Tnx ! leuke plaat om bij binnen te vallenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:45 schreef themauster het volgende:
[..]
http://www.radioveronica.nl/video/mogguhrick/ hier kun je live meekijken
Dat was Curry hequote:
Het niveau daalt wel een beetje net Van Someren hopelijk straks nog Stenders en Veenstra.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldig fragment![]()
. Mooie radio
. Shakira trouwens nu @ 3FM
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:39 schreef Cee het volgende:
Heerlijke streek weer aan het uithalen met die fans.
Maar jouw enthousiasme kan niet tippen aan die van Jack van Gelder:quote:Op woensdag 21 april 2010 20:39 schreef Cee het volgende:
Heerlijke streek weer aan het uithalen met die fans.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar jouw enthousiasme kan niet tippen aan die van Jack van Gelder:
Krijgen we binnenkort de opnames te horen?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
(Dat moment kan ik me nog als de dag van gisteren herinneren. Ik denk dat ik ook een Van Geldertje aan het gillen was.)
Ik wel iig.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef Bol_Wan het volgende:
zit nu iedereen hier naar Veronica te luisteren
Dat zou leuk zijn iddquote:Op woensdag 21 april 2010 20:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Het niveau daalt wel een beetje net Van Someren hopelijk straks nog Stenders en Veenstra.
Krezip op 3FM, ik schakel ook maar overquote:
Ja vind het een geweldig programmaquote:
ah daar heb ik mijn moeder wel eens over gehoord, Veronica werd vroeger bij mij thuis met de paplepel ingegoten.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb eigenlijk niet echt Veronica herinneringen volgens mij. Luisterde 'vroegah' ook naar 3fm. De Magic Friends weetjewel.
Maar natuurlijk. Veronica is de reden waarom ik radio leuk ben gaan vinden.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef Bol_Wan het volgende:
zit nu iedereen hier naar Veronica te luisteren
Of is het een verklede Ekdom?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef gerbenp het volgende:
zelfs Chiel Montagne staat in de veronica studio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |