quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef Lallend het volgende:[..]
Knap, ik heb het gevoel weer terug te zijn gevallen en heb er flink om lopen janken en voel mij erg eenzaam en in de steek gelaten. Heb onbewust 1,5 uur gewandeld terwijl ik altijd de persoon was die 5 minuten door het park al veel vond.. Heb moeite om de ware ik terug te vinden en merk dat ik zo weinig sociale contacten heb. Op het werk is het zo eenvoudig om contacten te leggen met collega's van andere afdelingen enzo maar in het dagelijkse leven lijkt iedereen al een grote vrienden kring te hebben waarbij het onmogelijk is om hierin te kunnen stromen. Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik een vriendenkring op kan bouwen.
Ik ken mijzelf zo slecht en weet niet wat ik wil.. Ik loop al sinds de pubertijd met het probleem dat ik niet weet wat ik met mijn leven wil gaan doen. Ik word er haast wanhopig van.. mijn ex zegt dat ik ook professionele hulp nodig heb om mijn leven weer een beetje op orde te krijgen en soms denk ik dat ook maar ik weet niet hoe de stap te zetten.
Lastig lastig lastig...
Mja, bij jou was het nog redelijk vers allemaal toch? Dan is het ook niet gek dat het een flinke impact heeft.
Overigens: je praat over professionele hulp alsof je denkt dat je daar gek, gestoord of anderszins geestelijk compleet niet in orde voor moet zijn. Fuck het taboe: hulp is
altijd handig als je een probleem hebt.
Qua vriendenkring: ik ben 3,5 jaar praktisch alleen maar met haar vriendenkring omgegaan en de lui uit mijn stamkroeg. Beiden zie ik niet meer (ik ben ook verhuisd en het is ver fietsen naar die kroeg nu

) maar ik heb weer een aantal oude vrienden afgestoft en dat gaat prima.
Deeltje 115:
De kunst van het loslaten van je ex #115