idd lache als het geen bom is. Dan ben je flink de lul want dan kome die gasjes voor niksquote:Op woensdag 21 april 2010 19:56 schreef Anarith het volgende:
ik zou gewoon de politie bellen. wie weet komt de opruimingsdienst. zou wel lache zijn als het dan geen bom is. Kan je makkelijk doen, je hebt niks te verliezen.
Daarom dacht ik oa ook aan een onderdeel van de voet van een lamp ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Lyzio het volgende:
Lijkt me heel sterk, want hij is van gietijzer. Zeker 7 tot 10 centimeter dik aan de buitenkanten. Van binnen is er een holle ruimte, waarschijnlijk in de vorm van een rechthoek. Tevens zitten er aan de spitse kant én aan de bolle kant een gaatje van een paar centimeter diep. Zo groot dat er een normale draad in kan. Ontstekingsmechanisme?
Dom gelul. Zeker weten dat de politie, bij dit soort zaken, liever een keer voor niks komt dan een keer te weinig.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:58 schreef Creeg het volgende:
[..]
idd lache als het geen bom is. Dan ben je flink de lul want dan kome die gasjes voor niks
zekerwetenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dom gelul. Zeker weten dat de politie, bij dit soort zaken, liever een keer voor niks komt dan een keer te weinig.
Gewoon de politie bellen dus. Zekerheid voor alles.
Heh,quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
zekerweten
als je denkt dat het een explosief zou kunnen zijn moet je de politie bellen
en anders ga je met de foto's langs het politiebureau maar daar zullen ze het ook niet weten
De binnenkant is leeg ja, althans zo goed als. Er zit een soort van vloeistof in. Je hoort het 'klotsen'. Verder staat er een nummer op en lijkt hij op een of andere manier open te kunnen. Hoe weet ik niet, maar voor mij staat vast dat hij open kan.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Lijkt me geen bom hoor.
En je zegt zelf al dat er een holle ruimte inzit. Dus mocht het zelfs een bom zijn dan is die holle ruimte leeg. Dus geen explosief materiaal aanwezig. Net als een lege huls.
Bel eens met het EOC mocht je enorm in twijfel zitten.
0900-8844quote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De binnenkant is leeg ja, althans zo goed als. Er zit een soort van vloeistof in. Je hoort het 'klotsen'. Verder staat er een nummer op en lijkt hij op een of andere manier open te kunnen. Hoe weet ik niet, maar voor mij staat vast dat hij open kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |