Doe niet zo stom - Denk je nu echt dat wij jou vanaf onze computertjes kunnen diagnosticeren of zo?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef Pitabroodje het volgende:
Ik ben 17 jaar, en heb seks met mijn vriend (overigens met condoom)
Nu ben ik al 10(!) dagen te laat met mijn ongesteldheid en begin me wel zorgen te maken.
Ik ben bang dat door een of andere manier misschien zaad in mijn vagina is gekomen?
Mijn buik lijkt ook wat dikker dan normaal..
Wat moet ik doen?
Reageer dan niet, dan zakt het wel weg.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:04 schreef Hyman het volgende:
ts is al sinds 21 april niet meer online geweest, deze kan dicht
Placebo-effect.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:34 schreef vandersteen het volgende:
Ik denk niet dat je na 10 dagen al aan je buik kunt zien of je zwanger bent of niet,
en stress kan je menstruatie ook uitstellen.
Tuurlijk kan FOK! dat.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:49 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Doe niet zo stom - Denk je nu echt dat wij jou vanaf onze computertjes kunnen diagnosticeren of zo?
KOOP EEN ZWANGERSCHAPSTEST of GA NAAR DE DOKTER![]()
Simpel zat
Oh kijk jongens, ze is niet zwanger! Dicht die handel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:38 schreef Pitabroodje het volgende:
heel grappig allemaal maar ik ben niet zwanger
Waarom vroeg je het dan aan ons?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:38 schreef Pitabroodje het volgende:
heel grappig allemaal maar ik ben niet zwanger
En dát. Is echt de domste reden ooit om een topic niet te sluiten.quote:
Kunnen we niet gewoon iets quoten ofquote:Op zondag 16 mei 2010 00:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja laten we met z'n allen vragen of hij dicht mag, dan komt 'ie steeds weer bovenaan te staan!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |