Is wel duidelijk wie er hier het serieust wordt genomen.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:10 schreef themauster het volgende:
Hehe mensen denken dat het over Gabbering gaat het gaat over de Fok! user Paul
Allemaal aan de hoogste boomquote:Op woensdag 21 april 2010 18:46 schreef Brennel het volgende:
Ik heb al meerdere mensen met zo'n belachelijke bril gezien.
Bij dit liedje moet ik altijd denken aan de Sky Radio reclame.
Ik ga alvast rotte tomaten kopen voor als hij er morgen weer is. De MT5 kan mij toch niet boeien..quote:
Waarom? Omdat hij nu bij Veronica zit? Het Veronica van nu is niks maar de Radio Veronica van vroeger tot 10 jaar terug was meesterlijk!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:09 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ga alvast rotte tomaten kopen voor als hij er morgen weer is. De MT5 kan mij toch niet boeien..
quote:Lieke van Lexmond op zoek naar een nieuwe liefde. Een zichzelf omhoogneukende soapie die een oude vrijster wordt, kan dat? #durftevragen
Tja, dat heb je met blagen die net radio komen luisteren...quote:Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij nu bij Veronica zit? Het Veronica van nu is niks maar de Radio Veronica van vroeger tot 10 jaar terug was meesterlijk!
Maar goed dat kan jij niet weten toen liep jij nog met je vader over de sloot
Van 10 jaar terug... was dat de periode met Veenstra als enige DJ?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij nu bij Veronica zit? Het Veronica van nu is niks maar de Radio Veronica van vroeger tot 10 jaar terug was meesterlijk!
Volgens mij zitten we gewoon in 2010 en is het verleden gewoon het verleden.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef themauster het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Radio_Veronica er zijn heel wat periodes geweest.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van 10 jaar terug... was dat de periode met Veenstra als enige DJ?
Meepraten wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:23 schreef Waalwijker het volgende:
Mmm, vind die Stromae nou niet echt een zomerknijtert. Meezingen kan 90% van de Nederlanders niet en een échte dansplaat is het ook niet echt.
Bovendien komt het uit Belgie, dus ja
Dat is nu 7 a 8 jaar geleden geloof ik,Hij was toen geloof ik ook bij Kink FM als ik mij goed kan herinnerenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jaartje of 16 zeker?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we gewoon in 2010 en is het verleden gewoon het verleden.Maar er zijn hier weinig sloten in de buurt, dus weinig kans
Toen luisterde ik altijd Veronicaquote:Op woensdag 21 april 2010 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is tofquote:Op woensdag 21 april 2010 19:42 schreef themauster het volgende:
Ik hoorde net op Veronica nog oude Radio 3 jingles van Van Inkel
http://www.radioveronica.nl/video/mogguhrick/ hier kun je live meekijkenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is tof. Ik switch ook maar ff naar Veronica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |