Hehehe, zij is echt slechtquote:Op donderdag 22 april 2010 12:31 schreef ChatGirl het volgende:
Zijn er mensen die 101 TV kunnen ontvangen? Dan kun je morgen live meekijken hoe Dyanne Gerard en Michiel gaat 'stylen' in Ekstra Weekend.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)st-in-Ekstra-Weekend
Nou dan weet ik wel wat er tussen 19 en 22 op de playlist staatquote:Op donderdag 22 april 2010 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Fratellis uit elkaar
Niet dat we na Chelsea Dagger nog veel van ze hebben gehoord, maar toch.
* Ofyles2 alvast een alternatief zal zoeken...quote:Op donderdag 22 april 2010 12:42 schreef alors het volgende:
En dan dit nog:
[..]
Hehehe, zij is echt slecht
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het hele album er maar even bij gepakt op Spotify.
Klopt, en later is ze ook nog bij Ekdom in de Nacht geweest. Vooral d'r blonde opmerkingen voor en na de optredens vond ik behoorlijk humoristisch.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ze heeft me 't album vorig jaar zelf opgestuurd
. Prettig album
.
Probeert al een hele tijd door te breken, maar dat blijft lastig. Heb haar voor 't eerst gehoord toen Stenders een week 's avonds laat in viel (begin vorig jaar?) en later is ze voor de Indecent Proposal ook nog bij Stenders geweest. @ twitter: http://twitter.com/All_That_Jess
Jammer !quote:Op donderdag 22 april 2010 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Fratellis uit elkaar
De tweede single Henrietta heeft nog wel iets gedaan, maar echt veel was het ook niet. Daarna was het idd NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Fratellis uit elkaar
Konden we hetzelfde maar zeggen van Rihanna.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:06 schreef Sirolf het volgende:
Daarna was het idd NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Konden we hetzelfde maar zeggen van Meat Loaf.
Och, met ronduit misdadige bedrijven als Pretium Telecom die mensen bellen vind ik dat niet eens zo heel erg vreemd. Zou ik ook doen als er zomaar iemand zou bellen van een telecomprovider waar ik helemaal geen abonnement heb en die over m'n verbruik begint.quote:
Bij gebrek aan beter doe dan maar Leidenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:14 schreef Sirolf het volgende:
Ah, op 11 mei maakt 3FM de locatie voor het Glazen Huis bekend. Nog een paar weken wachten dus.
Ik denk dat het Leiden wordt eigenlijk. Hoop Zwollywoodquote:Op donderdag 22 april 2010 16:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter doe dan maar Leiden.
ZWOLLE!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het Leiden wordt eigenlijk. Hoop Zwollywood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |