Zei de vrouw met de lekkere billen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Giertje
[..]
DW
[..]
Dag knappe man
Nou iddquote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Zei de vrouw met de lekkere billen.
indeedquote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Damn right!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Hihi tof. Ik hoop dat m;n beste vriendin ook even meegaat, maar ik heb er weinig hoop in aangezien haar vriend een psyhippie is die industrial langzame kutmuziek vindt en zij iets te goed onder de plak zit.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is zo
ik neem de 30ste een vriendin van me mee die is nog nooit naar zoiets geweest
quote:
WAT HEB IK NOU WEER GEMIST?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn kapster heet grietje, ik heb dus al een paar keer giertje gezegd tegen/over haarquote:
OP van dames we willen jullie bloot zienquote:
Wat is er mis met psyhippies?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi tof. Ik hoop dat m;n beste vriendin ook even meegaat, maar ik heb er weinig hoop in aangezien haar vriend een psyhippie is die industrial langzame kutmuziek vindt en zij iets te goed onder de plak zit.
Heb je heus niet gemist.quote:
Ik zag het alquote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OP van dames we willen jullie bloot zien
Niet zoveel, tenzij de psyhippie in kwestie zeurt dat industrial langzame kutmuziek is en zijn vriendin er niet heen mag omdat hij het kutmuziek vindt en hij het niet vertrouwt als ze alleen gaat.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat is er mis met psyhippies?
aaah zonde ik vind dat er ruimte moet zijn om je eigen ding te kunnen doenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi tof. Ik hoop dat m;n beste vriendin ook even meegaat, maar ik heb er weinig hoop in aangezien haar vriend een psyhippie is die industrial langzame kutmuziek vindt en zij iets te goed onder de plak zit.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kapster heet grietje, ik heb dus al een paar keer giertje gezegd tegen/over haar![]()
Ik zit teveel op FOK!
Vind ik ook en er moet vertrouwen zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah zonde ik vind dat er ruimte moet zijn om je eigen ding te kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |