Jurkjes zijn gaafquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:57 schreef Tamashii het volgende:
Hihi, dankjewel. Het shirt kan alleen niet uit mijn broek, want is eigenlijk een jurkje.
Wilde dit eerst even uitproberen, had het ergens op internet gezienquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:06 schreef Stickvis het volgende:
[..]
Jurkjes zijn gaaf![]()
Waarom draag je m niet als jurkje dan?
ze heeft gewoon flinke borstenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:49 schreef Marloes het volgende:
@Tamashiii, niet om lullig te doen ofzo, maar het lijkt net alsof je bh te groot is/niet goed zit
die lippen van jou nodigen zoooo uit om je te zoenen..quote:Op woensdag 28 april 2010 11:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En afgetrapte allstars erbij..
haha, lijkt dat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:49 schreef Marloes het volgende:
@Tamashiii, niet om lullig te doen ofzo, maar het lijkt net alsof je bh te groot is/niet goed zit
Cup C? Ik zou je minimaal 1-2 cupmaten groter inschatten. De achterkant van je bh kruipt niet op?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
haha, lijkt dat?tsja, bh is verder niet te groot ofzo, heb wel cup c en dat zie je in dit shirtje wel heel erg goed ja
Wow inderdaad, zou echt geen cup c erbij denken...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Cup C? Ik zou je minimaal 1-2 cupmaten groter inschatten. De achterkant van je bh kruipt niet op?
hahaha, het is echt een cup c, heeeeel soms d. maar heb maar een d bh. xD maar ze zitten altijd fijn en goed.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Cup C? Ik zou je minimaal 1-2 cupmaten groter inschatten. De achterkant van je bh kruipt niet op?
Goed figuur en goeie tieten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Shirt: H&m, riem: Vero Moda, broek: H&m schoenen: Esprit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhm, ik vind blauw op zwart wel, maar blauw op blauw niet altijd. Vooral niet blousje + broek, bijvoorbeeld wel weer giletje + broek.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:50 schreef Debsterr het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:10 schreef don-diablo het volgende:Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:47 schreef Marouska het volgende:
[..]Nou dan loop ik er deze zomer knettergeil bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga morgen even foto's maken, was het vergeten en nu is het te donker.
All good things are wild and free.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |