Volgens mij zijn de meeste van mening dat ze juist niet zo jaloers moet zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:17 schreef Friek_ het volgende:
Vind trouwens dat in zulk soort topics de ongelijkheid tussen man en vrouw net zo hard naar voren komt als bij het slet/stoer-verschil. Als een man jaloers is in deze situatie op zijn vriendin is hij onzeker, moet hij vertrouwen hebben en zegt hij impliciet dat de persoon waarop hij jaloers is beter is dan hijzelf, maar als een vrouw hier jaloers is wordt dat bestempeld als terecht en als verstandig.
Geeft maar weer de onmogelijkheid aan om bij mannen en vrouwen dezelfde moraal te hanteren.
Als ze zo'n enorme slet was(en hem wilde) hadden ze allang met elkaar geneukt, tjonge zeg, ik denk niet dat het goed is voor je relatie om zijn beste vriendin op het internet voor slet uit te maken en als onbetruwbaar neer te zetten.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:42 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
als jij een vriend hebt die gaat logeren bij een vriendin die bekent staat als slet, zou jij je daar prettig bij voelen?
Vindt je dan dat hij je te weinig belt, of vindt je het gewoon naar dat je gehoord hebt dat zij meer gebeld wordt en wil je daarom meer gebeld worden en eigenlijk ook weer niet omdat het zo wel zat is?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Nope, omdat hij eerlijk tegen mij heeft gezegd dat hij veel met haar belt en weinig met mij. En laten we de logeerpartijtjes niet vergeten
Als ik jou en de rest hier moet geloven dan moet ik mijn vriendje aan een ketting leggen omdat hij anders alles neukt dat hij tegenkomtquote:Op donderdag 22 april 2010 12:30 schreef Armageddon het volgende:
Ja inderdaad, hij gaat daar alleen slapen en een kopje thee drinken. Echt hé. Hoe naïef kan je wezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |