abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80555466
De rechtbank in Amsterdam heeft woensdag de 38-jarige taxichauffeur Sidi Mohamed B. veroordeeld tot twee jaar cel.

Ze achtte bewezen dat hij de 44-jarige Rob Sitek op 5 juli vorig jaar op het Leidseplein een harde vuistslag tegen het hoofd heeft gegeven. Het slachtoffer kwam daarop hard tegen de grond terecht en overleed aan zijn verwondingen.

Bron en verdere info:

http://www.telegraaf.nl/b(...)r_fatale_klap__.html

verder:

http://www.wuz.nl/artikel(...)GeenStijl%20aan.html

http://www.depers.nl/binn(...)rder-in-de-fout.html

Zie hier het effect van kietelen knuffelen en pamperen...deze man is over 1,5 vrij en klaar voor nieuwe aktie...hij blijft in nederland wonen...dat is zeker.

Is de volgende keer je vriend of je vriendin of je kind aan de beurt ? Hoe zit dat onderhand in Nederland ?

Wil de Nederlander dat of is de doodstraf of levenslang op zijn plaats anno 2010 ?

[ Bericht 9% gewijzigd door bendk op 21-04-2010 18:12:55 ]
nothing will change without a rebel
  woensdag 21 april 2010 @ 12:35:36 #2
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_80555665
Heb je ook nog iets inhoudelijks gelezen over deze zaak, of heb je je beperkt tot dat popi-jopi geleuter van GS?
Intelligent, but fucked up.
pi_80555739
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Heb je ook nog iets inhoudelijks gelezen over deze zaak, of heb je je beperkt tot dat popi-jopi geleuter van GS?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 21 april 2010 @ 12:44:17 #4
300363 TepelVocht
Tepelvocht is bitter
pi_80555904
2 jaar voor iemand doodkloppen.... mwoah, das een redelijke kosten/baten -analyse in veel gevallen.
Voor allen die het niet geloven: er is nog nooit echt goed aan je tepel gezogen :-D
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 april 2010 @ 17:10:16 #5
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_80565555
De doodstraf

Gij zult niet moorden, dus vermoorden wij u
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_80565660
Wil de Nederlander dat of is de doodstraf op zijn plaats anno 2010 ?
[/quote]
1. de nederlander bestaat niet.
2. ik wil minder versimpeling als kiezen tussen 2 uitersten.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 21 april 2010 @ 17:30:31 #7
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80566203
quote:
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_80567375
quote:
Wat heeft GS hier mee te maken dan? Sowieso heeft GS een punt (net als de TS) dus wat je probleem.. van jole ben jij het?

Anyway.. het rechtssysteem in NL is al jaren verschrikkelijk zwak, zelfs voor de grootste misdadigers in dit land is het een feest. Die eikel verdient minstens 20 jaar. Het liefst levenslang maar dat dan ten koste van ons belastinggeld dus de doodstraf of landuitzetting is een betere oplossing. Jaja ik zal wel weer veels te streng zijn, maar het moet gewoon eens ophouden met die teringlijers constant lage gevangennisstraffen te geven :S
pi_80567979
Druktemakerij om niks. Er is sprake van verzachtende omstandigheden. Ja, de dader heeft een klap uitgedeeld, maar het slachtoffer is uiteindelijk overleden door zijn contact met de harde stoep. Dat is weliswaar dood door schuld maar het zit in de ongelukken-hoek. Hoe lullig dat ook moge klinken.

Als ik mot heb met iemand en ik deel een klap uit waardoor hij struikelt, met zn kop op een stoeprand klapt en overlijdt, dan hoop ik geen tien jaar cel te krijgen.

Maarja, bendk weet het natuurlijk beter vanuit het geweldige rechts-extremistische stink-Denemarken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80568256
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:27 schreef KoosVogels het volgende:
Druktemakerij om niks. Er is sprake van verzachtende omstandigheden. Ja, de dader heeft een klap uitgedeeld, maar het slachtoffer is uiteindelijk overleden door zijn contact met de harde stoep. Dat is weliswaar dood door schuld maar het zit in de ongelukken-hoek. Hoe lullig dat ook moge klinken.

Als ik mot heb met iemand en ik deel een klap uit waardoor hij struikelt, met zn kop op een stoeprand klapt en overlijdt, dan hoop ik geen tien jaar cel te krijgen.

Maarja, bendk weet het natuurlijk beter vanuit het geweldige rechts-extremistische stink-Denemarken.
Tuurlijk het was de stoep...vertel eens aan je dochter van een paar jaar dat papa nooit meer thuis komt....hij is dood...en leg ook even die harde stoep uit !!!!!!!!!

Prutser...
nothing will change without a rebel
pi_80569119
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:35 schreef bendk het volgende:

[..]

Tuurlijk het was de stoep...vertel eens aan je dochter van een paar jaar dat papa nooit meer thuis komt....hij is dood...en leg ook even die harde stoep uit !!!!!!!!!

Prutser...
Jij bent hier de prutser met je gebrekkige kennis van rechtspraak. Er staat in het artikel dat de man is komen te overlijden door de val. Jij denkt dat de chauffeur knuisten van beton heeft?

Maar ik snap alle ophef wel. Het is allochtoon dus hij moet hard worden gestraft. Geef nou maar toe bendk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 21 april 2010 @ 20:24:26 #12
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_80572699
Het valt mee dat er niet iets gezegd wordt als:
'oh, dan word je in elkaar geslagen, sla je terug, en wordt je nog aangepakt door de roverheid ook!'

Dank jullie wel daarvoor.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  woensdag 21 april 2010 @ 20:25:54 #13
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_80572768
Schopje NWS trouwens.

Edit: en vervolgens slotje, want daar loopt al n topic: Twee jaar cel voor fatale klap taxichauffeur
En het heeft echt niets met POL te maken dit.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')