!Ik dacht al, wat een herrie.
Dat ik niet heb vrij gevraagd voor die dagen extraquote:Op woensdag 21 april 2010 21:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat vind ik in principe ook. Maar wat is dan het probleem???
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
labbekakken
Yea, toen was het uit en ging die nog zeggen "Maar als je wil betaal ik je kaartje en je vliegticket en je drinken en je eten wel hoor!"quote:
Ik bedoel wil ze sowieso nooit kinderen dan? Dan ontploffen die siliconen toch als haar tieten gaan zwellen?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Spiraaltje. Ze is allergisch voor alle pillen.
HAHAHA.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea, toen was het uit en ging die nog zeggen "Maar als je wil betaal ik je kaartje en je vliegticket en je drinken en je eten wel hoor!"
NEE, IK WIL NIET MEER.
Huh welke dagen extra, ik snap er geen zak meer vanquote:Op woensdag 21 april 2010 21:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat ik niet heb vrij gevraagd voor die dagen extra
Nee, Chai, die blijven gewoon netjes zitten hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel wil ze sowieso nooit kinderen dan? Dan ontploffen die siliconen toch als haar tieten gaan zwellen?
Nee, want welke man gaat nu een wijf met nep tieten neuken.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel wil ze sowieso nooit kinderen dan? Dan ontploffen die siliconen toch als haar tieten gaan zwellen?
Hm, dan was het toch iemand anders.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik merkte het verschil niet.. als jij je nu eens zou scheren zou ik het merken!
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik merkte het verschil niet.. als jij je nu eens zou scheren zou ik het merken!
Mannen die het niet door hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, want welke man gaat nu een wijf met nep tieten neuken.
En dan kan het kind ook gewoon drinken?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, Chai, die blijven gewoon netjes zitten hoor.
Pics!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet je hoe normaal. Zusjes voelen ook bij elkaar.
Ze heeft al 2 jaar een vriend. En het is geen guido en zij is geen breezerslet.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, want welke man gaat nu een wijf met nep tieten neuken.
Als ik een broertje had, zou ik echt niet back2back met hem gaan doen. Of grootte vergelijken.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet je hoe normaal. Zusjes voelen ook bij elkaar.
Yessir. Ze halen niet gelijk je hele melkfabriek eruit.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan kan het kind ook gewoon drinken?
Ze heeft nu een vriend ja, maar als ze die kwijt raakt krijgt ze echt geen nieuwe meer hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze heeft al 2 jaar een vriend. En het is geen guido en zij is geen breezerslet.
Maar als je zusje nog geen tieten heeft en jij wel mag ze toch best voelen hoe tieten voelen?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als ik een broertje had, zou ik echt niet back2back met hem gaan doen. Of grootte vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |