quote:Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik PRECIES dezelfde ga kopen ..en dan ook nog 200 extra brillen zodat ik die aan onbekenden kan uitdelen..en dat allemaal om jou te irriteren.
Top!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:02 schreef Marouska het volgende:
Omdat ik geen voetbal kijk zijn mijn dagen niet zo speciaal:
[ afbeelding ]
Zara - H&M - Dr. Adams
ja leukquote:Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik PRECIES dezelfde ga kopen ..en dan ook nog 200 extra brillen zodat ik die aan onbekenden kan uitdelen..en dat allemaal om jou te irriteren.
ja leukquote:Op maandag 3 mei 2010 21:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Stickvis waar komt je andere kleding vandaan? Kan je alles via t i-net bestellen? Zou je me van AL je kleding de site willen geven? Bedanktttttt
Hollister, heb zoiets eigenlijk nog nooit bij zara gezien?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:49 schreef tliciouz het volgende:
Ja pumpkin waar heb je eiegenlijk dat topje gehaald van de quote hierboven?Zara?
Oh ik wel een soort van vandaarquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hollister, heb zoiets eigenlijk nog nooit bij zara gezien?
Ik vind de onderste leukerquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
gister,hele dag leren.
[ afbeelding ]
vandaag
My eyes..sorry maar nee..ik zou t niet doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:01 schreef Ewelina het volgende:
Outfit van vandaag:
[ afbeelding ]
(beetje brakke pic)
Jurk is heel donkerroze met lichter roze en een klein beetje geel en dan die bruine rand onder. Geen rood. Kleuren vertekenen een beetje op de camera.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
My eyes..sorry maar nee..ik zou t niet doen![]()
En is dat nou een roze shirtje onder een roodachtig jurkje?
Oke buiten dat om..is t gewoon een grote nee, VIND IK.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jurk is heel donkerroze. Geen rood. Kleuren vertekenen een beetje op de camera.
Haha, wat vind je het meest vreselijk?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke buiten dat om..is t gewoon een grote nee, VIND IK.
Het jurkje..het shirtje eronder..en dan ook zo gematcht met die schoenenquote:
Conclusie: je houdt niet van kleur. Ik dus wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het jurkje..het shirtje eronder..en dan ook zo gematcht met die schoenen![]()
Ik vind je zwarte panty wel leuk..haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |