dus wij verliezen de oorlog omdat we aardappels etenquote:Op donderdag 22 april 2010 08:43 schreef OA het volgende:
Die Zuid-Amerikaanse leiders zijn ook wel het toppunt van intelligentie hè...![]()
'NL'se aardappel maakt homoseksueel'
nja laat dat big maar wegquote:Op donderdag 22 april 2010 09:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah sie fallen madonna with sie big boobies
marky marcquote:
I was pissing your coffee when I thought I'd drip in for a drunkquote:
Geweldig personagequote:Op donderdag 22 april 2010 09:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
I was pissing your coffee when I thought I'd drip in for a drunk
helgaquote:Op donderdag 22 april 2010 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geweldig personage
allemaal trouwens
Gruber met zn tankje... helga en herr flick, de dames en renee... super leuk bedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
je mistte mij en dacht: als ik nou op fok inlog, dan spreek ik haar misschienquote:
Ik heb vakantie, had graag nog een uurtje of 2 van LL liggen dromen hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat het een hele mooie dag is om mee te maken
zie je, wat zei ik nou....quote:Op donderdag 22 april 2010 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, had graag nog een uurtje of 2 van LL liggen dromen hoor
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geweldig personage
allemaal trouwens
Gruber met zn tankje... helga en herr flick, de dames en renee... super leuk bedacht
idd deze week is de langste week ooitquote:Op donderdag 22 april 2010 10:06 schreef Darkwolf het volgende:
Zooooooo.... nou. Nog twee dagen. En damn wat gaan die langzaam als je heeeel erg uitkijkt naar een specifiek weekend!
Oh you stupid womanquote:Op donderdag 22 april 2010 10:03 schreef Ladylike het volgende:
en dan kwam weer iemand binnen en zei ze het nog een keer
schatjuhquote:Op donderdag 22 april 2010 10:06 schreef john-frusciante het volgende:
ow wat a mistaika i maika,
ola allemaal
whehehe ja en edith dan helemaal begripvol ineensquote:Op donderdag 22 april 2010 10:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh you stupid woman![]()
Cant you see im boinking this waitress the help her get rid of her headache
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |