Ik vind de kleding wel leuk, maar niet in de kleurencombinatie die zij er van gemaakt heeft. 34 kleuren en prints tegelijk doet het 'm niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is dit nou voor combinatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Maar ik vind die ene nog het ergste, dat leerachtige jurkje met panterprint legging.
Vreselijke combi en die bril maakt haar gezicht nog dikker.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Maar ik vind die ene nog het ergste, dat leerachtige jurkje met panterprint legging.
Ik vind het eigenlijk wel leukquote:Op woensdag 21 april 2010 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
.
Da's inderdaad een belangrijk detailquote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef alors het volgende:
Ze doet het trouwens met de directeur van C&A, vandaar ook dat ze niet afgerekend wordt op kwaliteit of verkoopcijfers maar op heel andere kwaliteiten.
Dat is ook precies het probleem van Dyanne. Ze kleedt mensen niet om optimaal zichzelf te zijn, maar zoals ze zichzelf graag kleedt. En dan ben je echt een slechte stylist.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:47 schreef electronique het volgende:
die mensen lijken nu allemaal een beetje mislukte dyanne klonen te worden
Dat kijk ik sowieso altijdquote:Op donderdag 22 april 2010 12:31 schreef ChatGirl het volgende:
Zijn er mensen die 101 TV kunnen ontvangen? Dan kun je morgen live meekijken hoe Dyanne Gerard en Michiel gaat 'stylen' in Ekstra Weekend.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)st-in-Ekstra-Weekend
Ik kan het niet (meer) zien. Moet werken tot 21.00. Met een beetje geluk kan ik het laatste half uur nog meekrijgen. Maar in het 3FM topic zitten de vaste cappers toch klaar om de meest wanstaltige Dyanne creaties vast te leggen, zodat wij hier ook weer wat te lachen hebben?quote:
Daar twijfel ik idd niet aanquote:Op donderdag 22 april 2010 12:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan het niet (meer) zien. Moet werken tot 21.00. Met een beetje geluk kan ik het laatste half uur nog meekrijgen. Maar in het 3FM topic zitten de vaste cappers toch klaar om de meest wanstaltige Dyanne creaties vast te leggen, zodat wij hier ook weer wat te lachen hebben?
Ik vind de jumpsuit nog niet zo erg, maar er horen hallen onder en wat sieraden oid bij. Zoals het nu is is het saai en lijkt ze voetloos door het leven te gaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:55 schreef Mylene het volgende:
Hier weer een metamorfose van Dyanne. Ze heeft een mooi figuurtje ingepakt in een omhullende jumpsuit. Jaloezie ofzo? Wat ze eerst aan had vind ik veel leuker. En haar reactie van ook geleerd over wie ik ben. Jeetje zeg. Kapsel vind ik deze keer ook niets aan.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar eigen outfit is veel leuker. Dyanne heeft het over een mooi en elegant kontje en vervolgens geen foto van laten zien natuurlijk, maar wel die vrouwen met een platte kontquote:Op donderdag 22 april 2010 12:55 schreef Mylene het volgende:
Hier weer een metamorfose van Dyanne. Ze heeft een mooi figuurtje ingepakt in een omhullende jumpsuit. Jaloezie ofzo? Wat ze eerst aan had vind ik veel leuker. En haar reactie van ook geleerd over wie ik ben. Jeetje zeg. Kapsel vind ik deze keer ook niets aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zou ook leuk geweest zijn als ze dat grijze topje gewoon een leuk kleurtje had gegeven.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
De kleding die ze draagt is wel hipper, maar veel goeds voor haar figuur doet het inderdaad niet. Ik zou juist een langere broek nemen en een korter blousje, gewoon tot op de broekrand ofzo. Maarja dat is mijn mening.
Jules de Corte bedoel je?quote:
63 kilo? Dyanne doet haar 136 kilo lijken!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:25 schreef Mylene het volgende:
Dit is de metamorfose die morgen verschijnt. Toch weer een beetje het varkenspoten effect. Die jegging benadrukt juist weer dat ze een buikje heeft. Ga dan gewoon voor een iets minder wijde broek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |