Kan Qwea ze niet voor je maken.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen bento, ik heb geen tijd geen tijd geen tijd telkens
uhu! klein stukkie eraf gegaan om er model in te krijgen. Nu groeit het gelijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
Groeit je haar ook nog?
Nee die heeft t nog drukker dan ik zo te zienquote:
Tuurlijk. Ik ben aan de diarree dus saus graties!quote:
Daar maak ik tijd voor. Je weettog!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die heeft t nog drukker dan ik zo te zien
heb je nog btg?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Anyhowwwww, ik ga jullie breezersletjes ff laten, ik heb zo pauze
Heb je hem wel elke avond klaar gemaakt?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:54 schreef OeJ het volgende:
Ik had een huiskamerplant die inmiddels is overleden, en ik deed echt alles wat nodig was voor een liefdevolle verzorging: water geven, knuffelen, elke avond een gesprekje, maar toch dood dus, beste dieren-en-plantendokter, wat heb ik fout gedaan?
Oh, dan was dat het. Ik weet genoeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je hem wel elke avond klaar gemaakt?
Dat is een eerste levensbehoefte bij kamerplanten hoor!
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef Qwea het volgende:
Ooh, metacam is op de post trouwens!!!
Paste makkie door de gleuf van de brievenbus!
ja die andere was niet meer schoon te krijgen, en ga geen 150 euro borg inleveren als ik voor 20 euro nieuwe vloerbedekking erin kan hebben liggenquote:
Nederlander?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:59 schreef Qwea het volgende:
Oke, kan iemand me iets uitleggen?
Ik ging naar de bakker 2 gebakjes halen. Die waren 1,70 p/s. Uiteindelijk besloot ik maar een hele taart mee te nemen voor 9 eurodat was in verhouding goedkoper dan 2 losse gebakjes! Ennu zit ik met een hele taart!
Waarom?!!?
Omdat taart.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:59 schreef Qwea het volgende:
Oke, kan iemand me iets uitleggen?
Ik ging naar de bakker 2 gebakjes halen. Die waren 1,70 p/s. Uiteindelijk besloot ik maar een hele taart mee te nemen voor 9 eurodat was in verhouding goedkoper dan 2 losse gebakjes! Ennu zit ik met een hele taart!
Waarom?!!?
Aaaaaahhhquote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Nederlander?
Ze maken het hier steeds bonter trouwens![]()
[ afbeelding ]
Tja, dat zijn keuzes die een mens maakt he...quote:
Zie Dodge liggen, en dan die blik van Hummer.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Nederlander?
[ afbeelding ]
Ow brrrrr, daar leefde je dan wel al die tijd op toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja die andere was niet meer schoon te krijgen, en ga geen 150 euro borg inleveren als ik voor 20 euro nieuwe vloerbedekking erin kan hebben liggen
Ik vreeeeeeet hem oooooop!!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Zie Dodge liggen, en dan die blik van Hummer.
nee, dr is me van de week een fles ranja puur op kapot gegaan, tja zie dat er maar eens uit te krijgenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow brrrrr, daar leefde je dan wel al die tijd op toch?
![]()
Chico mag van Sjon weer es niet zn mand in.
Dwama hier
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Nederlander?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vreeeeeeet hem oooooop!!![]()
[ afbeelding ]
Zoiets?
GRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vreeeeeeet hem oooooop!!![]()
[ afbeelding ]
Zoiets?
Woepsquote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, dr is me van de week een fles ranja puur op kapot gegaan, tja zie dat er maar eens uit te krijgen
Ja ik was niet op tijd met de foto want hij lag eerst met zijn koppie helemaal onder Hummer, zag je alleen zwart/witte pootjes uitstekenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik wil weten waarom je gebak danwel taart moest kopen Qut!
Senes , is Hummer m aan het pletten?
![]()
Brownies.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben bij de bijenkorf geweest en heb een brownie gekocht
Ja kijk IK had dat moment natuurlijk niet verloren laten gaan hequote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ik was niet op tijd met de foto want hij lag eerst met zijn koppie helemaal onder Hummer, zag je alleen zwart/witte pootjes uitsteken
Ik denk bij brownies aan MrSubtlequote:
Ga je nachtwandelingen maken?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja kijk IK had dat moment natuurlijk niet verloren laten gaan he![]()
Ik heb net een zaklamp gekocht voor een euro bij de Kringloop voor op Texel volgende week
Moet je ergens voor de deur gaan liggen of kan het via het inet? En zo ja moet ik helpen?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens stiknerveus, want morgenochtend begint de kaartverkoop voor Prince en ik wil wel kaartjes scoren natuurlijk
Nou mn honden moeten in t donker ook nog wel een keer pissen en schijten meestal ja, en op dat park is niet veel licht, op de hondenwei zelfs helemaal geen geloof ikquote:
Omdat ik opeens zin had in chipolatta taartquote:Op woensdag 21 april 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik wil weten waarom je gebak danwel taart moest kopen Qut!
Senes , is Hummer m aan het pletten?
![]()
I-net.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Moet je ergens voor de deur gaan liggen of kan het via het inet? En zo ja moet ik helpen?
Maar dan was je met 1 gebakje toch ook wel klaargekomen?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik opeens zin had in chipolatta taart
Waar? hoelaat? Moek helpen?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens stiknerveus, want morgenochtend begint de kaartverkoop voor Prince en ik wil wel kaartjes scoren natuurlijk
quote:
Ja maar dat was in verhouding duurder dan een hele taartquote:Op woensdag 21 april 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan was je met 1 gebakje toch ook wel klaargekomen?
Ehm, we kunnen toch msn contact houden slimmerd. En dan als ik erdoor ben en met ideal moet betalen, jij afhaakt. Of andersom.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee liefjens allemaal, wat als ik dan ineens 6 kaarten van 120 euro heb ipv 2
Nou, dan mot je nu heul die taart opvreten sukkeltjequote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat was in verhouding duurder dan een hele taart
ik geef wel wat wegquote:Op woensdag 21 april 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan mot je nu heul die taart opvreten sukkeltje
Nee heel lief, maar ik ga met de credit card van een ander betalen dus dat kan ik niet echt maken hequote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, we kunnen toch msn contact houden slimmerd. En dan als ik erdoor ben en met ideal moet betalen, jij afhaakt. Of andersom.
Zo heb ik het ook met defqon gedaan.
Zelf weten heur
Ja kom ff brengen danquote:
Helleuuuuuuu, waar wazzu dan?quote:
Jamaar ik moet werkenquote:
Anders doe je net zoals Q'tje.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee liefjens allemaal, wat als ik dan ineens 6 kaarten van 120 euro heb ipv 2
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders doe je net zoals Q'tje.
Zijn een boel kaaertjes in verhouding niet goeiekoper?
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders doe je net zoals Q'tje.
Zijn een boel kaaertjes in verhouding niet goeiekoper?
ik was gisteravond even rotterdam in, biertje drinken met een vriendquote:Op woensdag 21 april 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helleuuuuuuu, waar wazzu dan?
Heb je de nieuwe boeken al uut?
Ja zeg, tis niet de bedoeling dat we ineens allemaal een leven gaan krijgen of zo hequote:Op woensdag 21 april 2010 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was gisteravond even rotterdam in, biertje drinken met een vriend
wat uitgelopen is, en ben daar gebleven
geen zorgen, het is nog lang niet zo verquote:Op woensdag 21 april 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zeg, tis niet de bedoeling dat we ineens allemaal een leven gaan krijgen of zo he
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen zorgen, het is nog lang niet zo ver
misschien een ijzertekort?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
En Sjon ligt alweer aan ijzer te knagen en te likken, mn bureaula dit keer.
Why???
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Hey Hurujuku , waar gaat die TT eigenlijk over?
Ik denk dat ie gewoon graag een kekke grill wilquote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien een ijzertekort?![]()
[ afbeelding ]
OHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben bij de bijenkorf geweest en heb een brownie gekocht
Awwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Nederlander?
[ afbeelding ]
omfg wat een lelijke tattoo's!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
wat wil je er omheen dan? kan me er niets bij voorstellen
kijk anders hier voor ideeen
ik had eigenlijk nog niet eens gekeken, maar er zitten wel afschuwelijke dingen tussenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg wat een lelijke tattoo's!
Ja, geen idee. Iets van een tribal ofzo.
Ik doe hem op mn schouder. Tis wel een vet mooi pootje van de dikdik. Ik ben er echt alleen niet uit of ik enkel de poot doe, er iets omheen, of zn naam erbijquote:Op woensdag 21 april 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet Frits zn pootje ook nog steeds laten zetten.
Ik wil dan alleen dat pootje, zoals ik ze gestempeld heb toen ie dood was.
Gewoon dunne lijnen zoals mn andere twee zijn, en ik denk op mn voet of op mn schouder naast de tattoo die op m lijkt
Als je maar geen portret neemt , dat is echt altijd spuuglelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe hem op mn schouder. Tis wel een vet mooi pootje van de dikdik. Ik ben er echt alleen niet uit of ik enkel de poot doe, er iets omheen, of zn naam erbij
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon loopt over de vloer te scharrelentis net een kippie
Ik vier mijn verjaardag niet echt. Mijn zus komt wel zaterdag en we gaan 's-avonds uit eten met het gezin maar verder niet. Dus theeleuten lijkt me errug gezellig! Ik tracteerquote:Op woensdag 21 april 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH
Bijenkorf brownies zijn de lekkerrrrrrrste
Vier je je verjaardag eigenlijk nog Maes? Of gaan we theeleuten de week er na op dinsdag of donderdag?
[..]
Awwwwwwwwwww
"I sense a disturbance in the Force"quote:
Waar wil je die hebben dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:13 schreef Qwea het volgende:
AAAARG!
Ik wil een 2de tattoo van Baloe zn poot afdruk. Alleen nou wil ik er iets omheen/bij hebben zodat het een leuk ontwerp is.
Maar A : ik weet niks en B : Ik kan niet tekenen
Een heel klein poezepootje net nog op mijn buik naast bikinilijn vind ik wel lolligquote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh christus, die zijn idd allemaal echt spuuglelijk![]()
Maja, zo een pootafdruk is nou eenmaal ook niet mooi
Krijg je zo allemaal tiet en kontquote:Op woensdag 21 april 2010 18:20 schreef Ynske het volgende:
oh-oh en qwea doet eens een plaatje van jullie tatts?
Heb ik geen fotos van, ik heb maar twee hele kleintjes met dunne lijntjes, die al grijs zijn inmiddelsquote:Op woensdag 21 april 2010 18:20 schreef Ynske het volgende:
Ik zou gaan vragen om opheldering, maar dat ben ikquote:Op woensdag 21 april 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Zo. Hoi.
Buuf belde net. Vanmiddag was er bonje met de buren aan de andere kant.
Bizar, die stellen wonen al jaren naast elkaar, nooit iets aan de hand geweest en nu parkeert bezoek de auto ietsjes onhandig en moet er acuut geklaagd en geschreeuwd worden. En voor het gemak even vergeten dat hun eigen bezoek de auto daar net zo hard neerzet en dan de buurtjes aan de andere kant (waar nu tegen geklaagd werd) er dan ook last van hebben maar er voor de lieve vrede nooit wat van zeiden of gewoon even aanbelden om te vragen of de auto weg kon.
Buuf was helemaal ontdaan ervan. En waarom ze mij belde... buurman had ook nog gemopperd dat ze 'last hadden van de kat'. Dat moeten ze gewoon tegen mij zeggen en niet als semi-argument in hun herrie met hun buren gebruiken. Hij weet prima dat die van mij is, ik heb meermalen aangegeven dat ze het moeten zeggen als ze overlast veroorzaakt, heb alCatraz versterkt en elke keer als ik ernaar vraag is er niks aant handje.
En mevrouw poes is keurig thuis als ik er ben dus hoe moet ik anders weten dat ze trubbels veroorzaakt?
Nee nee nee, ik vind het net prachtig dat ze oud en vaal zijn gewordenquote:
O nee hoor. Dat gaat niet gebeuren. Hij weet waar Yoko woont en weet ook dat ik niet wil dat ze overlast veroorzaakt en dat ze dat maar hoeven te zeggen. Dan moet hij zichzelf maar melden. En tot die tijd is er geen probleem voor mij. Ik heb mijn buuf ook gezegd dat ze hem maar mooi naar mij moet verwijzen als hij weer klaagt en me niet hoeft te verdedigen. Hoeft ze helemaal niet te doen voor me, hoe lief ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou gaan vragen om opheldering, maar dat ben ik
Tot op heden heb ik er geen last van.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee nee, ik vind het net prachtig dat ze oud en vaal zijn geworden![]()
Nou Cat, daar ben je mooi klaar mee dan, fijne buren
Nee joh, zo'n vaart gaat het niet lopen hoor. Volgens mij zocht hij gewoon naar nog een reden om verder te kunnen klagen. En ik ga er wel naar vragen. Maar dan gewoon neutraal. En ik ga kijken hoe we alCatraz nog verder kunnen uitbouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef nokwanda het volgende:
Maar kijk wel effe uit. Ik vertrouw mensen niet zo als ze aangeven last te hebben van een kat en niets zeggen. Ik zou niet graag zien dat je meissie iets overkwam. Dus vraag het toch even na, alsjeblieft.
ik heb geen plaatje.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:20 schreef Ynske het volgende:
Jemig, maar hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Strega het volgende:
P. hier, even kort voor vanaaf.
ZKH was kut, zwaar kut! Er zit een pen door Strega's onderbeen, en twee schroeven door het hielbot door door die pen.
Beide schroeven zijn afgebroken.Nu moet ze nog drie maanden absolute rust aan het pootje geven in de hoop dat de zooi in deze, nog wel acceptabele, positie vast groeit.
We zijn allebei zo gaar als een klontje, morgen vroeg op want dan komen ze de traplift plaatsen.
Truste alvast, hier komt zo een pizza voor rijden, dan beetje bankhangen met Wallander en tukkie doen.
Ow, dat is ook lekker zegquote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Strega het volgende:
ZKH was kut, zwaar kut! Er zit een pen door Strega's onderbeen, en twee schroeven door het hielbot door door die pen.
Beide schroeven zijn afgebroken.Nu moet ze nog drie maanden absolute rust aan het pootje geven in de hoop dat de zooi in deze, nog wel acceptabele, positie vast groeit.
We zijn allebei zo gaar als een klontje, morgen vroeg op want dan komen ze de traplift plaatsen.
Truste alvast, hier komt zo een pizza voor rijden, dan beetje bankhangen met Wallander en tukkie doen.
Mèn wat een tegenvaller, dikke kus voor jullie beide. Morgen de traplift, dat is toch uitzicht op iets meer bewegingsvrijheidquote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Strega het volgende:
Eliesjequote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is ook lekker zeg
Heel veel sterkte en beterschap
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Strega het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Strega het volgende:
Tja, onwillekeurig teveel gebogen?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
Dat vraag ik me nou ook af...
Desondanks dikkevoor jullie!
Oh bah, wat een rot-bericht!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Strega het volgende:
Jullie allemaal bedankt voor het meeleven. Het is fijn om het even kwijt te kunnenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:03 schreef Morretje het volgende:
Oh jemig, Strega en Pagan, wat een rotbericht! Potverdikke zeg!
Sterkte hoor!
Het is inderdaad altijd fijn om het even kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Jullie allemaal bedankt voor het meeleven. Het is fijn om het even kwijt te kunnen![]()
Ik ken mezelf, dan ga ik anders zitten sombermansen. En je merkt dan bij sommige mensen zo iets, Goh, ben je nou nog niet op de been. Duurt wel lang allemaal, zou je niet gaan oefenen? Nou nee dus, want ik mag er niet op staan......
Ja, normaal kan ik het ook wel relativeren.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef Taiga het volgende:
[..]
Het is inderdaad altijd fijn om het even kwijt te kunnen.![]()
Veel mensen denken niet na hoor. Die denken altijd in de trant van een verkoudheid of griep. Dat is na een week of 2 ook wel weer over toch? Dus je been ook
Nooit twijfelen aan je eigen gevoel. Niemand voelt wat jij voelt dus ze kunnen ook niet oordelenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, normaal kan ik het ook wel relativeren.
Maar sommige mensen kunnen je dan het idee geven van..... nou, je zal wel niet willen.
De chirurg daar en tegen verdenkt me vast weer van teveel doen.
Maar goed, tis niet anders. Het word gelukkig mooi weer!
Dat is niet niks zeg..quote:Op donderdag 22 april 2010 10:50 schreef Strega het volgende:
http://www.bddiabetes.nl/(...)s_thema_bij_wer-.htm
Bovenstaande link verwijst naar waar de chirurg bij mij bang voor is.
Het voelt in ieder geval lekker!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:44 schreef Maes het volgende:![]()
Strega, een collega van meneer Maes zegt altijd: een beetje zon op de botten doet wonderenLaten we hopen dat de zon voor jou ook helend werkt
En dan met name het onderste stukje, neem ik aanquote:Op donderdag 22 april 2010 10:50 schreef Strega het volgende:
http://www.bddiabetes.nl/(...)s_thema_bij_wer-.htm
Bovenstaande link verwijst naar waar de chirurg bij mij bang voor is.
Welke?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:03 schreef senesta het volgende:
Ik kwam hier net nog een wat oudere foto van Nok tegen in de tuin
Niet teveel gaan invullen wat een ander van je denkt hoor want daar kun je jezelf helemaal gek mee maken.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, normaal kan ik het ook wel relativeren.
Maar sommige mensen kunnen je dan het idee geven van..... nou, je zal wel niet willen.
De chirurg daar en tegen verdenkt me vast weer van teveel doen.
Maar goed, tis niet anders. Het word gelukkig mooi weer!
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan met name het onderste stukje, neem ik aan
[..]
Welke?
Laat zien
Nope. MM vind het afschuwelijkquote:Op donderdag 22 april 2010 11:13 schreef Morretje het volgende:
Oh jakkes Strega, dat is echt niet goed als het zo zou zijn!![]()
Succes Q'tje! MM wil niet dat je een tattoo neemt?
Ow gawd, met lang haar in de puinhoop die mijn tuin hoorde te zijnquote:
Dat is dan denk ik jammer voor MMquote:Op donderdag 22 april 2010 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. MM vind het afschuwelijk
Wacht, ik pluk even een stukje uit een mailtje van net :
From: MikeyMo
Sent: Thu 22-4-2010 10:25
To: Qwea
Subject: RE: dinges
Pfff, ik vind het zo lelijk hea
Ik haal een roze shirt en dit is hoe je me beloont?
Doe het niet
__
Ik vind dat er nogal een 'vreemde' vlek zit in de hangmatquote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow gawd, met lang haar in de puinhoop die mijn tuin hoorde te zijn
Da's nu beter geregeld. En nu MET pittig kort blond kapsel
Niks heb ik besloten. Over mn oude tattoo kan hij ws niet heen, want die poot is te klein.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:23 schreef senesta het volgende:
AaaahIk vind hem zielug
![]()
Maar wat wil je nu om die poot heen dan?
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:28 schreef nokwanda het volgende:
Q, het doet echt wel zeer hoor.
quote:
Ik heb er een, een klein aarsgeweiquote:
Waarschijnlijk is het al een tijd bezig, verklaart ook waarom de voet zo rood en dik is en waarom de schroevenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan met name het onderste stukje, neem ik aan
[..]
Welke?
Laat zien
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind dat er nogal een 'vreemde' vlek zit in de hangmat
Goodbye Kittyquote:
Ik heb er 1, op mn arm.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb er een, een klein aarsgewei
En dat deed zeer
Dit geloof je net... ze waren er om 09.00 en op het moment van de post van Maes, waren ze net hun spullen aan het pakken.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:14 schreef Maes het volgende:
Phoe Strega, dit moet gewoon beter wordenIs de trapliftman er al?
Daar wil je niet aan denken.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het al een tijd bezig, verklaart ook waarom de voet zo rood en dik is en waarom de schroeven
gebroken zijn. Dat voel ik dus niet, en andere keren gier je het uit van de pijn. Dat is het ongrijpbare van dit aan je voeten hebben. Ik denk dat de chirurg er nog tactvol over wilde zijn.
Ja, daar heb je gelijk in. Meestal gaat dat ook goed, maar soms kun je het net even niet hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Niet teveel gaan invullen wat een ander van je denkt hoor want daar kun je jezelf helemaal gek mee maken.
Hou je vast aan wat de artsen zeggen en aan je eigen gevoel
Heb je al een proefritje gemaakt? Of zit Pagan erop of Bullie dat kan ook nog natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Dit geloof je net... ze waren er om 09.00 en op het moment van de post van Maes, waren ze net hun spullen aan het pakken.
Het ziet er keurig uit!
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Dit geloof je net... ze waren er om 09.00 en op het moment van de post van Maes, waren ze net hun spullen aan het pakken.
Het ziet er keurig uit!
Ik ben na 12 jaar nog altijd blij met m'n poes met pentagramquote:Op donderdag 22 april 2010 12:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb er een, een klein aarsgewei
En dat deed zeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde er graag nog een om m'n enkel/voet, het ontwerp had ik al in m'n hoofd.
Durf het nu niet meer aan.
[ Bericht 9% gewijzigd door Strega op 22-04-2010 12:23:44 ]De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Oh gelukkig wel. Ik zei al tegen Pagan, maakt Manola ook orthopedische pumps?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar wil je niet aan denken.![]()
Think Prada, woman![]()
(nee, ik bagatelliseer het niet, maar ik wil er ook niet aan denken en wil alleen maar positief gedoe naar je beamen)
Anders moeten we die zelf gaan ontwerpen. Ik voorzie een nieuwe carrierequote:Op donderdag 22 april 2010 12:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh gelukkig wel. Ik zei al tegen Pagan, maakt Manola ook orthopedische pumps?
Pagan heeft al een paar keer proefgereden.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb je al een proefritje gemaakt? Of zit Pagan erop of Bullie dat kan ook nog natuurlijk
nu je dat zo zei schoot me iets te binnen, tijdje geleden een artikeltje gezien waar een bul een traplift heeft omdat hij niet kon traplopenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb je al een proefritje gemaakt? Of zit Pagan erop of Bullie dat kan ook nog natuurlijk
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu je dat zo zei schoot me iets te binnen, tijdje geleden een artikeltje gezien waar een bul een traplift heeft omdat hij niet kon traplopen![]()
even zoeken
edt: oh, dat ging best makkelijk![]()
[ afbeelding ]
klik
Vind het echt een leuke foto Nok!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow gawd, met lang haar in de puinhoop die mijn tuin hoorde te zijn
Da's nu beter geregeld. En nu MET pittig kort blond kapsel
Blij mee? Als in functioneel?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Het ziet er keurig uit!
Oeh, tattoo's!!!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:58 schreef Qwea het volgende:
Sterkte strega
MM is niet blijik ga straks naar een tattoo shop wat info vragen. Trust me, MM is not amused
Ik zit nu mn uitgeprinte tattoo bij te werken
Neh, pijn niet, maar na 2 uur wordt het toch wel behoorlijk irritantquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:42 schreef senesta het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)-Noordkop-(update-5)
quote:Op de rondweg rond Alkmaar is nog sprake van gestoorde verkeerslichtinstallaties.
Hoe cool!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb deze op mn enkel laten zetten in Helsinki:
[ afbeelding ]
Dat is kalevala, echt Fins , en dit is het Johanneskruis, dat is een talisman voor op reis.
En ik heb ongeveer deze op mn arm. helemaal bovenaan:
[ afbeelding ]
Omdat ik met een vriendin in een tattooshop in boeken stond te bladeren en we alletwee tegelijk bij het omdraaien van die pagina keihard FRIIIIIIIIIITSIEEEEEEEEE riepen.
Psies zo een bochel en zo een sjaggie kop
quote:
Ik vind het leuk!!!!!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb eigenlijk ook nog nooit gehaktballen gemaakt
het leek me nooit zo interessant
Nee hoor, rundergehakt is ook prima. Of varken. Of kip.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan maak eigenlijk ook nooit gehaktballen.
Voor zover ik weet heb je daar eigenlijk 1/2 om 1/2 gehakt voor nodig en dat heb ik nooit.
Kipquote:Op donderdag 22 april 2010 15:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, rundergehakt is ook prima. Of varken. Of kip.
Nou ja, er is kipgehaktquote:
Hahaquote:Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb eigenlijk ook nog nooit gehaktballen gemaakt
het leek me nooit zo interessant
Maar da heurt nie.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, er is kipgehakt
En zalmgehakt. En je kan van alle gehakt ballen maken he
Ik doe het ook niet, maar het KANquote:
Ligt er aan wat je erdoor doet vind ik... Stukjes kaas erin, of cherrytomaatjes, of gebakken uitjesquote:Op donderdag 22 april 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik eet echt zelden gehaktballen, daar vind ik nou es echt geen reet aan, en zelf maken stelt ook niks voor , ik vind het alleen smerig, zo met je handen in dat vlees
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat Zwabber ze wel weet te waarderen
Ze zijn cool!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
Zijn zijn nieuwe laarzen niet awesome? Hij krijgt ze eind mei pas, en ze zijn op de groei maar ik moest het toch even uitproberen![]()
[ afbeelding ]
Oeh, ik heb maat 36, hebben ze die?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou zo graag willen dat er Jip en Janneke regenlaarzen waren in mijn maat
Dat zou nog wel kunnen mss he, meestal gaan ze tot 35 / 36.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, ik heb maat 36, hebben ze die?
Op de HEMA-site net gingen ze tot 30.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zou nog wel kunnen mss he, meestal gaan ze tot 35 / 36.
Mazzelaar
Oh, wat sneu voor al die kleine kindjes met grote voeten en die grote mensen met kleine voetenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op de HEMA-site net gingen ze tot 30.
Die rugzak en jas vond ik wat too muchquote:Op donderdag 22 april 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken een jochie van 3 dat vorig jaar die brandweer regenlaarzen, plu,rugzak en jas kreeg en alleen nog maar in vol ornaat de deur uit wilde. Midden in de zomer
Dat joch zag dr ook echt niet uit met al die meuk aan, in de brandende zonquote:Op donderdag 22 april 2010 16:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die rugzak en jas vond ik wat too muchPlu zou er misschien nog bij kunnen, maar hij moet eerst maar leren lopen
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:23 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond ga ik voor het eerst zelf gehaktballen maken![]()
Woon al meer dan 2 jaar samen, maar dat terzijde
I'z confusedquote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef Enfermera het volgende:
Ik woon al ruim 3 jaar samen, maar heb nog nooit gehaktballen gemaaktVanavond is het dan eindelijk zover
Wel van biologisch gehakt of course, met zuurkoolstamppot
Ik vind ze beide erg mooi!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb deze op mn enkel laten zetten in Helsinki:
[ afbeelding ]
Dat is kalevala, echt Fins , en dit is het Johanneskruis, dat is een talisman voor op reis.
En ik heb ongeveer deze op mn arm. helemaal bovenaan:
[ afbeelding ]
Omdat ik met een vriendin in een tattooshop in boeken stond te bladeren en we alletwee tegelijk bij het omdraaien van die pagina keihard FRIIIIIIIIIITSIEEEEEEEEE riepen.
Psies zo een bochel en zo een sjaggie kop
Oh, die oortjes!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Sjon probeert er nieuw leven in te springen!
Oh leuk! Zo schattig die laarzen en zo lekker stoer met dat t-shirt!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die rugzak en jas vond ik wat too muchPlu zou er misschien nog bij kunnen, maar hij moet eerst maar leren lopen
Ga je de 26e weg? Ja toch? Heerlijk!!!!quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ben na 12 jaar nog altijd blij met m'n poes met pentagram
Ik vind em wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde er graag nog een om m'n enkel/voet, het ontwerp had ik al in m'n hoofd.
Durf het nu niet meer aan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Oh ja, ik heb er ook jaren over gedaan om te besluiten. Hij is ook nog steeds erg mooi, dit was een erg brakke foto van een tijd terug. Hij komt hier niet echt mooi op uit.quote:
Dan neem ik ze van je overquote:Op donderdag 22 april 2010 18:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh leuk! Zo schattig die laarzen en zo lekker stoer met dat t-shirt!
Oh-Oh, je hebt tegenwoordig ook hele leuke voor grote kinders, ik heb rode met rozen, en maat 39. Shit.....bedenk me net dat ik ze dus waarschijnlijk nooit meer aan kan.
Ik heb er ooit zelf een ontworpen, een tribal. Vond wat er was niet goed en ben daar toen verder mee gaan tekenen. Het is maar een kleintje. Toen we trouwden hebben we eraan gedacht om een tattoo te doen ipv een ring, maar uiteindelijk is het toch de meest raditionele simpele ring geworden die je kunt bedenkenquote:Op donderdag 22 april 2010 18:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb er ook jaren over gedaan om te besluiten. Hij is ook nog steeds erg mooi, dit was een erg brakke foto van een tijd terug. Hij komt hier niet echt mooi op uit.
Ik ben er nog steeds blij mee. Op mijn bovenarm durf ik ook wel eentje opnieuw te laten zetten.
Maar de enkel, nee laat ik dat nu maar niet doen.
quote:
xDquote:Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef nokwanda het volgende:
[ [url=
Foto van jaaaren geleden. Zitten inmiddels ongeveer 8 kilo bij
Dat vroeg ik me al af hé, heb jij schoenmaat 39?quote:
Mooie! Mooi subtiel ook!quote:Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef nokwanda het volgende:
[ [url=
Foto van jaaaren geleden. Zitten inmiddels ongeveer 8 kilo bij
Die vind ik dus ook heel mooi!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD
Mooi!
Mijn tattoos btw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tekst betekend: 'ken jezelf', daarnaast het oneidingheidsteken.
En heb er ook nog 1 op mn enkel: in het Tibetaans het woord 'dochter', mijn moeder heeft 'moeder' op dezelfde plek.
Die op je rug vind ik wel mooiquote:Op donderdag 22 april 2010 19:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD
Mooi!
Mijn tattoos btw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tekst betekend: 'ken jezelf', daarnaast het oneidingheidsteken.
En heb er ook nog 1 op mn enkel: in het Tibetaans het woord 'dochter', mijn moeder heeft 'moeder' op dezelfde plek.
38/39, ligt aan de schoenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al af hé, heb jij schoenmaat 39?
Thanks!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Die vind ik dus ook heel mooi!![]()
Het oneindigheidsteken maak dus ook altijd volgens een vast ritueel in de lucht, om tincturen en Bach remedies enzo op te laden!
Thanks!quote:
Het is iets dat je kunt verbergen als de situatie erom vraagt, en iets waar je je ook op kunt kleden als je het wel wilt laten zien. En ik hou van abstracte taouages. Die poes van Strega vind ik toevallig mooi, maar doorgaans vind ik figuratieven lelijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!
Haha![]()
[..]
Thanks!
Ik hoor ook alleen maar positieve verhalen over die. Tja, weet ook niet of mensen durven te zeggen dat ze 'm lelijk vindenOp mn werk liet ik 'm ook een keer zien, vooral de wat oudere collega's vonden 'm toch wel erg groot enzo,
maar dat was te verwachten.
Ik heb 'm nu al een aantal jaar, en ben er nog steeds zo blij mee! Als ik in de spiegel kijk denk ik altijd: ja![]()
Hijs vet!
Ja klopt, dat vind ik er ook heel fijn aan, dat hij niet te zien is als ik een tshirt aan heb.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is iets dat je kunt verbergen als de situatie erom vraagt, en iets waar je je ook op kunt kleden als je het wel wilt laten zien. En ik hou van abstracte taouages. Die poes van Strega vind ik toevallig mooi, maar doorgaans vind ik figuratieven lelijk.
Mijn man heeft van die heeeeel lelijke uit een vorig leven
Dat weet zijn eigen moeder nieteens. Dan trekt ie altijd lange mouwen-shirts aan en zo
Ja, ik zou er ook supergraag 1 op mn pols willen, maar dat gaat met mn werk écht niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil er nu juist graag eentje die ik zelf wat vaker zie denk ik.
Op mn pols of mss op mn sleutelbeen aan de voorkant.
Die twee die ik heb vergeet ik echt altijd
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik last echt ff kuit zonder i
![]()
Vriendin van me is al jaren aan een sleeve bezig, en die wordt steeds lelijker dan ding![]()
Die van Anouk vind ik supermooi
Dat vroeg ik me ook al af maar had vanmiddag geen tijd om het te vragenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
Tattooo show![]()
Is dat kleine mannetje van Hara? Euh Hara?
Ooh wel een schattig jochiequote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef nokwanda het volgende:
Neeee, da's haar neefje. Van haar zus
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik had vandaag trouwens de draagdoek in de post die ik besteld had voor Chico.
Superhandig ding!
Knoop je in een minuut om en dan hangt ie er in te chillen en heb ik mn handen vrij![]()
Ik denk dat die op Texel wel goed van pas gaat komen.
Zodra het te koud voor m is of ie moe wordt knoop ik m om hoor, mn baby
quote:
Ik heb fiets gelijk gePMd. Maar wij gaan op zondag. We hadden zaterdag al plannen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel fiets PMen dan he,.
Als j zaterdag gaat kom ik j mss wel tegen,!
Wie wil er naar de Elf Fantasy Fair dit weekend?!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:Ik heb geen idee wat EFF is maar je bent dr blij mee dus feli Nok
![]()
Zit ik net ff de gezellige hondenmoeder uit te hangen en te spelen met het spul op de grond, geeft Karel Sjon een snauw, waardoor Kees Karel in de haren wilde vliegen maar niet doorhad dat ik er tussen zat ( ze waren op mijn schoot aan het spelen op de grond zeg maar ) , hing die bitch vol in mn duim![]()
Zij schrok harder dan ik, maar ik ben wel meteen opgestaan en gekapt met gezellig doen
quote:
Heb je al post?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
oh-oh? had je mijn pm nog gehad?
ja inderdaad, de katten zijn leukquote:Op donderdag 22 april 2010 22:40 schreef nokwanda het volgende:
Shit happens everywhere. En tsja, die katten compenseren natuurlijk
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
is die voorste ooit met zijn mond open tegen een slagboom aangerend?
Ja die maakte ik spesjaaaaaaaal voor jouquote:
zo, die scheurt ff openquote:Op donderdag 22 april 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Kijk maar als ie stil staat is dr niks aan de hand:
[ afbeelding ]
Maar zodra ie vaart maakt krijg je dittem:
[ afbeelding ]
Ja die flubberlippenquote:
Oh ja, ik nu ook pasquote:Op donderdag 22 april 2010 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zie nou pas dat er ook een stukje zwabber op de foto staat
daar doe ik het wel voorquote:Op donderdag 22 april 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Zwab kom, post m nog ff vol met me.
Comazuipen met flubberlippen is een geniale TT
U kunt zich wel vinden in de TT mevroi?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:13 schreef nokwanda het volgende:
Dan help ik wel effe, maar ik maak geenn ieuwe hoor. Mogen jullie doen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |