quote:Op woensdag 21 april 2010 12:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Heb je ook nog iets inhoudelijks gelezen over deze zaak, of heb je je beperkt tot dat popi-jopi geleuter van GS?
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Heb je ook nog iets inhoudelijks gelezen over deze zaak, of heb je je beperkt tot dat popi-jopi geleuter van GS?
Wat heeft GS hier mee te maken dan? Sowieso heeft GS een punt (net als de TS) dus wat je probleem.. van jole ben jij het?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Tuurlijk het was de stoep...vertel eens aan je dochter van een paar jaar dat papa nooit meer thuis komt....hij is dood...en leg ook even die harde stoep uit !!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:27 schreef KoosVogels het volgende:
Druktemakerij om niks. Er is sprake van verzachtende omstandigheden. Ja, de dader heeft een klap uitgedeeld, maar het slachtoffer is uiteindelijk overleden door zijn contact met de harde stoep. Dat is weliswaar dood door schuld maar het zit in de ongelukken-hoek. Hoe lullig dat ook moge klinken.
Als ik mot heb met iemand en ik deel een klap uit waardoor hij struikelt, met zn kop op een stoeprand klapt en overlijdt, dan hoop ik geen tien jaar cel te krijgen.
Maarja, bendk weet het natuurlijk beter vanuit het geweldige rechts-extremistische stink-Denemarken.
Jij bent hier de prutser met je gebrekkige kennis van rechtspraak. Er staat in het artikel dat de man is komen te overlijden door de val. Jij denkt dat de chauffeur knuisten van beton heeft?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:35 schreef bendk het volgende:
[..]
Tuurlijk het was de stoep...vertel eens aan je dochter van een paar jaar dat papa nooit meer thuis komt....hij is dood...en leg ook even die harde stoep uit !!!!!!!!!
Prutser...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |