Ach zullen we afspreken dat we dit topic maar gewoon dood laten bloeden?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Sure....dat was duidelijk te merken aan dat andere topic
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach zullen we afspreken dat we dit topic maar gewoon dood laten bloeden?
Dat werkgevers het VERDOMMEN om mensen met een vlekje in dienst nemen. En de overheid LAF is en dit laat gebeuren; om maar niet te spreken over de huichelarij die ze over dit onderwerp uitstorten.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:03 schreef Maanvis het volgende:
Welk probleem heb je het eigenlijk over? Want nu weet ik niet meer waar je het over hebt, we hebben het hier toch over mensen die aan het werk kunnen? Die moeten net als jij en ik weer solliciteren voor een baan, maar dat ze aan het werk kunnen is toch ontzettend positief, want iedereen die in de WAO zit gaat maar al te graag aan het werk als het kan!
Ik lees de laatste tijd toch andere berichten:quote:Op woensdag 21 april 2010 19:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat werkgevers het VERDOMMEN om mensen met een vlekje in dienst nemen. En de overheid LAF is en dit laat gebeuren; om maar niet te spreken over de huichelarij die ze over dit onderwerp uitstorten.
Bij een spel als dit horen spelregels. Wat is überhaupt een spel zonder spelregels?
Het bedrijfsleven krijgt van de overheid alle kansen om het spel -ZONDER NIETEN- onverminderd door te laten spelen en daarmee een tweedeling in stand houden.
Het land gaat sowieso aan de verrechtsing ten onder, zie de enorme opmars van de VVD in de peilingen, de ultieme metafoor van de verharding van de maatschappij. . Ik hoop het niet lang te hoeven meemaken.
En daar laat ik het verder bij.
Wat is de taak van werkgevers volgens jou?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat werkgevers het VERDOMMEN om mensen met een vlekje in dienst nemen. ...
Op mijn 'loonstrook' staat toch echt WAO en geen WIA.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:16 schreef Maanvis het volgende:
de WAO heet nu overigens anders, namelijk WIA...
Prima, dan niet zeuren dat er mensen zijn die vanwege kwalen, niet aan werk kunnen komen en dus in de WAO blijven.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:22 schreef Hyperdude het volgende:
In dit land betaal ik, als werkgever, zoveel belasting dat ik dat als aflaat beschouw. Mijn zorg voor andermans ellende heb ik afgekocht via de blauwe enveloppe.
Ik vind dat iedereen die niet werkt, gezond of ziek, in de bijstand hoort; en die mag van mij ook flink gekort worden.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Prima, dan niet zeuren dat er mensen zijn die vanwege kwalen, niet aan werk kunnen komen en dus in de WAO blijven.
Ik weet niet of die 17 bedrijven even 800.000 mensen aan een baan gaat helpen... Het zullen er best meer worden de komende tijd, maar is het is natuurlijk een druppel op de gloeiende plaat.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik lees de laatste tijd toch andere berichten:
Al zeventien deelnemers project 'Toonaangevende werkgevers'.
Een werkgever OZBquote:Op woensdag 21 april 2010 20:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat is de taak van werkgevers volgens jou?
Kleine kinderen helpen met oversteken?
Kapotte teddyberen op liefdevolle wijze herstellen?
Of een bedrijf runnen zodat het over een paar jaar nog bestaat, en zijn personeel een baan heeft?
In dit land betaal ik, als werkgever, zoveel belasting dat ik dat als aflaat beschouw. Mijn zorg voor andermans ellende heb ik afgekocht via de blauwe enveloppe.
Of je trap ze toch gewoon die lui uit de uitkering en vervolgens in een werkkamp?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het andere topique is erg constructief voor mensen die in de WAO zitten en weer aan het werk willen, er zijn namelijk diverse goeie tips gegeven! Hopelijk kunnen we de WAO-ers die dit topique lezeno ok nog wat tips geven zodat ze lekker weer aan het werk kunnen!
Lang leve de markt.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:18 schreef Schenkstroop het volgende:
En dan nog wie wil er iemand van 30 in dienst?
Wat is een pkanquote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Ben niet zo mondig, ik word er ws. na een dag al uitgeptrapt. Ik moet een pkan hebben men, dit kan zo niet langer.
Pfff, ik ben 46 en o.a. hartpatient.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:18 schreef Schenkstroop het volgende:
En dan nog wie wil er iemand van 30 in dienst?
De eerste werkgever die geen geldwolf is , moet ik nog tegenkomen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:27 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
. Deze werkgever deed het waarschijnlijk voor het geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |