meurningquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
Listen very carefully, i will say this only once
dat doet frans steedsquote:
Oh daar had ik geluk, ik wilde net een slokje nemenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je paard staat er al klaar voor zie ik
LLquote:
zies ies Naithawk , do you ried mie?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:20 schreef Symphonic het volgende:
Sie iekul hes lendid, I ripiet: sie iekul hes lendid
altijd bereid tot een wederdienstquote:Op donderdag 22 april 2010 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh daar had ik geluk, ik wilde net een slokje nemen
Ah het is ook paardjes-liefde tijdquote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
altijd bereid tot een wederdienst
Overigens piste een van mijn merries van de week over mijn schoenen. Was bezig met haar staart en er kwam zo'n lekkere gele ruin voorbij... Ik doe nooit meer iets aan een staart als ze hengstig zijn
skitquote:
JFquote:
+1 scherpquote:Op donderdag 22 april 2010 10:17 schreef Symphonic het volgende:
je paard staat er al klaar voor zie ik
Zit niet voor niets te wachten op dit specifieke weekend. Stomme lente ook. Komt weer van alles op gang bij alles en iedereenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:23 schreef Ladylike het volgende:
Ah het is ook paardjes-liefde tijd
net als de katten en honden dus
Dan snap ik Darkwolf wel![]()
nja eigenlijk niet, maar okay... ik leef mee met mensen![]()
bespaar me de details, die vind ik zelf wel op internet als ik daar behoefte aan hebquote:Op donderdag 22 april 2010 10:30 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
+1 scherp![]()
(Had ik er ook echt maar eentje)
[..]
Zit niet voor niets te wachten op dit specifieke weekend. Stomme lente ook. Komt weer van alles op gang bij alles en iedereen
Waarom denk je dat ik het nu al zo vrij suggestief en minimaal hield, lieverd.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:31 schreef Ladylike het volgende:
bespaar me de details, die vind ik zelf wel op internet als ik daar behoefte aan heb
Ach. Vind het al heel wat dat je merries hebt.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef Symphonic het volgende:
Overigens piste een van mijn merries van de week over mijn schoenen. Was bezig met haar staart en er kwam zo'n lekkere gele ruin voorbij... Ik doe nooit meer iets aan een staart als ze hengstig zijn
en precies optijdquote:Op donderdag 22 april 2010 10:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
het ijsblokjesmachine is ook weer gemaakt
Heh huh wut waar?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
aha de dremel heb je weer gemaakt?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Heh huh wut waar?
Jij hebt deze dergelijke feature gewoon op werk?
ook de pony van mjin dochter is een merriequote:Op donderdag 22 april 2010 10:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ach. Vind het al heel wat dat je merries hebt.
De meeste mensen spelen het sowieso op safe en nemen een mak ruintje i.p.v een uitdaging zoals een merrie of anders een hengst.
Weinig mensen die ik ken die bewust (of graag) op een merrie rijden.
Mietjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |