abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80558312
Amerikaanse Ministerie van Defensie website vermeld in een statement van William Cohen dat de wetenschappers in dienst van Ministerie van Defensie van de Verenigde Staten anno 1997 al verscheidene vormen van eco-terrorisme technologie aan het ontwikkelen waren in staat om o.a. klimaatverandering, aardbevingen en vulkaan uitbarstingen tot stand te brengen.

Te lezen in een quote daterend uit April 28th, 1997 uit monde van de destijds Amerikaanse Minister van Defensie (Defense Secretary) William Cohen:

„Alvin Toeffler heeft dit onderwerp in termen van een aantal wetenschappers beschreven die een bepaald type ziekteverwekker proberen te ontwikkelen met een etnisch specifieke uitwerking. D.w.z. ziekteverwekkers specifiek geprogrammeerd om bepaalde etnische groepen en rassen te kunnen elimineren; en anderen ontwierpen één of andere soort techniek, met speciaal ontwikkelde insecten soorten waarmee specifieke gewas soorten mee vernietigd kunnen worden. Er zijn tevens wetenschappers die zelfs deel nemen aan onderzoek naar een type eco- terrorisme waarmee zij op afstand het klimaat kunnen veranderen, aardbevingen en vulkaan uitbarstingen kunnen veroorzaken doormiddel van het gebruik van elektromagnetische golven en deze met extreem hoge voltages op specifieke doelen te richten.“

Originele quote ter verificatie (ik geef toe, heb deze quote enigszins vrij vertaald)

"Alvin Toeffler has written about this in terms of some scientists in their laboratories trying to devise certain types of pathogens that would be ethnic specific so that they could just eliminate certain ethnic groups and races; and others are designing some sort of engineering, some sort of insects that can destroy specific crops. Others are engaging even in an eco- type of terrorism whereby they can alter the climate, set off earthquakes, volcanoes remotely through the use of electromagnetic waves".

[url=http://www.defense.gov/Transcripts/Transcript.aspx?TranscriptID=674]Bron:[\url]

(links plaatsen gaat absoluut kut hier)

krijg de link niet normaal gepost hier, het zal toch met copy paste moeten vrees ik

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 21-04-2010 17:35:06 ]
  woensdag 21 april 2010 @ 14:20:21 #2
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_80559210
http://www.infowars.com/u(...)za-pandemic-in-1996/
http://csat.au.af.mil/2025/

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_80559573
Er is al 'n mooi uitgebreid topic (4jr oud inmiddels) over:

H.A.A.R.P.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 21 april 2010 @ 14:31:52 #4
52357 Lambiekje
pi_80559619
http://www.guardian.co.uk(...)environmental-damage

Ik had in Nieuws een topic gestart maar het interesseert de intellectuele Neddrlander geen snars. Als hun besmette ESBL-kip met een lekkere beboterde gentechmais maar op tafel kan.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_80560460
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:30 schreef Resonancer het volgende:
Er is al 'n mooi uitgebreid topic (4jr oud inmiddels) over:

H.A.A.R.P.
Met link naar de Ministerie van Defensie site vd U.S.A? dacht van niet volgens mij..

Geeft het verhaal wel een andere dimensie namelijk uit monde van de officiële bron,

D.w.z. met name dat het algemeen bekent moet zijn binnen Defensie en Regering kringen van o.a. de NATO landen dat dergelijke technologie niet alleen sinds enige tijd bestaat maar ook de plannen die sinds 1997 op tafel liggen om deze technologieën in te zetten als soortement massa vernietigingswapen.

[ Bericht 6% gewijzigd door mediacurator op 21-04-2010 15:04:50 ]
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2010 @ 14:59:51 #6
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_80560664
Links plaatsen hier gaat prima, zolang je geen quotes om de url wil zetten.

Voor die 30 miljoen griepdoden in 2009 heb je vast wel een bron, neem ik aan? Zou 'm graag zien.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  woensdag 21 april 2010 @ 16:48:02 #7
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80564710
Links plaatsen gaat hier helemaal niet kut mediacurator, je zit zelf te kutten. Zo dus:

Bron:

(Geen quotes inderdaad en slash i.p.v. backslash.)

Oh enne, die spatie tussen 'Transcript' en 'ID' moet eruit.

[ Bericht 12% gewijzigd door JoepiePoepie op 21-04-2010 16:53:08 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_80566397
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Links plaatsen gaat hier helemaal niet kut mediacurator, je zit zelf te kutten. Zo dus:

Bron:

(Geen quotes inderdaad en slash i.p.v. backslash.)

Oh enne, die spatie tussen 'Transcript' en 'ID' moet eruit.
gaat nog steeds niet, bedoel je de http:// veranderen naar http:\\ ? dat kan toch niet?
  woensdag 21 april 2010 @ 17:42:18 #9
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80566547
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:36 schreef mediacurator het volgende:
gaat nog steeds niet, bedoel je de http:// veranderen naar http:\\ ? dat kan toch niet?
Ik weet niet wat je loopt te kutten hoor ! Als je mijn vorige post quote, dan zie je gewoon hoe het moet.

En ik schreef: Veranderen van backslash naar slash en niet van slash naar backslash. En die backslash had je hier: [\url]
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 18:03:28 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_80567159
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:36 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik dacht dat je met opzet geen linkjes plaatste omdat je niet opdringerig wilde zijn?
Dit is stukken lastiger voor de geinteresseerde user, die wil klikken en kijken.
  woensdag 21 april 2010 @ 18:08:07 #11
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_80567303
quote:
Geef me eens een goede onderbouwde reden waarom ik dit moet geloven?
  woensdag 21 april 2010 @ 20:11:01 #12
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80572106
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht dat je met opzet geen linkjes plaatste omdat je niet opdringerig wilde zijn?
Dit is stukken lastiger voor de geinteresseerde user, die wil klikken en kijken.
En als mediacurator het echt te moeilijk vindt, kan hij het altijd nog zo doen door gewoon alleen de link te plaatsen:

http://www.defense.gov/Tr(...)spx?TranscriptID=674

dus zonder

1
2
[url=]
[/url]
  donderdag 22 april 2010 @ 00:51:55 #13
52357 Lambiekje
pi_80583677
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:59 schreef Barbaaf het volgende:
Links plaatsen hier gaat prima, zolang je geen quotes om de url wil zetten.

Voor die 30 miljoen griepdoden in 2009 heb je vast wel een bron, neem ik aan? Zou 'm graag zien.
uhhh dat met het plaatje was een militair document opgesteld in 1996 wat stelt dat er in 2009 een grieppandemie zou zijn en dat geschatte doden rond de 30 mil zou zijn.
  donderdag 22 april 2010 @ 00:53:29 #14
52357 Lambiekje
pi_80583705
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:08 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Geef me eens een goede onderbouwde reden waarom ik dit moet geloven?
ohh dus .mil plaatst zo maar wat !?!!

Het is geen url extentie wat jij en ik zo maar kunnen claimen. Maar ach menigeen geloofd ook niet in oparaties als Northwoods.

Onder ken nu maar gewoon dat de Amerikaanse leger gewoon zulke zieke en doortrapte documenten opstellen. En daar dan triljarden op jaarbasis voor ontvangen omdat te kunnen verwezenlijken.

Is het niet wel erg toevallig dat in 1996 al bepaalt is dat er in 2009 een grieppandemie is. ?!! Als je een beetje verdiept hebt weet je dat het een militair lab ontwikkeld virus is, wat expres is los gelaten. En vervolgens WHO omkopen om het als 1918 spaanse griep te hypen en regeringen onder dwang overmatige hoeveelheden ongeteste vaccins te kopen.
pi_80584525
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Met link naar de Ministerie van Defensie site vd U.S.A? dacht van niet volgens mij..
Het artikel waar ik de quote destijds uit haalde meldt dat de quote letterlijk is overgenomen van de site van het min. van defensie, maar de directe link staat er idd niet. Die dimensie bezat deze quote voor mij dus al wel, kom de verwijzing heel vaak tegen op Haarp gerelateerde sites.
Kan het alleen maar toejuichen om dit weer onder de aandacht te brengen.
In dat oude topic staan wel meer zaken die Haarp 'n andere dimensie geven. Het protest van de EU b.v.
Lees het 's door zou ik zeggen, scheelt je ook weer mailen naar het knmi. misschien meteen het .gov linkje dumpen ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 22 april 2010 @ 06:32:00 #16
68638 Zwansen
pi_80585081
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is geen url extentie wat jij en ik zo maar kunnen claimen. Maar ach menigeen geloofd ook niet in oparaties als Northwoods.

Onder ken nu maar gewoon dat de Amerikaanse leger gewoon zulke zieke en doortrapte documenten opstellen. En daar dan triljarden op jaarbasis voor ontvangen omdat te kunnen verwezenlijken.

Is het niet wel erg toevallig dat in 1996 al bepaalt is dat er in 2009 een grieppandemie is. ?!! Als je een beetje verdiept hebt weet je dat het een militair lab ontwikkeld virus is, wat expres is los gelaten. En vervolgens WHO omkopen om het als 1918 spaanse griep te hypen en regeringen onder dwang overmatige hoeveelheden ongeteste vaccins te kopen.
Waar lees je dat dan in dat document? Ik kan het nog niet vinden.

Dit is gewoon een soort van scenarioplanning van Defensie. Maar ik zou wel eens willen zien in welk deel dat over de pandemie precies staat.

IK kan het wel vinden in die andere link, maar in het originele document zie ik het niet zo 1-2-3.
  donderdag 22 april 2010 @ 06:48:53 #17
68638 Zwansen
pi_80585115
Lol, Lambiek. Heb je dat document wel gelezen? Er staan wel 10 van dat soort plaatjes in, elk met zo'n 10 gebeurtenissen die eventueel zouden kunnen gebeuren. Als je zoveel scenario's maakt dan lijkt het me logisch dat er vervolgens wel eentje klopt.

Waar bleef de aanslag op Salt Lake City dan? Waar is die Afrikaanse oorlog? De 140.000 slachtoffers van aardbeving in Californië?

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_80586849
quote:
Op donderdag 22 april 2010 02:04 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het artikel waar ik de quote destijds uit haalde meldt dat de quote letterlijk is overgenomen van de site van het min. van defensie, maar de directe link staat er idd niet. Die dimensie bezat deze quote voor mij dus al wel, kom de verwijzing heel vaak tegen op Haarp gerelateerde sites.
Kan het alleen maar toejuichen om dit weer onder de aandacht te brengen.
In dat oude topic staan wel meer zaken die Haarp 'n andere dimensie geven. Het protest van de EU b.v.
Lees het 's door zou ik zeggen, scheelt je ook weer mailen naar het knmi. misschien meteen het .gov linkje dumpen ?
Het feit dat klimaat manipulatie technologie gebruikt wordt door een aantal landen is dus al sinds jaren geen geheim meer zoals aangegeven in die thread uit 2004.

De vraag is alleen in welke gevallen voor vredige doeleinden en in welke gevallen vijandig. Zoals in het geval met chem trails en water fluoridering is de media niet bij machten om daar opheldering over te geven.

En word er zo weinig mogelijk gesproken over de capaciteit van HAARP technologie in relatie tot het doen ontstaan van aardbevingen en het doen ontstaan van vulkanische activiteit terwijl de patent omschrijving genoeg aanwijzingen in zich heeft om te kunnen achterhalen welke toepassingen mogelijk zijn in het geval een criminele regering HAARP technologie zou willen toepassen daar waar het eco terrorismische doeleinden betreft.

Je kunt door ergens veel schade te veroorzaken HAARP technologie als drukmiddel toepassen tegen bepaalde regeringen om onderhandelingsposities over b.v. het ontginnen van grondstoffen te ondermijnen, ook kun je dan tegen een hoge rente astronomische bedragen uitlenen hetgeen nodig is om de ontstane schade aan infrastructuur e.d. te kunnen herstellen.

Het laatste zou je economische oorlogvoering kunnen noemen

bron:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

JOHN PERKINS - Ex Economic Hitman Icelandic TV

[ Bericht 5% gewijzigd door mediacurator op 22-04-2010 10:23:56 ]
pi_80588221
quote:
Op donderdag 22 april 2010 06:48 schreef Zwansen het volgende:
Lol, Lambiek. Heb je dat document wel gelezen? Er staan wel 10 van dat soort plaatjes in, elk met zo'n 10 gebeurtenissen die eventueel zouden kunnen gebeuren. Als je zoveel scenario's maakt dan lijkt het me logisch dat er vervolgens wel eentje klopt.

Waar bleef de aanslag op Salt Lake City dan? Waar is die Afrikaanse oorlog? De 140.000 slachtoffers van aardbeving in Californië?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Deze goede post gaat vast genegeerd worden
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 22 april 2010 @ 10:39:15 #20
68638 Zwansen
pi_80589086
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:11 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Deze goede post gaat vast genegeerd worden
Ik ben idd benieuwd wat Lambiek hierover te zeggen heeft.
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:50:02 #21
52357 Lambiekje
pi_80640603
quote:
Op donderdag 22 april 2010 06:48 schreef Zwansen het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Natuurlijk maar het blijft raar dat ze het in verre hebben gepland. Als je een beetje hebt verdiept weet je dat de prutswetenschappers een lijk hebben opgegraven die gesneuveld is aan de Spaanse Griep. Daar is men mee aan het spelen gegaan om nieuwe ziektes te creëren. Vervolgens wordt het begin 2009 doelbewust expres per ongeluk verwerkt in de reguliere griepprik in een fase 3 lab. Het werd door stom toeval ontdekt door een Oostenrijkse laborant en trok aan de bel. 72 kilo was al verscheept naar 16/18 landen. Baxter werd niet beschuldigd en mocht gewoon vrolijke meedoen met het verstrekken voor de mexgriep prik. Net als met de 1976 varkensgriep is het geënsceneerd. Tel daar boven op het Militaire document. Alleen de elite heeft niet gerekend op een Burgermeister die hard aan de bel heeft getrokken en menigeen heeft gewaarschuwd voor de corurpte waanzin van de medische wetenschap en het WHO.
En daarnaast toeval bestaat niet.

Overigens veel van de shit wat er in de wereld gebeurd hebben we geen weet van. Alles wat we in de krant lezen is zorgvuldig afgewogen. Vergeet niet dat er maar 5 nieuwsbronnen zijn die gehele wereld van nieuws voorzien afgezien van het locale sufferdje.
  woensdag 28 april 2010 @ 17:50:49 #22
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_80811918
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:39 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik ben idd benieuwd wat Lambiek hierover te zeggen heeft.
Niets relevants blijkbaar
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_80819242
Antarctic Base Station Silenced 2010

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Antarctic Base Station Silenced 2010

De Italiaans Franse meteorologische base "Concordia" op Antarctica zou zijn aangevallen eind 2009 omdat het volgens de klokkenluider in het filmpje informatie zou kunnen detecteren meten en onderzoeken m.b.t. aardbeving activiteit en deze, in dit geval alarmerende, informatie uiteraard kenbaar zou maken aan de rest vd wereld, dit was schijnbaar niet de bedoeling.

Het personeel zou om onbekende reden van de buitenwereld zijn afgesloten nadat in hun slaap al de apparatuur zou zijn vernietigd. Italiaanse crew zou in veiligheid zijn gebracht door de Fransen nadat er 3 dagen niets meer zou zijn vernomen van de Italianen.

Sindsdien zijn het aantal aardbevingen ineens exponentieel toegenomen, nog geen ideeën over hoe dit ergens te verifiëren.. maar klinkt dusver interessant genoeg om wat meer over te weten

Dusver zou dit geheel buiten de reguliere pers zijn gehouden

Meer info hierrr

[ Bericht 4% gewijzigd door mediacurator op 28-04-2010 23:11:18 ]
  woensdag 28 april 2010 @ 21:06:58 #24
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80819558
quote:
foto Op donderdag 22 april 2010 00:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Even een tvp met allereerst de intro van het .mil document dat jij plaatst:
quote:
2025 is a study designed to comply with a directive from the chief of staff of the Air
Force to examine the concepts, capabilities, and technologies the United States will
require to remain the dominant air and space force in the future. Presented on 17 June
1996, this report was produced in the Department of Defense school environment of
academic freedom and in the interest of advancing concepts related to national defense.
The views expressed in this report are those of the authors and do not reflect the official
policy or position of the United States Air Force, Department of Defense, or the United
States government.
This report contains fictional representations of future situations/scenarios. Any
similarities to real people or events, other than those specifically cited, are unintentional
and are for purposes of illustration only.
This publication has been reviewed by security and policy review authorities, is
unclassified, and is cleared for public release.
Voor de rest lees ik weer even mee.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 28 april 2010 @ 23:44:28 #25
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_80827613
Interessant...ik steel je link even voor H.A.A.R.P.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zondag 23 mei 2010 @ 16:38:38 #26
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_81793736
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Natuurlijk maar het blijft raar dat ze het in verre hebben gepland.

Als je een beetje hebt verdiept weet je dat Vergeet niet dat er maar 5 nieuwsbronnen zijn die gehele wereld van nieuws voorzien afgezien van het locale sufferdje.
US DOD maakt dit soort plannen en analyses het hele jaar door. jaar in jaar uit.
het leger (DOD) en de EPA zijn de eniste twee overheids diensten die onder Bush
Global warming als probleem voor de toekost zagen.

en wat je ook weglaat of niet weet is dat je linkt naar de US Air Force University.
Tja dat die onderzoeken doen voor 50 jaar in de toekomst is vrijnormaal dat doen ze op iedere uni wel.
voor je lees plezier hier een mooi overzichtje van recentere Future studies

http://www.au.af.mil/au/awc/awcgate/awc-futr.htm
Welcome Mr. President, How can we serve you,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop