Kan Qwea ze niet voor je maken.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen bento, ik heb geen tijd geen tijd geen tijd telkens
uhu! klein stukkie eraf gegaan om er model in te krijgen. Nu groeit het gelijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
Groeit je haar ook nog?
Nee die heeft t nog drukker dan ik zo te zienquote:
Tuurlijk. Ik ben aan de diarree dus saus graties!quote:
Daar maak ik tijd voor. Je weettog!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die heeft t nog drukker dan ik zo te zien
heb je nog btg?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Anyhowwwww, ik ga jullie breezersletjes ff laten, ik heb zo pauze
Heb je hem wel elke avond klaar gemaakt?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:54 schreef OeJ het volgende:
Ik had een huiskamerplant die inmiddels is overleden, en ik deed echt alles wat nodig was voor een liefdevolle verzorging: water geven, knuffelen, elke avond een gesprekje, maar toch dood dus, beste dieren-en-plantendokter, wat heb ik fout gedaan?
Oh, dan was dat het. Ik weet genoeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je hem wel elke avond klaar gemaakt?
Dat is een eerste levensbehoefte bij kamerplanten hoor!
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef Qwea het volgende:
Ooh, metacam is op de post trouwens!!!
Paste makkie door de gleuf van de brievenbus!
ja die andere was niet meer schoon te krijgen, en ga geen 150 euro borg inleveren als ik voor 20 euro nieuwe vloerbedekking erin kan hebben liggenquote:
Nederlander?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:59 schreef Qwea het volgende:
Oke, kan iemand me iets uitleggen?
Ik ging naar de bakker 2 gebakjes halen. Die waren 1,70 p/s. Uiteindelijk besloot ik maar een hele taart mee te nemen voor 9 eurodat was in verhouding goedkoper dan 2 losse gebakjes! Ennu zit ik met een hele taart!
Waarom?!!?
Omdat taart.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:59 schreef Qwea het volgende:
Oke, kan iemand me iets uitleggen?
Ik ging naar de bakker 2 gebakjes halen. Die waren 1,70 p/s. Uiteindelijk besloot ik maar een hele taart mee te nemen voor 9 eurodat was in verhouding goedkoper dan 2 losse gebakjes! Ennu zit ik met een hele taart!
Waarom?!!?
Aaaaaahhhquote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Nederlander?
Ze maken het hier steeds bonter trouwens![]()
[ afbeelding ]
Tja, dat zijn keuzes die een mens maakt he...quote:
Zie Dodge liggen, en dan die blik van Hummer.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Nederlander?
[ afbeelding ]
Ow brrrrr, daar leefde je dan wel al die tijd op toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja die andere was niet meer schoon te krijgen, en ga geen 150 euro borg inleveren als ik voor 20 euro nieuwe vloerbedekking erin kan hebben liggen
Ik vreeeeeeet hem oooooop!!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Zie Dodge liggen, en dan die blik van Hummer.
nee, dr is me van de week een fles ranja puur op kapot gegaan, tja zie dat er maar eens uit te krijgenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow brrrrr, daar leefde je dan wel al die tijd op toch?
![]()
Chico mag van Sjon weer es niet zn mand in.
Dwama hier
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Nederlander?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vreeeeeeet hem oooooop!!![]()
[ afbeelding ]
Zoiets?
GRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vreeeeeeet hem oooooop!!![]()
[ afbeelding ]
Zoiets?
Woepsquote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, dr is me van de week een fles ranja puur op kapot gegaan, tja zie dat er maar eens uit te krijgen
Ja ik was niet op tijd met de foto want hij lag eerst met zijn koppie helemaal onder Hummer, zag je alleen zwart/witte pootjes uitstekenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik wil weten waarom je gebak danwel taart moest kopen Qut!
Senes , is Hummer m aan het pletten?
![]()
Brownies.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben bij de bijenkorf geweest en heb een brownie gekocht
Ja kijk IK had dat moment natuurlijk niet verloren laten gaan hequote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ik was niet op tijd met de foto want hij lag eerst met zijn koppie helemaal onder Hummer, zag je alleen zwart/witte pootjes uitsteken
Ik denk bij brownies aan MrSubtlequote:
Ga je nachtwandelingen maken?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja kijk IK had dat moment natuurlijk niet verloren laten gaan he![]()
Ik heb net een zaklamp gekocht voor een euro bij de Kringloop voor op Texel volgende week
Moet je ergens voor de deur gaan liggen of kan het via het inet? En zo ja moet ik helpen?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens stiknerveus, want morgenochtend begint de kaartverkoop voor Prince en ik wil wel kaartjes scoren natuurlijk
Nou mn honden moeten in t donker ook nog wel een keer pissen en schijten meestal ja, en op dat park is niet veel licht, op de hondenwei zelfs helemaal geen geloof ikquote:
Omdat ik opeens zin had in chipolatta taartquote:Op woensdag 21 april 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik wil weten waarom je gebak danwel taart moest kopen Qut!
Senes , is Hummer m aan het pletten?
![]()
I-net.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Moet je ergens voor de deur gaan liggen of kan het via het inet? En zo ja moet ik helpen?
Maar dan was je met 1 gebakje toch ook wel klaargekomen?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik opeens zin had in chipolatta taart
Waar? hoelaat? Moek helpen?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens stiknerveus, want morgenochtend begint de kaartverkoop voor Prince en ik wil wel kaartjes scoren natuurlijk
quote:
Ja maar dat was in verhouding duurder dan een hele taartquote:Op woensdag 21 april 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan was je met 1 gebakje toch ook wel klaargekomen?
Ehm, we kunnen toch msn contact houden slimmerd. En dan als ik erdoor ben en met ideal moet betalen, jij afhaakt. Of andersom.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee liefjens allemaal, wat als ik dan ineens 6 kaarten van 120 euro heb ipv 2
Nou, dan mot je nu heul die taart opvreten sukkeltjequote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat was in verhouding duurder dan een hele taart
ik geef wel wat wegquote:Op woensdag 21 april 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan mot je nu heul die taart opvreten sukkeltje
Nee heel lief, maar ik ga met de credit card van een ander betalen dus dat kan ik niet echt maken hequote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, we kunnen toch msn contact houden slimmerd. En dan als ik erdoor ben en met ideal moet betalen, jij afhaakt. Of andersom.
Zo heb ik het ook met defqon gedaan.
Zelf weten heur
Ja kom ff brengen danquote:
Helleuuuuuuu, waar wazzu dan?quote:
Jamaar ik moet werkenquote:
Anders doe je net zoals Q'tje.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee liefjens allemaal, wat als ik dan ineens 6 kaarten van 120 euro heb ipv 2
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders doe je net zoals Q'tje.
Zijn een boel kaaertjes in verhouding niet goeiekoper?
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders doe je net zoals Q'tje.
Zijn een boel kaaertjes in verhouding niet goeiekoper?
ik was gisteravond even rotterdam in, biertje drinken met een vriendquote:Op woensdag 21 april 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helleuuuuuuu, waar wazzu dan?
Heb je de nieuwe boeken al uut?
Ja zeg, tis niet de bedoeling dat we ineens allemaal een leven gaan krijgen of zo hequote:Op woensdag 21 april 2010 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was gisteravond even rotterdam in, biertje drinken met een vriend
wat uitgelopen is, en ben daar gebleven
geen zorgen, het is nog lang niet zo verquote:Op woensdag 21 april 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zeg, tis niet de bedoeling dat we ineens allemaal een leven gaan krijgen of zo he
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen zorgen, het is nog lang niet zo ver
misschien een ijzertekort?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
En Sjon ligt alweer aan ijzer te knagen en te likken, mn bureaula dit keer.
Why???
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Hey Hurujuku , waar gaat die TT eigenlijk over?
Ik denk dat ie gewoon graag een kekke grill wilquote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien een ijzertekort?![]()
[ afbeelding ]
OHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben bij de bijenkorf geweest en heb een brownie gekocht
Awwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 21 april 2010 14:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Nederlander?
[ afbeelding ]
omfg wat een lelijke tattoo's!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
wat wil je er omheen dan? kan me er niets bij voorstellen
kijk anders hier voor ideeen
ik had eigenlijk nog niet eens gekeken, maar er zitten wel afschuwelijke dingen tussenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg wat een lelijke tattoo's!
Ja, geen idee. Iets van een tribal ofzo.
Ik doe hem op mn schouder. Tis wel een vet mooi pootje van de dikdik. Ik ben er echt alleen niet uit of ik enkel de poot doe, er iets omheen, of zn naam erbijquote:Op woensdag 21 april 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet Frits zn pootje ook nog steeds laten zetten.
Ik wil dan alleen dat pootje, zoals ik ze gestempeld heb toen ie dood was.
Gewoon dunne lijnen zoals mn andere twee zijn, en ik denk op mn voet of op mn schouder naast de tattoo die op m lijkt
Als je maar geen portret neemt , dat is echt altijd spuuglelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe hem op mn schouder. Tis wel een vet mooi pootje van de dikdik. Ik ben er echt alleen niet uit of ik enkel de poot doe, er iets omheen, of zn naam erbij
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon loopt over de vloer te scharrelentis net een kippie
Ik vier mijn verjaardag niet echt. Mijn zus komt wel zaterdag en we gaan 's-avonds uit eten met het gezin maar verder niet. Dus theeleuten lijkt me errug gezellig! Ik tracteerquote:Op woensdag 21 april 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH
Bijenkorf brownies zijn de lekkerrrrrrrste
Vier je je verjaardag eigenlijk nog Maes? Of gaan we theeleuten de week er na op dinsdag of donderdag?
[..]
Awwwwwwwwwww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |