abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80563250
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef Lindytje het volgende:
Ohhhhhhh, ik heb zo een lief huisje gezien!!!
Ik ben ook al aan het overtuigen, en ze lijkt er ook wel echt voor te vallen...
Oe...Leuk!! Waar?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_80563686
Meh, ik heb enorm veel tipwear met MAAH
Aids.
pi_80566415
Sterkte Diconnected & Mehehelzs .

Ik kan niet kiezen .
I m a d e a d a i s y c h a i n f r o m p h r a s e v e r s e a n d p u n c t u a t i o n .
pi_80566441
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:37 schreef Correspondent het volgende:

Ik kan niet kiezen .
[ afbeelding ]

Bovenste rij 5de van rechts
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 april 2010 @ 17:39:12 #85
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80566457
Oi, waarom staan er geen creaties in de OP?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_80566493
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:38 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Bovenste rij 5de van rechts
! Die heb ik vanmiddag aan mijn moeder cadeau gedaan!! .
I m a d e a d a i s y c h a i n f r o m p h r a s e v e r s e a n d p u n c t u a t i o n .
pi_80566822
De 4e van rechts dan
I had a signature once. It was awful.
pi_80566863
quote:

Ik kan niet kiezen .
[ afbeelding ]
Ik herken Slate Green . Slate green dus

Impressive, je hebt meer Models Own lakken dan ik
pi_80566995
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:53 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik herken Slate Green . Slate green dus

Impressive, je hebt meer Models Own lakken dan ik
Ik heb een tijd geleden van PeRi wat MO cadeau gekregen en ik vind het toch zulke fijne lak! En de website is erg fijn en daar word ik altijd heel hebberig van. . Slate Green is wel een idee. Ik zat nog te denken om eerst Foxy Fuchsia te lakken en met Turkish Delight te stempelen.

Hmmm... dillemma's.
  woensdag 21 april 2010 @ 18:01:09 #90
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_80567094
quote:

Ik kan niet kiezen .
[ afbeelding ]

Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_80567127
quote:

Ik kan niet kiezen .
[ afbeelding ]
Ik zeg onderste rij derde van rechts!
All good things are wild and free.
  woensdag 21 april 2010 @ 18:33:28 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_80568178
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef Correspondent het volgende:

[..]

Ik heb een tijd geleden van PeRi wat MO cadeau gekregen en ik vind het toch zulke fijne lak! En de website is erg fijn en daar word ik altijd heel hebberig van. . Slate Green is wel een idee. Ik zat nog te denken om eerst Foxy Fuchsia te lakken en met Turkish Delight te stempelen.

Hmmm... dillemma's.
ik wil wel een swatch van proper copper, dus...
disclaimer
pi_80568414
quote:

Ik kan niet kiezen .
[ afbeelding ]
Geweldig!
Doe maar die linksonder!
pi_80568616
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik wil wel een swatch van proper copper, dus...
Nou ik heb de tijd .
Had ik )(&(#@^#(@% net m'n nagels in de lak, gaat de bel. Collecte . En m'n sleutels hingen aan de kapstok en toen nog wat kleingeld uit m'n portemonnee gefrut. En nu alles er weer af dus.

Toevallig heb ik vanmiddag m'n MO's op wheelz gezet.
Links Proper Copper, rechts Champagne.

En met flits;
pi_80568779
Ik dacht ik laat mijn nagels een keer op een creatieve manier zien *kuch* picasa!

Het is een lakje van Wild And Crazy - Modern Chic, en het is een heel pretty maar apart kleurtje, hij is lichtgrijs maar ook weer een soort lavendel.
pi_80568891
quote:

Ik kan niet kiezen .
[ afbeelding ]

Voor alle meisjes met (familie met) gezondheidsissues:

Ik ga geen foto van mn nagels posten. Ze zijn kort en ik vind er niks aan. Ik wil eigenlijk weer een nieuwe set acrylnagels zetten, maar dan moeten er eerst tips opgeplakt worden en mn nagellijmpotje heeft zichzelf dichtgeplakt Ben al aan de slag geweest met allerlei waterpomptangen en alles wat ik kon vinden om 'm open te krijgen, maar behalve een vernaggeld potje en een hoop frustratie heeft het niks opgeleverd. Bwuh.

Oja, grappig: ik heb nu iedere dag een andere kleur op mn nagels. Maandag stond ik bij baas in zijn kantoor en ik had felblauw op. Hij vroeg me iets over wat er gebeurd was: "om in de stijl van je nagels te blijven: kwam het out of the blue voor je of niet?". Lolbroek;) Gisteren had ik lucky in lilac van Catrice. Reactie baas: hee, je hebt een andere kleur, deze is ook leuk! En vandaag lost in mud op: 'nou moet ik het je toch vragen.. lak jij iedere dag je nagels in een andere kleur??'. Haha.. een man met oog voor detail, zullen we maar zeggen.
  woensdag 21 april 2010 @ 18:55:38 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_80568962
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef Juud- het volgende:

[..]

Voor alle meisjes met (familie met) gezondheidsissues:

Ik ga geen foto van mn nagels posten. Ze zijn kort en ik vind er niks aan. Ik wil eigenlijk weer een nieuwe set acrylnagels zetten, maar dan moeten er eerst tips opgeplakt worden en mn nagellijmpotje heeft zichzelf dichtgeplakt Ben al aan de slag geweest met allerlei waterpomptangen en alles wat ik kon vinden om 'm open te krijgen, maar behalve een vernaggeld potje en een hoop frustratie heeft het niks opgeleverd. Bwuh.

Oja, grappig: ik heb nu iedere dag een andere kleur op mn nagels. Maandag stond ik bij baas in zijn kantoor en ik had felblauw op. Hij vroeg me iets over wat er gebeurd was: "om in de stijl van je nagels te blijven: kwam het out of the blue voor je of niet?". Lolbroek;) Gisteren had ik lucky in lilac van Catrice. Reactie baas: hee, je hebt een andere kleur, deze is ook leuk! En vandaag lost in mud op: 'nou moet ik het je toch vragen.. lak jij iedere dag je nagels in een andere kleur??'. Haha.. een man met oog voor detail, zullen we maar zeggen.
Homo
disclaimer
pi_80569015
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk Lindy!

Color Club Wild at Heart:
[ afbeelding ]
Wow!
  woensdag 21 april 2010 @ 19:05:48 #99
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80569330
quote:

Ik kan niet kiezen .
[ afbeelding ]
Kermit de kikker-groen!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_80569465
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Homo
Whahaha, nee, niet eens
  woensdag 21 april 2010 @ 19:23:53 #101
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80570000
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:46 schreef Correspondent het volgende:

[..]

Nou ik heb de tijd .
Had ik )(&(#@^#(@% net m'n nagels in de lak, gaat de bel. Collecte . En m'n sleutels hingen aan de kapstok en toen nog wat kleingeld uit m'n portemonnee gefrut. En nu alles er weer af dus.

Toevallig heb ik vanmiddag m'n MO's op wheelz gezet.
Links Proper Copper, rechts Champagne.
[ afbeelding ]

En met flits;
[ afbeelding ]
Ik heb ook de wielen van Mirannie binnen (thnx nog Mir! ) Wielen lakken is tof!!!!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 21 april 2010 @ 19:46:05 #102
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_80570974
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:23 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik heb ook de wielen van Mirannie binnen (thnx nog Mir! ) Wielen lakken is tof!!!!!
Ik wacht al twee weken op de wielen die ik via Ebay heb besteld .
KuikenGuppy
pi_80571499
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Paper chasing was bij mij na drie laagjes gewoon dekkend hoor

Oh, maar hij dekt ook wel in 3 laagjes hoor, alleen dacht ik dat ie wat minder fel en iets donkerder zou zijn aan de hand van de swatches die ik gezien had. Maar geen probleem, vind deze kleur ook gaaf!!
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:23 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

You´re welcome
Wielen lakken is inderdaad leuk. Had weer 3 lakjes binnen vandaag, dus die heb ik weer even erbij gelakt. En dan maar staren naar al die leuke kleurtjes op die wielen en dan ook nog moeten kiezen welke je op wil, al vind ik dat wel makkelijker als alles op wielen zit.
pi_80571555
Vanochtend was hier een vrouw om de tele2 aansluiting na te kijken.Ze komt langs mijn kast met lakjes en zegt zo iets van "Oh leuk ! nagellakjes!, doe je dat voor je beroep"

Dus ik zeg: nee, die zijn van mij!!

Ze keek een beetje zo:

"ik heb er maar drie en ik doe ze alleen met feestdagen op"

Toen ik zei "Wat saai!!!!" toen keek ze zo:

Tssssssssssss
pi_80571587
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik wacht al twee weken op de wielen die ik via Ebay heb besteld .
Van mij is er een pakketje met 10 doorzichtige nagelwielen ook al een maand onderweg... De set van 50 nagelwielen was er met 9 dagen, een stuk beter geregeld dus.
Kreeg van de verkoper een vage mail over dat het vertraging had vanwege de feestdagen van 2009.... een stomme standaard mail dus. Die gast gaat dus echt negatieve feedback krijgen, kom zeg!
  woensdag 21 april 2010 @ 20:08:23 #106
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80571977
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef Tammymara het volgende:
Vanochtend was hier een vrouw om de tele2 aansluiting na te kijken.Ze komt langs mijn kast met lakjes en zegt zo iets van "Oh leuk ! nagellakjes!, doe je dat voor je beroep"

Dus ik zeg: nee, die zijn van mij!!

Ze keek een beetje zo:

"ik heb er maar drie en ik doe ze alleen met feestdagen op"

Toen ik zei "Wat saai!!!!" toen keek ze zo:

Tssssssssssss
Het onbegrip waar we tegen aan lopen

Gelukkig hebben we elkaar hier
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_80572732
Ja, jullie zijn de enigen die mij begrijpen
pi_80572817
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef mirannie het volgende:

[..]

Van mij is er een pakketje met 10 doorzichtige nagelwielen ook al een maand onderweg... De set van 50 nagelwielen was er met 9 dagen, een stuk beter geregeld dus.
Kreeg van de verkoper een vage mail over dat het vertraging had vanwege de feestdagen van 2009.... een stomme standaard mail dus. Die gast gaat dus echt negatieve feedback krijgen, kom zeg!
Komt het toevallig uit Hong Kong? Dan kan het kloppen, want (heb ik gehoord) er vertrekt éénmaal per maand een vliegtuig naar Nederland met goederen dus als je net pech hebt, moet je 3,5 week wachten op de volgende vlucht en vervolgens nog de weg van het vliegveld naar jouw brievenbus/voordeur. Tel daarbij de vulkaanasproblemen op en je bent zo een maand onderweg..
pi_80573104
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:27 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Komt het toevallig uit Hong Kong? Dan kan het kloppen, want (heb ik gehoord) er vertrekt éénmaal per maand een vliegtuig naar Nederland met goederen dus als je net pech hebt, moet je 3,5 week wachten op de volgende vlucht en vervolgens nog de weg van het vliegveld naar jouw brievenbus/voordeur. Tel daarbij de vulkaanasproblemen op en je bent zo een maand onderweg..
Maar mijn beide pakketjes kwamen uit Hong Kong.... En die 1ste was ruim 2 weken voor die 2de besteld, dus dat zou dan niet mogen tellen. En daarbij lijkt het me vrij onlogisch dat er maar 1 vlucht per maand komt vanuit Hong Kong hoor, heb wel vaker spullen uit HK laten komen en het heeft eigenlijk nog nooit langer dan 2 weken geduurd.
  woensdag 21 april 2010 @ 20:39:52 #110
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_80573353
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Homo
HaHa dat dacht ik dus ook

Mooie lakjes zie ik allemaal weer

Veel sterkte voor Diconnected & Mehehelzs

Hier vandaag 32wkn zwanger Begin het nu toch wel erg spannend te vinden hoor!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_80573532
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:39 schreef Guess. het volgende:

[..]

HaHa dat dacht ik dus ook

Mooie lakjes zie ik allemaal weer

Veel sterkte voor Diconnected & Mehehelzs

Hier vandaag 32wkn zwanger Begin het nu toch wel erg spannend te vinden hoor!
Oh ja, super spannend!!! Mijn beste vriendin is nu 36,5 week. Zo leuk om herinneringen op te halen met haar aan mijn zwangerschap en het met haar allemaal mee te volgen.
  woensdag 21 april 2010 @ 21:06:51 #112
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80574414
Goed... M'n moeder moet nog tot vrijdag in het ziekenhuis blijven... het gaat gewoon echt niet goed met der. Voel me zo verschrikkelijk kut. Sorry voor het offtopic gezwam

Anyways, erg mooie kleurtjes en lakjes en nageltjes hier en wow wat een haul van de Models Own
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 21 april 2010 @ 21:07:39 #113
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80574461
Damn, zo tijdens het wielen lakken springt de CG er echt wel uit qua stank!
  woensdag 21 april 2010 @ 21:08:28 #114
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80574496
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef Diconnected het volgende:
Goed... M'n moeder moet nog tot vrijdag in het ziekenhuis blijven... het gaat gewoon echt niet goed met der. Voel me zo verschrikkelijk kut. Sorry voor het offtopic gezwam

Anyways, erg mooie kleurtjes en lakjes en nageltjes hier en wow wat een haul van de Models Own
Ah meissie, ze zorgen goed voor haar daar. Komt echt wel goed hoor
pi_80574734
quote:

Het is heel vervelend, maar in deze situatie is ze echt beter af in het ziekenhuis.Sterkte
  woensdag 21 april 2010 @ 21:16:12 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_80574845
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef mirannie het volgende:

[..]

Bij welke winkel heb je besteld? Mijn pakje komt ook uit Hong Kong, dat duurt wel vaker achterlijk lang .
KuikenGuppy
pi_80575154
Ik wil mijn TD pakketje! Ik heb 7 april besteld en Paypal duurt tegenwoordig een eeuwigheid met betalen maar vorige week vrijdag wast afgerond. Nu stuurt TD hem maar niet op, SHIP THE DAMN THING! Mijn SV begint op te raken en ik wil mijn nieuwe CGjes.....
pi_80575225
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bij welke winkel heb je besteld? Mijn pakje komt ook uit Hong Kong, dat duurt wel vaker achterlijk lang .
Ik heb besteld bij BeautyLifeNail... Dit is voor mij echt de eerste keer dat een bestelling vanuit HK zo lang onderweg is.
pi_80575287
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef milka82 het volgende:
Ik wil mijn TD pakketje! Ik heb 7 april besteld en Paypal duurt tegenwoordig een eeuwigheid met betalen maar vorige week vrijdag wast afgerond. Nu stuurt TD hem maar niet op, SHIP THE DAMN THING! Mijn SV begint op te raken en ik wil mijn nieuwe CGjes.....
Ik heb 5 keer bij TD besteld en maar 1 keer een verzendbewijs gehad, dat krijg je dus niet altijd. Daarbij is er natuurlijk wat vertraging opgelopen de afgelopen week.
pi_80576223
quote:
Op woensdag 21 april 2010 @ 21:22 schreef milka82 het volgende:
Nou ja he. Ze kunnen je pakje wel 20 keer shippen, maar als de vliegtuigen het niet doen, kunnen zij ook vrij weinig...
pi_80576309

Hmm. Droge handen, slecht licht en een slechte ruffian .

Utopia en Turkish Delight.

Diconnected; ik hoop dat je moeder snel opknapt .
pi_80576491
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef milka82 het volgende:

* MinderMutsig mompelt iets over een vulkaan...
There is no love sincerer than the love of food.
pi_80576787
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zou het 'm gewoon niet aandoen... hoe oud issie? Voor een joch van rond de 15 kan dat very embarrassing zijn
Dat vond ie ( 13) zelf ook
pi_80576811
Ja, ik weet het, vulkaanuitbarsting enzo.... Maar bij TD op de site staat nog steeds 'waiting for paypal' En jullie snappen natuurlijk wel dat ik nieuwsgierig ben naar de Poolside collectie!
pi_80576950
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:44 schreef Correspondent het volgende:
[ afbeelding ]

Hmm. Droge handen, slecht licht en een slechte ruffian .

Utopia en Turkish Delight.

Diconnected; ik hoop dat je moeder snel opknapt .
Ik vind hem toch wel mooi gelukt! Ga ik binnenkort ook even oefenen...

Diconnected: sterkte met je mama
pi_80577006
quote:

woensdag 21 april 2010 @ 22:01:32 #127
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80577225
Haai!!

Hier komt het offtopic huisje!

http://www.funda.nl/koop/(...)eg-47/fotos/#foto-13

Het is wel in een durp.... maar het is wel een ontzettend cute huisje!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_80577592
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
Haai!!

Wat een lieffie!
  woensdag 21 april 2010 @ 22:11:20 #129
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_80577671
Hehe SQ, tof dat je de P2 meteen op hebt gedaan. Ik zie echt nul verschil!
Ik heb een lakje of 10 welke ik nog moet proberen. Had Bella's choice gelakt, super
Droogde alleen niet snel genoeg, moest naar school enzo dus heb snel een action neon blauw gelakt, die drogen als een mofo!
Morgen denk ik Lucky in Lilac of I sea you
L'Enfer, c'est les autres.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:11:20 #130
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80577673
quote:
Haai!!

OMG! het is volgens mij wel echt super Hobbit-size, maar wat een schattig huisje!!

Volgens mij ben ik stoned van de nagellakdampen. Heb nu 4 wielen gedaan, ik laat het hier voor vanavond bij

en ja, foto's van elk wiel gemaakt
  woensdag 21 april 2010 @ 22:25:41 #131
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80578410
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Wat een lieffie!
Ja he!!
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

OMG! het is volgens mij wel echt super Hobbit-size, maar wat een schattig huisje!!
Ja, dat denk ik ook... maar daarom gaan we zsm in het echt kijken! Morgen eens een telefoontje naar de makelaar doen...
  woensdag 21 april 2010 @ 22:42:31 #132
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80579245
quote:
Haai!!

Echt schattig dat huisje
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 april 2010 @ 23:16:00 #133
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80580966
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Echt schattig dat huisje
Vind ik ook! Ik ben verliefd denk ik....
  woensdag 21 april 2010 @ 23:20:19 #134
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80581143
Ah wat een leuk huisje .

Morgen gaat een vriendin misschien acryl zetten .

En dankje wel voor jullie steun enzo.
  woensdag 21 april 2010 @ 23:22:21 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_80581220
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:16 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Vind ik ook! Ik ben verliefd denk ik....
Wil je wel in het midden van nergens wonen?
Lief huiske, maar de locatie....
disclaimer
pi_80585219
Leuk huisje!! Al lijkt het me wel wat stil daar. En waarschijnlijk een hoop stookkosten (oude ketel en niet alles dubbel glas). Maar op zich om te zien vind ik het echt super schattig
pi_80585295
quote:
Haai!!

wat een super lief huisje.
  PR/Manusje van alles donderdag 22 april 2010 @ 08:04:26 #138
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_80585525
leuk huisje
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 22 april 2010 @ 08:45:31 #139
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80586081
quote:
Haai!!

Awww liev huisje !
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_80586683
Gooooooooood morning!
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 april 2010 @ 09:15:43 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80586767
Goeiemorgen! Ik heb gisteren toch nog even twee lakjes gekocht, OPI Altar Ego en OPI Done out in Deco
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_80587632
Swatches van de nieuwe essence collectie foto's komen hier vandaan.

donderdag 22 april 2010 @ 09:51:46 #143
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_80587672
Hmm. Geinige kleuren maar ik vind het wat meer van hetzelfde na de Catrice. Hoewel de lila wel erg mooi is!
pi_80587870
quote:
Haai!!

Superleuk huisje! En een dorp is heulemaal niet erg! :p
  donderdag 22 april 2010 @ 10:18:04 #145
101884 PeRi
Allons-y!
pi_80588402
Die groene en paarse zijn leuk van de nieuwe Essence, maar idd niks nieuws. Deze kleuren heb ik al een aantal keren in mn stash!
Whatever I want.
pi_80588533
Mooie kleuren van Essence, maar ik ook zeg helaas niks nieuws. Vind het flesje dan weer wel erg leuk met die dop, dus daarom zou ik ze wel kopen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_80588593
Ik ga morgen t/m zaterdag trouwens naar Antwerpen, dus even kijken of ze daar nog leuke lakjes hebben Oa bij de Inno, daar hebben ze echt mega veel merken en tuurlijk Kruidvat, even kijken of de Belgische dames ook zo wild zijn van de nieuwe Catrice lakjes
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_80589394
AAAAAAAAAAAAAARGH!

Stel je dit voor:
Je hebt een (HEEL ERG DUUR) flesje nagellak.Daar heb je een maand voor gezeurd tot je man zegt "ja oke dan haal maar!" Als je hem een keer opdoet, is hij toch niet zo mooi en je hebt m zelfs geen tweede keer meer op. Je man vraagt al : heb je die dure nagellak nooit op eigenlijk??

Dan, op een keer, met te hard aan het dopje draaien breekt de nek van je flesje. He...Balen.
Jammer....Maar je hoeft niet meer te zeggen waarom je die lak nooit op hebt!

Tot iemand ineensn met een cadeautje komt...
"Je wilde hem zo graag hebben toen , ik vond het zo sneu dat het flesje kapot ging......"

donderdag 22 april 2010 @ 10:55:55 #149
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_80589616
Oei
pi_80589803
quote:
Op donderdag 22 april 2010 @ 10:49 schreef Tammymara het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGH!

Stel je dit voor:
Je hebt een (HEEL ERG DUUR) flesje nagellak.Daar heb je een maand voor gezeurd tot je man zegt "ja oke dan haal maar!" Als je hem een keer opdoet, is hij toch niet zo mooi en je hebt m zelfs geen tweede keer meer op. Je man vraagt al : heb je die dure nagellak nooit op eigenlijk??

Dan, op een keer, met te hard aan het dopje draaien breekt de nek van je flesje. He...Balen.

"Je wilde hem zo graag hebben toen , ik vond het zo sneu dat het flesje kapot ging......"

Welk kleurtje? Je maakt me nieuwsgierig.
Wel lief van je man dat hij dat doet, jammer dat je het kleurtje zo lelijk vindt
pi_80589954
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:49 schreef Tammymara het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGH!

Stel je dit voor:

ben nu wel benieuwd om welk kleurtje het gaat... maar herken dit wel ja, alleen dan niet met nagellak
  donderdag 22 april 2010 @ 11:08:09 #152
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80589968
Das mooi lullig Tammymara
pi_80590048
Holografische KOH!
(en de eerste had ik van mijn man, de tweede kwam iemand anders mee aanzetten!!!!!)
pi_80590163
Wat is er zo lelijk aan die dan? Heb er namelijk ook naar staan kijken
pi_80590348
Hij is niet lelijk maar ik kan er niet mee overweg.
Als ik één laagje erop doe en ik wil een tweede doen "sleep"ik het eerste laagje er weer vanaf, Ik krijg hem niet egaal en glad en ik vind m tegenvallen.En dat is er jammer voor 15 euro
  donderdag 22 april 2010 @ 11:22:28 #156
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_80590383
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:21 schreef Tammymara het volgende:
Als ik één laagje erop doe en ik wil een tweede doen "sleep"ik het eerste laagje er weer vanaf, Ik krijg hem niet egaal en glad en ik vind m tegenvallen.En dat is er jammer voor 15 euro
Is het geen mooi kleurtje voor mij?
pi_80590417
quote:
Op donderdag 22 april 2010 @ 11:21 schreef Tammymara het volgende:
En als je het eerste laagje helemaal goed laat drogen?
pi_80590504
Ook niet! zo gauw ik weer een tweede laagje doe sleep ik laagje 1 ervanaf. Ik erger me gewoon dood aan dat lakje......
pi_80590755
haha fiets, ik heb nog nooit zulke dikke enveloppen met nagellak gezien
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_80590842
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
haha fiets, ik heb nog nooit zulke dikke enveloppen met nagellak gezien
Foto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: