Met link naar de Ministerie van Defensie site vd U.S.A? dacht van niet volgens mij..quote:Op woensdag 21 april 2010 14:30 schreef Resonancer het volgende:
Er is al 'n mooi uitgebreid topic (4jr oud inmiddels) over:
H.A.A.R.P.
gaat nog steeds niet, bedoel je de http:// veranderen naar http:\\ ? dat kan toch niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Links plaatsen gaat hier helemaal niet kut mediacurator, je zit zelf te kutten. Zo dus:
Bron:
(Geen quotes inderdaad en slash i.p.v. backslash.)
Oh enne, die spatie tussen 'Transcript' en 'ID' moet eruit.
Ik weet niet wat je loopt te kutten hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 17:36 schreef mediacurator het volgende:
gaat nog steeds niet, bedoel je de http:// veranderen naar http:\\ ? dat kan toch niet?
Ik dacht dat je met opzet geen linkjes plaatste omdat je niet opdringerig wilde zijn?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:36 schreef mediacurator het volgende:
[..]
gaat nog steeds niet, bedoel je de http:// veranderen naar http:\\ ? dat kan toch niet?
Geef me eens een goede onderbouwde reden waarom ik dit moet geloven?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.infowars.com/u(...)za-pandemic-in-1996/
http://csat.au.af.mil/2025/
[ afbeelding ]
En als mediacurator het echt te moeilijk vindt, kan hij het altijd nog zo doen door gewoon alleen de link te plaatsen:quote:Op woensdag 21 april 2010 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht dat je met opzet geen linkjes plaatste omdat je niet opdringerig wilde zijn?
Dit is stukken lastiger voor de geinteresseerde user, die wil klikken en kijken.
1 2 | [/url] |
uhhh dat met het plaatje was een militair document opgesteld in 1996 wat stelt dat er in 2009 een grieppandemie zou zijn en dat geschatte doden rond de 30 mil zou zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:59 schreef Barbaaf het volgende:
Links plaatsen hier gaat prima, zolang je geen quotes om de url wil zetten.
Voor die 30 miljoen griepdoden in 2009 heb je vast wel een bron, neem ik aan? Zou 'm graag zien.
ohh dus .mil plaatst zo maar wat !?!!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geef me eens een goede onderbouwde reden waarom ik dit moet geloven?
Het artikel waar ik de quote destijds uit haalde meldt dat de quote letterlijk is overgenomen van de site van het min. van defensie, maar de directe link staat er idd niet. Die dimensie bezat deze quote voor mij dus al wel, kom de verwijzing heel vaak tegen op Haarp gerelateerde sites.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Met link naar de Ministerie van Defensie site vd U.S.A? dacht van niet volgens mij..
Waar lees je dat dan in dat document? Ik kan het nog niet vinden.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ohh dus .mil plaatst zo maar wat !?!!
Het is geen url extentie wat jij en ik zo maar kunnen claimen. Maar ach menigeen geloofd ook niet in oparaties als Northwoods.
Onder ken nu maar gewoon dat de Amerikaanse leger gewoon zulke zieke en doortrapte documenten opstellen. En daar dan triljarden op jaarbasis voor ontvangen omdat te kunnen verwezenlijken.
Is het niet wel erg toevallig dat in 1996 al bepaalt is dat er in 2009 een grieppandemie is. ?!! Als je een beetje verdiept hebt weet je dat het een militair lab ontwikkeld virus is, wat expres is los gelaten. En vervolgens WHO omkopen om het als 1918 spaanse griep te hypen en regeringen onder dwang overmatige hoeveelheden ongeteste vaccins te kopen.
Het feit dat klimaat manipulatie technologie gebruikt wordt door een aantal landen is dus al sinds jaren geen geheim meer zoals aangegeven in die thread uit 2004.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het artikel waar ik de quote destijds uit haalde meldt dat de quote letterlijk is overgenomen van de site van het min. van defensie, maar de directe link staat er idd niet. Die dimensie bezat deze quote voor mij dus al wel, kom de verwijzing heel vaak tegen op Haarp gerelateerde sites.
Kan het alleen maar toejuichen om dit weer onder de aandacht te brengen.
In dat oude topic staan wel meer zaken die Haarp 'n andere dimensie geven. Het protest van de EU b.v.
Lees het 's door zou ik zeggen, scheelt je ook weer mailen naar het knmi.misschien meteen het .gov linkje dumpen ?
Deze goede post gaat vast genegeerd wordenquote:Op donderdag 22 april 2010 06:48 schreef Zwansen het volgende:
Lol, Lambiek. Heb je dat document wel gelezen? Er staan wel 10 van dat soort plaatjes in, elk met zo'n 10 gebeurtenissen die eventueel zouden kunnen gebeuren. Als je zoveel scenario's maakt dan lijkt het me logisch dat er vervolgens wel eentje klopt.
Waar bleef de aanslag op Salt Lake City dan? Waar is die Afrikaanse oorlog? De 140.000 slachtoffers van aardbeving in Californië?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben idd benieuwd wat Lambiek hierover te zeggen heeft.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:11 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Deze goede post gaat vast genegeerd worden
Natuurlijk maar het blijft raar dat ze het in verre hebben gepland. Als je een beetje hebt verdiept weet je dat de prutswetenschappers een lijk hebben opgegraven die gesneuveld is aan de Spaanse Griep. Daar is men mee aan het spelen gegaan om nieuwe ziektes te creëren. Vervolgens wordt het begin 2009 doelbewust expres per ongeluk verwerkt in de reguliere griepprik in een fase 3 lab. Het werd door stom toeval ontdekt door een Oostenrijkse laborant en trok aan de bel. 72 kilo was al verscheept naar 16/18 landen. Baxter werd niet beschuldigd en mocht gewoon vrolijke meedoen met het verstrekken voor de mexgriep prik. Net als met de 1976 varkensgriep is het geënsceneerd. Tel daar boven op het Militaire document. Alleen de elite heeft niet gerekend op een Burgermeister die hard aan de bel heeft getrokken en menigeen heeft gewaarschuwd voor de corurpte waanzin van de medische wetenschap en het WHO.quote:Op donderdag 22 april 2010 06:48 schreef Zwansen het volgende:
Lol, Lambiek. Heb je dat document wel gelezen? Er staan wel 10 van dat soort plaatjes in, elk met zo'n 10 gebeurtenissen die eventueel zouden kunnen gebeuren. Als je zoveel scenario's maakt dan lijkt het me logisch dat er vervolgens wel eentje klopt.
Waar bleef de aanslag op Salt Lake City dan? Waar is die Afrikaanse oorlog? De 140.000 slachtoffers van aardbeving in Californië?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets relevants blijkbaarquote:Op donderdag 22 april 2010 10:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben idd benieuwd wat Lambiek hierover te zeggen heeft.
Even een tvp met allereerst de intro van het .mil document dat jij plaatst:quote:foto Op donderdag 22 april 2010 00:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ohh dus .mil plaatst zo maar wat !?!!
Het is geen url extentie wat jij en ik zo maar kunnen claimen. Maar ach menigeen geloofd ook niet in oparaties als Northwoods.
Onder ken nu maar gewoon dat de Amerikaanse leger gewoon zulke zieke en doortrapte documenten opstellen. En daar dan triljarden op jaarbasis voor ontvangen omdat te kunnen verwezenlijken.
Is het niet wel erg toevallig dat in 1996 al bepaalt is dat er in 2009 een grieppandemie is. ?!! Als je een beetje verdiept hebt weet je dat het een militair lab ontwikkeld virus is, wat expres is los gelaten. En vervolgens WHO omkopen om het als 1918 spaanse griep te hypen en regeringen onder dwang overmatige hoeveelheden ongeteste vaccins te kopen.
Voor de rest lees ik weer even mee.quote:2025 is a study designed to comply with a directive from the chief of staff of the Air
Force to examine the concepts, capabilities, and technologies the United States will
require to remain the dominant air and space force in the future. Presented on 17 June
1996, this report was produced in the Department of Defense school environment of
academic freedom and in the interest of advancing concepts related to national defense.
The views expressed in this report are those of the authors and do not reflect the official
policy or position of the United States Air Force, Department of Defense, or the United
States government.
This report contains fictional representations of future situations/scenarios. Any
similarities to real people or events, other than those specifically cited, are unintentional
and are for purposes of illustration only.
This publication has been reviewed by security and policy review authorities, is
unclassified, and is cleared for public release.
US DOD maakt dit soort plannen en analyses het hele jaar door. jaar in jaar uit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Natuurlijk maar het blijft raar dat ze het in verre hebben gepland.
Als je een beetje hebt verdiept weet je dat Vergeet niet dat er maar 5 nieuwsbronnen zijn die gehele wereld van nieuws voorzien afgezien van het locale sufferdje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop