Heb gebruik gemaakt van een anonieme (fake-email) service om een mailtje te sturen naar mezelf. Met daarin allerlei persoonlijke gegevens en een nep vliegticket. Site is in het Engels, en ik ging er gewoon door zonder de hele teksten door te nemen.
Om te zien of het kon, dat ik zomaar een nepticket na kon maken. Dus na een uurtje ermee rondklooien, krijg ik het voor elkaar een echt uitziende vliegticket op te stellen.
Ik dus lekker op zoek naar de eerste de beste anonieme email site, en kom ik er eentje tegen.
Stuur ik door, wat blijkt, moet je wat voor betalen om een speciaal toegevoegde bericht weg te halen dat toegevoegd wordt op je email-bericht. Dat doe ik dus dat betalen

en vervolgens opnieuw door sturen naar mijn email.
Eerste email komt binnen, maar er is een kleine foutje met een van de vertrekdatums. Ik dus corrigeren en nogmaals sturen, maar het email komt er niet in mijn in-vak. Zelfs niet na meerdere pogingen.
Ik dus terug naar de site gaan, en zie pas nu dat er in duidelijke letters staat:
Dat je die site niet mag gebruiken voor vage, illegale, of frauduleuze activiteiten. En dat de site eigenaars zichzelf vrijwaren van alle aansprakelijkheid voor illegale inhoud, en dat ze eerder het ip adres en de log-gegevens van de gebruiker door zullen geven dan dat ze zelf enige schuld of aansprakelijkheid zullen accepteren. Allemaal onder de Britse wetgeving of iets daartoe.
Ik vraag me af wat ze nu gaan doen.