Toffe simpele cardigan, welk merk/waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:47 schreef don-diablo het volgende:
Nothing special:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nike SB Omar Salazar)
Wil de rode salazar's maar omdat je ze moeilijk goed kan rocken blijf ik er maar van af.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:47 schreef don-diablo het volgende:
Nothing special:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nike SB Omar Salazar)
American Apparelquote:Op donderdag 29 april 2010 18:24 schreef Supahsheep het volgende:
[..]
Toffe simpele cardigan, welk merk/waar heb je die vandaan?
Neem je de zwarte.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:43 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wil de rode salazar's maar omdat je ze moeilijk goed kan rocken blijf ik er maar van af.![]()
Salazarsquote:Op donderdag 29 april 2010 17:47 schreef don-diablo het volgende:
Nothing special:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nike SB Omar Salazar)
De smiley heet push... Laten er het er maar niet meer over hebben...quote:
Lol. Ja ben 1.65, maar nee ben niet afgevallen ofzo, ben eerder aangekomenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:03 schreef Gray het volgende:
[..]
De smiley heet push... Laten er het er maar niet meer over hebben...![]()
Maar ben je gegroeid? Je bent toch best een kleintje? Je lijkt op deze foto's best lang.
Hoe maak je zoiets?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:08 schreef Stickvis het volgende:
[ afbeelding ]
Tja wit shirt en zwarte broek + Schoenen verplicht..
Omdat je anders die mooie riem niet meer ziet. Nee ik weet niet, ik vind het leuker staan, omdat het anders zo 'kaal' lijkt zonder die riem.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:10 schreef Stickvis het volgende:
[..]
Waarom je shirtje alleen achter je riem in de broek?
kopieren, plakkenquote:
Mooi zandloperfiguurtje hoor! Ik zou alleen je shirtje niet in je broek doen maar gewoon eroverheen laten vallen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Shirt: H&m, riem: Vero Moda, broek: H&m schoenen: Esprit
Wow, wat een zandloper!quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef Tamashii het volgende:
quote:
Oja het is koninginnendag bijna vergetenquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef Tamashii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |