Oe...Leuk!! Waar?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef Lindytje het volgende:
Ohhhhhhh, ik heb zo een lief huisje gezien!!!![]()
Ik benook al aan het overtuigen, en ze lijkt er ook wel echt voor te vallen...
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:37 schreef Correspondent het volgende:
Sterkte Diconnected & Mehehelzs.
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
quote:
Ik herken Slate Greenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:37 schreef Correspondent het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
Ik heb een tijd geleden van PeRi wat MO cadeau gekregen en ik vind het toch zulke fijne lak! En de website is erg fijn en daar word ik altijd heel hebberig van.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik herken Slate Green. Slate green dus
Impressive, je hebt meer Models Own lakken dan ik![]()
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
Ik zeg onderste rij derde van rechts!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:37 schreef Correspondent het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
ik wil wel een swatch van proper copper, dus...quote:Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef Correspondent het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden van PeRi wat MO cadeau gekregen en ik vind het toch zulke fijne lak! En de website is erg fijn en daar word ik altijd heel hebberig van.. Slate Green is wel een idee. Ik zat nog te denken om eerst Foxy Fuchsia te lakken en met Turkish Delight te stempelen.
Hmmm... dillemma's.
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
Nou ik heb de tijdquote:Op woensdag 21 april 2010 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil wel een swatch van proper copper, dus...
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
Homoquote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef Juud- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor alle meisjes met (familie met) gezondheidsissues:![]()
Ik ga geen foto van mn nagels posten. Ze zijn kort en ik vind er niks aan. Ik wil eigenlijk weer een nieuwe set acrylnagels zetten, maar dan moeten er eerst tips opgeplakt worden en mn nagellijmpotje heeft zichzelf dichtgeplaktBen al aan de slag geweest met allerlei waterpomptangen en alles wat ik kon vinden om 'm open te krijgen, maar behalve een vernaggeld potje en een hoop frustratie heeft het niks opgeleverd. Bwuh.
Oja, grappig: ik heb nu iedere dag een andere kleur op mn nagels. Maandag stond ik bij baas in zijn kantoor en ik had felblauw op. Hij vroeg me iets over wat er gebeurd was: "om in de stijl van je nagels te blijven: kwam het out of the blue voor je of niet?". Lolbroek;) Gisteren had ik lucky in lilac van Catrice. Reactie baas: hee, je hebt een andere kleur, deze is ook leuk! En vandaag lost in mud op: 'nou moet ik het je toch vragen.. lak jij iedere dag je nagels in een andere kleur??'. Haha.. een man met oog voor detail, zullen we maar zeggen.
Wow!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk Lindy!
Color Club Wild at Heart:
[ afbeelding ]
Kermit de kikker-groen!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:37 schreef Correspondent het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
Ik heb ook de wielen van Mirannie binnen (thnx nog Mir!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:46 schreef Correspondent het volgende:
[..]
Nou ik heb de tijd.
Had ik )(&(#@^#(@% net m'n nagels in de lak, gaat de bel. Collecte. En m'n sleutels hingen aan de kapstok en toen nog wat kleingeld uit m'n portemonnee gefrut. En nu alles er weer af dus.
Toevallig heb ik vanmiddag m'n MO's op wheelz gezet.
Links Proper Copper, rechts Champagne.
[ afbeelding ]
En met flits;
[ afbeelding ]
Ik wacht al twee weken op de wielen die ik via Ebay heb besteldquote:Op woensdag 21 april 2010 19:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb ook de wielen van Mirannie binnen (thnx nog Mir!) Wielen lakken is tof!!!!!
Oh, maar hij dekt ook wel in 3 laagjes hoor, alleen dacht ik dat ie wat minder fel en iets donkerder zou zijn aan de hand van de swatches die ik gezien had. Maar geen probleem, vind deze kleur ook gaaf!!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Paper chasing was bij mij na drie laagjes gewoon dekkend hoor
You´re welcomequote:Op woensdag 21 april 2010 19:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb ook de wielen van Mirannie binnen (thnx nog Mir!) Wielen lakken is tof!!!!!
Van mij is er een pakketje met 10 doorzichtige nagelwielen ook al een maand onderweg... De set van 50 nagelwielen was er met 9 dagen, een stuk beter geregeld dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik wacht al twee weken op de wielen die ik via Ebay heb besteld.
Het onbegrip waar we tegen aan lopenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef Tammymara het volgende:
Vanochtend was hier een vrouw om de tele2 aansluiting na te kijken.Ze komt langs mijn kast met lakjes en zegt zo iets van "Oh leuk ! nagellakjes!, doe je dat voor je beroep"
Dus ik zeg: nee, die zijn van mij!!
Ze keek een beetje zo:![]()
"ik heb er maar drie en ik doe ze alleen met feestdagen op"
Toen ik zei "Wat saai!!!!" toen keek ze zo:![]()
Tssssssssssss
Komt het toevallig uit Hong Kong? Dan kan het kloppen, want (heb ik gehoord) er vertrekt éénmaal per maand een vliegtuig naar Nederland met goederen dus als je net pech hebt, moet je 3,5 week wachten op de volgende vlucht en vervolgens nog de weg van het vliegveld naar jouw brievenbus/voordeur. Tel daarbij de vulkaanasproblemen op en je bent zo een maand onderweg..quote:Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
Van mij is er een pakketje met 10 doorzichtige nagelwielen ook al een maand onderweg... De set van 50 nagelwielen was er met 9 dagen, een stuk beter geregeld dus.
Kreeg van de verkoper een vage mail over dat het vertraging had vanwege de feestdagen van 2009.... een stomme standaard mail dus. Die gast gaat dus echt negatieve feedback krijgen, kom zeg!
Maar mijn beide pakketjes kwamen uit Hong Kong.... En die 1ste was ruim 2 weken voor die 2de besteld, dus dat zou dan niet mogen tellen. En daarbij lijkt het me vrij onlogisch dat er maar 1 vlucht per maand komt vanuit Hong Kong hoor, heb wel vaker spullen uit HK laten komen en het heeft eigenlijk nog nooit langer dan 2 weken geduurd.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Komt het toevallig uit Hong Kong? Dan kan het kloppen, want (heb ik gehoord) er vertrekt éénmaal per maand een vliegtuig naar Nederland met goederen dus als je net pech hebt, moet je 3,5 week wachten op de volgende vlucht en vervolgens nog de weg van het vliegveld naar jouw brievenbus/voordeur. Tel daarbij de vulkaanasproblemen op en je bent zo een maand onderweg..
HaHa dat dacht ik dus ookquote:
Oh ja, super spannend!!! Mijn beste vriendin is nu 36,5 week. Zo leuk om herinneringen op te halen met haar aan mijn zwangerschap en het met haar allemaal mee te volgen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:39 schreef Guess. het volgende:
[..]
HaHa dat dacht ik dus ook![]()
Mooie lakjes zie ik allemaal weer![]()
Veel sterkte voor Diconnected & Mehehelzs![]()
Hier vandaag 32wkn zwangerBegin het nu toch wel erg spannend te vinden hoor!
Ah meissie, ze zorgen goed voor haar daar. Komt echt wel goed hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef Diconnected het volgende:
Goed... M'n moeder moet nog tot vrijdag in het ziekenhuis blijven... het gaat gewoon echt niet goed met der.Voel me zo verschrikkelijk kut. Sorry voor het offtopic gezwam
Anyways, erg mooie kleurtjes en lakjes en nageltjes hieren wow wat een haul van de Models Own
Het is heel vervelend, maar in deze situatie is ze echt beter af in het ziekenhuis.Sterktequote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef Diconnected het volgende:
Goed... M'n moeder moet nog tot vrijdag in het ziekenhuis blijven... het gaat gewoon echt niet goed met der.Voel me zo verschrikkelijk kut. Sorry voor het offtopic gezwam
Anyways, erg mooie kleurtjes en lakjes en nageltjes hieren wow wat een haul van de Models Own
Bij welke winkel heb je besteld? Mijn pakje komt ook uit Hong Kong, dat duurt wel vaker achterlijk langquote:Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
Van mij is er een pakketje met 10 doorzichtige nagelwielen ook al een maand onderweg... De set van 50 nagelwielen was er met 9 dagen, een stuk beter geregeld dus.
Kreeg van de verkoper een vage mail over dat het vertraging had vanwege de feestdagen van 2009.... een stomme standaard mail dus. Die gast gaat dus echt negatieve feedback krijgen, kom zeg!
Ik heb besteld bij BeautyLifeNail... Dit is voor mij echt de eerste keer dat een bestelling vanuit HK zo lang onderweg is.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij welke winkel heb je besteld? Mijn pakje komt ook uit Hong Kong, dat duurt wel vaker achterlijk lang.
Ik heb 5 keer bij TD besteld en maar 1 keer een verzendbewijs gehad, dat krijg je dus niet altijd. Daarbij is er natuurlijk wat vertraging opgelopen de afgelopen week.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef milka82 het volgende:
Ik wil mijn TD pakketje! Ik heb 7 april besteld en Paypal duurt tegenwoordig een eeuwigheid met betalen maar vorige week vrijdag wast afgerond. Nu stuurt TD hem maar niet op, SHIP THE DAMN THING! Mijn SV begint op te raken en ik wil mijn nieuwe CGjes.....
Nou ja he. Ze kunnen je pakje wel 20 keer shippen, maar als de vliegtuigen het niet doen, kunnen zij ook vrij weinig...quote:Op woensdag 21 april 2010 @ 21:22 schreef milka82 het volgende:
Ik wil mijn TD pakketje! Ik heb 7 april besteld en Paypal duurt tegenwoordig een eeuwigheid met betalen maar vorige week vrijdag wast afgerond. Nu stuurt TD hem maar niet op, SHIP THE DAMN THING! Mijn SV begint op te raken en ik wil mijn nieuwe CGjes.....
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef milka82 het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou het 'm gewoon niet aandoen... hoe oud issie? Voor een joch van rond de 15 kan dat very embarrassing zijn
Ik vind hem toch wel mooi gelukt! Ga ik binnenkort ook even oefenen...quote:Op woensdag 21 april 2010 21:44 schreef Correspondent het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm. Droge handen, slecht licht en een slechte ruffian.
Utopia en Turkish Delight.
Diconnected; ik hoop dat je moeder snel opknapt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef Diconnected het volgende:
Wat een lieffie!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
Haai!!
Hier komt het offtopic huisje!
http://www.funda.nl/koop/(...)eg-47/fotos/#foto-13
Het is wel in een durp.... maar het is wel een ontzettend cute huisje!!
OMG!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
Haai!!
Ja he!!quote:
Ja, dat denk ik ook... maar daarom gaan we zsm in het echt kijken! Morgen eens een telefoontje naar de makelaar doen...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OMG!het is volgens mij wel echt super Hobbit-size, maar wat een schattig huisje!!
![]()
Echt schattig dat huisjequote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
Haai!!
Wil je wel in het midden van nergens wonen?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vind ik ook! Ik ben verliefd denk ik....
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
Haai!!
Awww liev huisjequote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
Haai!!
Superleuk huisje! En een dorp is heulemaal niet erg! :pquote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
Haai!!
Welk kleurtje?quote:Op donderdag 22 april 2010 @ 10:49 schreef Tammymara het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGH!
Stel je dit voor:
Je hebt een (HEEL ERG DUUR) flesje nagellak.Daar heb je een maand voor gezeurd tot je man zegt "ja oke dan haal maar!" Als je hem een keer opdoet, is hij toch niet zo mooi en je hebt m zelfs geen tweede keer meer op. Je man vraagt al : heb je die dure nagellak nooit op eigenlijk??
Dan, op een keer, met te hard aan het dopje draaien breekt de nek van je flesje. He...Balen.
Jammer....Maar je hoeft niet meer te zeggen waarom je die lak nooit op hebt!
Tot iemand ineensn met een cadeautje komt...
"Je wilde hem zo graag hebben toen , ik vond het zo sneu dat het flesje kapot ging......"
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:49 schreef Tammymara het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGH!
Stel je dit voor:
Je hebt een (HEEL ERG DUUR) flesje nagellak.Daar heb je een maand voor gezeurd tot je man zegt "ja oke dan haal maar!" Als je hem een keer opdoet, is hij toch niet zo mooi en je hebt m zelfs geen tweede keer meer op. Je man vraagt al : heb je die dure nagellak nooit op eigenlijk??
Dan, op een keer, met te hard aan het dopje draaien breekt de nek van je flesje. He...Balen.
Jammer....Maar je hoeft niet meer te zeggen waarom je die lak nooit op hebt!
Tot iemand ineensn met een cadeautje komt...
"Je wilde hem zo graag hebben toen , ik vond het zo sneu dat het flesje kapot ging......"
Is het geen mooi kleurtje voor mij?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:21 schreef Tammymara het volgende:
Hij is niet lelijk maar ik kan er niet mee overweg.
Als ik één laagje erop doe en ik wil een tweede doen "sleep"ik het eerste laagje er weer vanaf, Ik krijg hem niet egaal en glad en ik vind m tegenvallen.En dat is er jammer voor 15 euro
En als je het eerste laagje helemaal goed laat drogen?quote:Op donderdag 22 april 2010 @ 11:21 schreef Tammymara het volgende:
Hij is niet lelijk maar ik kan er niet mee overweg.
Als ik één laagje erop doe en ik wil een tweede doen "sleep"ik het eerste laagje er weer vanaf, Ik krijg hem niet egaal en glad en ik vind m tegenvallen.En dat is er jammer voor 15 euro
Fotoquote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
haha fiets, ik heb nog nooit zulke dikke enveloppen met nagellak gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |