Paper chasing was bij mij na drie laagjes gewoon dekkend hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 14:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat een geweldige combinatieZodra Zoya malia binnen is ga ik dit zeker van je kopieren (vind je niet erg toch?)
[..]
Ik heb 3 laagjes op mijn nagelwiel gedaan en toen werd ie al ietsje donkerder. Maar vind ´m sowieso wel stoer. Had ´m eigenlijk bedacht als ondergrond voor gosh hawaii green en dat werkt in ieder geval prima. Ben er blij mee! Als ik ´m donkerder wil, ga ik wel even kijken of ik er iets anders onder kan doen
Een vrouwelijke ja!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics!En een vrouwelijke partner ja? Tof
Pics komen vanavond, ben nu niet thuis....quote:
Oe...Leuk!! Waar?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef Lindytje het volgende:
Ohhhhhhh, ik heb zo een lief huisje gezien!!!![]()
Ik benook al aan het overtuigen, en ze lijkt er ook wel echt voor te vallen...
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:37 schreef Correspondent het volgende:
Sterkte Diconnected & Mehehelzs.
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
quote:
Ik herken Slate Greenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:37 schreef Correspondent het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
Ik heb een tijd geleden van PeRi wat MO cadeau gekregen en ik vind het toch zulke fijne lak! En de website is erg fijn en daar word ik altijd heel hebberig van.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik herken Slate Green. Slate green dus
Impressive, je hebt meer Models Own lakken dan ik![]()
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
Ik zeg onderste rij derde van rechts!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:37 schreef Correspondent het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
ik wil wel een swatch van proper copper, dus...quote:Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef Correspondent het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden van PeRi wat MO cadeau gekregen en ik vind het toch zulke fijne lak! En de website is erg fijn en daar word ik altijd heel hebberig van.. Slate Green is wel een idee. Ik zat nog te denken om eerst Foxy Fuchsia te lakken en met Turkish Delight te stempelen.
Hmmm... dillemma's.
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
Nou ik heb de tijdquote:Op woensdag 21 april 2010 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil wel een swatch van proper copper, dus...
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
Homoquote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef Juud- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor alle meisjes met (familie met) gezondheidsissues:![]()
Ik ga geen foto van mn nagels posten. Ze zijn kort en ik vind er niks aan. Ik wil eigenlijk weer een nieuwe set acrylnagels zetten, maar dan moeten er eerst tips opgeplakt worden en mn nagellijmpotje heeft zichzelf dichtgeplaktBen al aan de slag geweest met allerlei waterpomptangen en alles wat ik kon vinden om 'm open te krijgen, maar behalve een vernaggeld potje en een hoop frustratie heeft het niks opgeleverd. Bwuh.
Oja, grappig: ik heb nu iedere dag een andere kleur op mn nagels. Maandag stond ik bij baas in zijn kantoor en ik had felblauw op. Hij vroeg me iets over wat er gebeurd was: "om in de stijl van je nagels te blijven: kwam het out of the blue voor je of niet?". Lolbroek;) Gisteren had ik lucky in lilac van Catrice. Reactie baas: hee, je hebt een andere kleur, deze is ook leuk! En vandaag lost in mud op: 'nou moet ik het je toch vragen.. lak jij iedere dag je nagels in een andere kleur??'. Haha.. een man met oog voor detail, zullen we maar zeggen.
Wow!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk Lindy!
Color Club Wild at Heart:
[ afbeelding ]
Kermit de kikker-groen!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:37 schreef Correspondent het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |