Maar dit filmpje brengt ook een grote glimlach op mijn gezichtquote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Jammer dat er geen 10 miljoen in zat dat was pas vermaak geweest.
Wel een mooi sprong iddquote:Op woensdag 21 april 2010 14:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar dit filmpje brengt ook een grote glimlach op mijn gezicht
Ja he, pff 5000 euro, dat heeft iedere baas toch standaard in zijn portomonnee zitten.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef hamkaastosti het volgende:
wat een sneu volk
rennen en in het zand vallen voor een paar pegeltjes
En dat zou jij niet doen? Je bent gekquote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef hamkaastosti het volgende:
wat een sneu volk
rennen en in het zand vallen voor een paar pegeltjes
ik ren nooitquote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef mwaterl het volgende:
[..]
En dat zou jij niet doen? Je bent gek
oh laat dan maar liggen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef Razor21 het volgende:
In iedereen die altijd denkt nou heb een lekker bedrag gewonnen in de postcodeloterij vergeten volgens mij ook vaak het volgende :
Van de geldprijzen vanaf 454 euro wordt 29% kansspelbelasting ingehouden. Het netto bedrag (dus na aftrek van de belasting) wordt overgemaakt op de rekening van de winnaar.
Dus uiteindelijk zit er maar : 3550 in de koffer![]()
Nou wat een garp he!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef Razor21 het volgende:
In iedereen die altijd denkt nou heb een lekker bedrag gewonnen in de postcodeloterij vergeten volgens mij ook vaak het volgende :
Van de geldprijzen vanaf 454 euro wordt 29% kansspelbelasting ingehouden. Het netto bedrag (dus na aftrek van de belasting) wordt overgemaakt op de rekening van de winnaar.
Daar zou ik mijn naar zweet stinkende nerdzolder toch niet voor afkomen gek !!!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:06 schreef Razor21 het volgende:
kan iemand hier een leuk gifje van maken![]()
quote:
Ik denk dat je 7042,25 bedoeltquote:Op woensdag 21 april 2010 14:34 schreef MASD het volgende:
[..].
Het bedrag is natuurlijk veel hoger. 6450 euro. Na de aftrek houd men 5000 euro over.
nee, maar dat wil ook niet meteen zeggen dat je jezelf dan maar belachelijk moet maken op tv door het meedoen aan zo'n spelletje..daar is dat bedrag wél veel te laag voorquote:Op woensdag 21 april 2010 14:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja he, pff 5000 euro, dat heeft iedere baas toch standaard in zijn portomonnee zitten.
Ik zou 16 baby's vermoorden voor 5000 euro.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee, maar dat wil ook niet meteen zeggen dat je jezelf dan maar belachelijk moet maken op tv door het meedoen aan zo'n spelletje..daar is dat bedrag wél veel te laag voor
Wat is dit nu weer voor kansloze opmerking tering zegquote:Op donderdag 22 april 2010 18:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zou 16 baby's vermoorden voor 5000 euro.
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor kansloze opmerking tering zeg
Ik vind 16 ook wel wat aan de vele kant voor 5000 euro jaquote:Op donderdag 22 april 2010 18:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor kansloze opmerking tering zeg
10 ook nog wel hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 18:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
RichCalibier gifjequote:
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef Razor21 het volgende:
Reactie boven de quotequote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef theturk het volgende:
dat is waar![]()
![]()
de nederlanders zijn wel een beetje sneaky dat ze dat nooit van vooraf laten weten
![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef mirved het volgende:
De volgende keer moet de immigratiedienst en belastingdienst naast het koffer gaan staan. Verdient de staat zeker het dubbele.
geodn kikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef theturk het volgende:
dat is waar![]()
![]()
de nederlanders zijn wel een beetje sneaky dat ze dat nooit van vooraf laten weten
![]()
![]()
![]()
[..]
Fucking weinigquote:
Dan blijft het angstvallig stil..quote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef mirved het volgende:
De volgende keer moet de immigratiedienst en belastingdienst naast het koffer gaan staan. Verdient de staat zeker het dubbele.
moet je dat nou zo nodig boven de quote schrijven?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef theturk het volgende:
dat is waar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Alleen omdat je een sprongetje maakt in het zand maak je jezelf belachelijk? Ik vind jouw opmerking vele malen belachelijker, je zou een mongool zijn als je het niet zou doen, easy money. Daar zit jij weer 2 maanden fulltime voor te werken met je chagrijnige kopquote:Op donderdag 22 april 2010 18:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee, maar dat wil ook niet meteen zeggen dat je jezelf dan maar belachelijk moet maken op tv door het meedoen aan zo'n spelletje..daar is dat bedrag wél veel te laag voor
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:40 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
moet je dat nou zo nodig boven de quote schrijven?
EDIT:oh te laat lol
Word.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Alleen omdat je een sprongetje maakt in het zand maak je jezelf belachelijk? Ik vind jouw opmerking vele malen belachelijker, je zou een mongool zijn als je het niet zou doen, easy money. Daar zit jij weer 2 maanden fulltime voor te werken met je chagrijnige kop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |