quote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
TS heeft een dikke bips en zijn boxershort kan niet met dat extra vet omgaan
anders krijgt hij zijn eiwitvlekken er niet uit..quote:Op woensdag 21 april 2010 14:22 schreef Hetiszover het volgende:
TS wast zijn onderbroeken op 150 graden
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef wikwakka2 het volgende:
En tóch gewoon Bjorn borg boxers blijven kopen, hè, kneus.
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Koop de goede maat dan en probeer je kont niet in een te klein maatje te hijsen.
wedden dat ie gelijk van het scheurende geluid misbruik heeft gemaakt?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef joppie_saus het volgende:
subklacht: vrouwelijk persoon denkt dat ik een poef laat in haar kamer
nee hoor, 1,75 en 65 kg. joppie saus is gewoon heiligquote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef LePoo het volgende:
Ik hoop toch niet dat je username ook je 'echte' bijnaam is, ofzo.
Want anders kan ik me wel bedenken waarom je er bent uit gescheurd.
Dikzak.
Onmogelijk, je kont is gewoon te groot, wees een vent en koop een maatje groter.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:26 schreef joppie_saus het volgende:
neuh ik hebt geen dikke bips, ik koopt ze ook niet te klein en ik wast ook niet op 150 graden
en nee ook niet alleen BB, mijn chasin boxerts scheuren ook
We hebben een kenner :-)quote:Op woensdag 21 april 2010 14:55 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Niet zoveel met je hand in je broek, dat rekt de stof teveel uit.
IHVGS tip van de dag: broek uit, fapt beter.
Je draagt toch geen boxers he?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:04 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
...En dan ben ik nog een meisje ook
Oh okquote:Op woensdag 21 april 2010 15:07 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Nee. En zou ik dat wel doen, zou ik weinig te fappen vinden down under.
Nu heb ik het gevisualiseerd, dank je Pootsemaquote:
Graag gedaan, schatje.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu heb ik het gevisualiseerd, dank je Pootsema
Ik vraag me altijd af, heb je dit soort dingen van te voren al opgezocht en in categorieen klaarstaan of google je heel snel 'vetklep in ondergoed'?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:47 schreef KlappernootatWork het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, als je er ook zo uitziet knap je wel uit je ondergoed
Je mag wel eens bij mij komen inspecteren!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:07 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Nee. En zou ik dat wel doen, zou ik weinig te fappen vinden down under.
je kent me te goed..quote:Op woensdag 21 april 2010 15:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af, heb je dit soort dingen van te voren al opgezocht en in categorieen klaarstaan of google je heel snel 'vetklep in ondergoed'?
hoax: die is alleen voor vrouwen, homo's en kappers (of een combinatie van twee uit die drie) en die scheuren nooit.quote:
Dommerdquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:51 schreef The_Flash het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een baby en een krappe boxer?
Je komt er wat moeilijk in maar het scheurt wel lekker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |