Is jouw vriendin zo lelijk dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoor ik net via via dat er blijkbaar restaurants zijn waar men in lingerie gaat eten.Daar wil je toch niet aan meedoen als normaal denkend mens?
Dat je je relatie wat wilt "opfleuren" kan ik me nog voorstellen, maar is dit een goede oplossing?
Ik moet er niet aan denken in ieder geval. Het riekt ook erg naar parenclub-achtige taferelen. Kortom: een vergaarbak van laaglevers.
Tja, wat is dan het probleem..? Ieder z'n meug.. De ene gaat los met zwepen, de andere gaat uit eten in lingerie..quote:
Mwah. Om BoWA maar eens te citeren uit het eerdere topic:quote:Op woensdag 21 april 2010 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, wat is dan het probleem..? Ieder z'n meug.. De ene gaat los met zwepen, de andere gaat uit eten in lingerie..
Daar kan ik me persoonlijk wel in vinden.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kan je vreten nu smaken als er naast je een 65 jarige vrouw zit te eten met een slipje aan met doorkijk
Riekt je biefstukje gelijk naar vis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |