holy mother mary, dat onderste ding! Zo ziet het monster onder het bed in dat ene boek van Paul van Loon van de Griezelbus er uit! Die ene, die je benen er af kauwde zodra je 's nachts uit bed stapte om te gaan plassen...!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef Stickvis het volgende:
Met een beetje geluk heb ik zondag dit aan:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
In mijn hoofd wel...quote:Op woensdag 28 april 2010 23:40 schreef Stickvis het volgende:
Dacht trouwens dat die griezelboek boeken geen plaatjes hadden?
Toch maar dat jurkje aangetrokken,quote:Op donderdag 29 april 2010 10:59 schreef P.F het volgende:
Een beetje passen en meten maar ik sta bijna helemaal op de foto
[ afbeelding ]
Hij is heeeel erg gekrompen in de was! Nu past iequote:Op donderdag 29 april 2010 11:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toch maar dat jurkje aangetrokken,?
Superleuk! Ik hou van spijkershorts!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:04 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een mooi gat in mijn zijl.
Shortjequote:Op donderdag 29 april 2010 11:04 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb jij mooie slanke benen!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[ afbeelding ]
Rare pose, maar maakt niet uit.
Leuke muurquote:
leuk! alleen de schoentjes vind k niet zo. maar wat zomers al trouwensquote:Op donderdag 29 april 2010 11:04 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik loop ook nog niet in die hele korte dingen, maar nog met legging of lange broek.. ik 'durf' die korte dingen pas aan als het echt zomer is!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:02 schreef pinquit het volgende:
[..]
leuk! alleen de schoentjes vind k niet zo. maar wat zomers al trouwensik ben een beetje bang dat als ik nu al dit soort dingen ga dragen, dat er niks meer overblijft als het écht zomer wordt
Heheh, ik heb zoveel kleren. Ga morgen ook kleding verkopen. Alles ligt er hier vol mee.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:02 schreef pinquit het volgende:
[..]
leuk! alleen de schoentjes vind k niet zo. maar wat zomers al trouwensik ben een beetje bang dat als ik nu al dit soort dingen ga dragen, dat er niks meer overblijft als het écht zomer wordt
Mooier ja..maar nog steeds niet mijn dingquote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Rood met een ster was mooier zeker
Mooi hoor!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:59 schreef P.F het volgende:
Een beetje passen en meten maar ik sta bijna helemaal op de foto
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |