abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80594409
Vind trouwens dat in zulk soort topics de ongelijkheid tussen man en vrouw net zo hard naar voren komt als bij het slet/stoer-verschil. Als een man jaloers is in deze situatie op zijn vriendin is hij onzeker, moet hij vertrouwen hebben en zegt hij impliciet dat de persoon waarop hij jaloers is beter is dan hijzelf, maar als een vrouw hier jaloers is wordt dat bestempeld als terecht en als verstandig.

Geeft maar weer de onmogelijkheid aan om bij mannen en vrouwen dezelfde moraal te hanteren.
pi_80594617
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:17 schreef Friek_ het volgende:
Vind trouwens dat in zulk soort topics de ongelijkheid tussen man en vrouw net zo hard naar voren komt als bij het slet/stoer-verschil. Als een man jaloers is in deze situatie op zijn vriendin is hij onzeker, moet hij vertrouwen hebben en zegt hij impliciet dat de persoon waarop hij jaloers is beter is dan hijzelf, maar als een vrouw hier jaloers is wordt dat bestempeld als terecht en als verstandig.

Geeft maar weer de onmogelijkheid aan om bij mannen en vrouwen dezelfde moraal te hanteren.
Volgens mij zijn de meeste van mening dat ze juist niet zo jaloers moet zijn.
pi_80594668
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:42 schreef eefie1992 het volgende:

[..]

als jij een vriend hebt die gaat logeren bij een vriendin die bekent staat als slet, zou jij je daar prettig bij voelen?
Als ze zo'n enorme slet was(en hem wilde) hadden ze allang met elkaar geneukt, tjonge zeg, ik denk niet dat het goed is voor je relatie om zijn beste vriendin op het internet voor slet uit te maken en als onbetruwbaar neer te zetten.

Waarom doe je niet gewoon wat moeite om die meid te leren kennen, kunnen jullie gezamelijk wat dingen doen bv, voel je je niet zo buitengesloten omdat je jezelf op afstand houdt en het alleen negatief bekijkt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_80594849
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef eefie1992 het volgende:

[..]

Nope, omdat hij eerlijk tegen mij heeft gezegd dat hij veel met haar belt en weinig met mij. En laten we de logeerpartijtjes niet vergeten
Vindt je dan dat hij je te weinig belt, of vindt je het gewoon naar dat je gehoord hebt dat zij meer gebeld wordt en wil je daarom meer gebeld worden en eigenlijk ook weer niet omdat het zo wel zat is?

Krijg je werkelijk te weinig aandacht, dan moet je het daarover hebben en niet zeggen ja maar zij...
Hou het lekker tussen jullie, gewoon een ik zou het leuk vinden als we wat vaker met elkaar wa zouden doen en niet alleen zeuren erover, maar plan eens wat leuks, neem het voortouw erin en wees gewoon leuk in de omgang ipv alles op ee weegschaal te leggen van jou tegen haar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_80594864
Bijna iedereen heeft last van jaloezie! Ik denk ook merendeel van de Fokkertjes die hier aangeven dat je niet zo jaloers moet zijn.

Echter moet je je niet laten leiden door je jaloers op te stellen. Zolang het tegendeel niet bewezen is en hij nog wel veel voor je overheeft, zou ik er niet aan gaan twijfelen.

Nu vind je het vervelend dat hij zoveel tijd aan een ander besteed, maar later vind je het heerlijk zodat je even tijd voor je zelf hebt.
pi_80595613
No way dat mijn vriend bij "een vriendin blijft slapen* andersom gebeurt het ook niet. En niet om die reden dat ik het ook niet zou doen maar gewoon omdat ik vind dat je dan een relatie hebt en dat je ook je aandacht naar die relatie moet richten.
Als hij haar meer belt of meer bij haar is dan zou ik er toch mijn vraagtekens bij zetten want dan vindt hij jou minder belangrijk als haar. Of misschien wil hij je wel meer aandacht geven maar je weet hoe vrouwen zijn als die merken dat ze minder (mannelijke) aandacht krijgen dan gaan ze daar toch op in en proberen ze die aandacht bij zich te houden.
Haters gonna hate.
pi_80600117
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:30 schreef Armageddon het volgende:
Ja inderdaad, hij gaat daar alleen slapen en een kopje thee drinken. Echt hé. Hoe naïef kan je wezen.
Als ik jou en de rest hier moet geloven dan moet ik mijn vriendje aan een ketting leggen omdat hij anders alles neukt dat hij tegenkomt ..
pi_80603075
nee ts, we hadden allang seks gehad maar onze band was toen super slecht, terwijl dat nu weer heel goed gaat.
dus maak me geen zorgen meer

ach, friek, soms moet je even een kutwijf zijn vind ik
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')