Ik vind de jurk echt ontzettend leuk!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:18 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag was... kek. Ik weet het ook niet zo met deze jurk, maar ik wilde 'm per se hebben en vandaag deed ik toch niets zinnigers dan vermoeid voor me uit staren en mezelf naar de sportschool slepen, dus 't kon wel. De schoenen heb ik gister gekocht, voor 3 eurie, he he. Jurk is van H&M.
Er kan niet echt een vest over, hij heeft vleermuismouwen. En bedankt!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind de jurk echt ontzettend leuk!Alleen zou ik hem in de winter dragen met een vest ofzo.
En pumpkin zie nu pas je outfit door mijn gelulwat voor een schoenen had je er onder?
Ik koop ook vaak dingen waar van ik denk heb ik dit nu echt gekocht? Ik heb ook echt amper kleur in de kast hangenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:25 schreef Marouska het volgende:
[..]
Er kan niet echt een vest over, hij heeft vleermuismouwen. En bedankt!
Ik weet ook wel wat het probleem met mij en deze jurk is: ik draag normaal nooit allemaal van dit soort kleurtjes door elkaar heen! Kleurtjes überhaupt, waaah...?!
Leuheuk!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
Uh, bruine minnetonka's.
Oh er hangt zat. Ik draag het alleen niet...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik koop ook vaak dingen waar van ik denk heb ik dit nu echt gekocht? Ik heb ook echt amper kleur in de kast hangen
Ik word er mee gepestquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:32 schreef Marouska het volgende:
[..]
Oh er hangt zat. Ik draag het alleen niet...
Met dat je zoveel kleding in je bezit hebt, maar eigenlijk heel weinig ervan daadwerkelijk aantrekt? Pffff, ja: herkenbaar.quote:
Mooi figuur zegquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Shirt: H&m, riem: Vero Moda, broek: H&m schoenen: Esprit
Oh, dat vind ik echt lief! tsja, eerlijk gezegd vind ik mijn benen een beetje te dik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Mooi figuur zeg![]()
Wat deed jij ooit in slank?
Ja, nou woon ik samen met twee mannen dus dan heb je dat gedoe. Al wil mijn moeder nooit geld voor mijn verjaardag geven omdat 'ik er toch alleen maar kleren van koop.'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:37 schreef Marouska het volgende:
[..]
Met dat je zoveel kleding in je bezit hebt, maar eigenlijk heel weinig ervan daadwerkelijk aantrekt? Pffff, ja: herkenbaar.
En schoenen. Oh lord de hoeveelheden schoenen...! Mannen begrijpen dat soort dingen niet. Moeders begrijpen dat soort dingen niet. Eigenlijk begrijp je het zelf ook niet. Maar dat ga je natuurlijk niet toegeven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, nou woon ik samen met twee mannen dus dan heb je dat gedoe. Al wil mijn moeder nooit geld voor mijn verjaardag geven omdat 'ik er toch alleen maar kleren van koop.'ja nou eeeeen!
Oh ja heb ik ook. Maar voordeel is dat je taille dan weer heel smal lijktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik echt lief! tsja, eerlijk gezegd vind ik mijn benen een beetje te dik.mijn oma zegt ook altijd: ja meid, je hebt stevige benen. nee oma, gewoon dik! neee, stevig... stevig?!
wat is dat voor benaming!
Juist leuke jurkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:18 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag was... kek. Ik weet het ook niet zo met deze jurk, maar ik wilde 'm per se hebben en vandaag deed ik toch niets zinnigers dan vermoeid voor me uit staren en mezelf naar de sportschool slepen, dus 't kon wel. De schoenen heb ik gister gekocht, voor 3 eurie, he he. Jurk is van H&M.
Mijn moeder werd altijd zo boos op me als ik weer schoenen kochtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:53 schreef Marouska het volgende:
[..]
En schoenen. Oh lord de hoeveelheden schoenen...! Mannen begrijpen dat soort dingen niet. Moeders begrijpen dat soort dingen niet. Eigenlijk begrijp je het zelf ook niet. Maar dat ga je natuurlijk niet toegeven.
Stel het aan de LIF mods voor om een LIF SC topic te openen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:57 schreef tliciouz het volgende:
Misschien moeten we een topic maken over fashion etc in het algemeen, want we lullen echt alleen maar offtopic
kuch kuchquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:53 schreef Marouska het volgende:
[..]
Mannen begrijpen dat soort dingen niet.
Spreek je uit ervaring stickvis?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:01 schreef Stickvis het volgende:
[..]
kuch kuch
er zijn genoeg mannen die hun kast vol hebben hangen en meer dan 5 paar schoenen hebben.....
Goed ideequote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Stel het aan de LIF mods voor om een LIF SC topic te openen.
Meer dan 5? Goh, nou, in-druk-wek-kend hoor...! Kom maar terug als je meer dan ehh... - nou laten we een beetje leuk instappertje doen- 25 hebt...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:01 schreef Stickvis het volgende:
[..]
kuch kuch
er zijn genoeg mannen die hun kast vol hebben hangen en meer dan 5 paar schoenen hebben.....
Jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring stickvis?Ik denk wel dat ik ook onder dat rijtje val
LIF Feedback topicquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:09 schreef Marouska het volgende:
[..]
En ja ehh, zo'n slowchat topic zou best handig zijn ja...
Dankjewel. Vond 'm trouwens erg degelijk voor mijn doen. Kijk mij eens netjes en conservatief tot aan m'n knie zijn!quote:
Ik had laatst 2 paar gekocht en mn ouders begonnen al te zuchten toen ik ze aanhad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:11 schreef Stickvis het volgende:
[..]
Jakwam erg bekend voor over moeders die beginnen te zeiken over je schoenen:P
Morgen trouwens weer mn Wednesday outfit aan (zie OP)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |