Denk dat de renner er meteen een verkooppraatje van Mavic bijkrijgtquote:Op woensdag 21 april 2010 14:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet allemaal met ander materiaal gaan rijden ... Zal ze leren
De muur van Hoei heeft stukken boven de 10 %. Boven de 10 % is een aparte discipline. Heel veel renners haken daar af.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:04 schreef Zwansen het volgende:
Toch vind ik het wel vreemd, Hoei is 1.3km lang en gemiddeld stijgings-% van 9.8%. Cauberg 900m en 7% stijging (of volgens sommigen 1450m en 5% gemiddeld).
Gilbert kon achterstevoren nog 1e worden op de Cauberg en nu zegt ie dat ie op de muur van Hoei echt kansloos is. Zou dit met de tegenstand te maken hebben want het is nu ook weer niet zo dat de muur van Hoei vergeleken met de Cauberg een Mount Ventoux ofzo is.
heeft ie wel eens eerder gedaan hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 15:36 schreef Zwansen het volgende:
Fiets maar mee Tankink. Dan hebben we als het meezit iig een NL'er bij de eerste 4. Ik zie Gesink dat nog niet zo snel doen.
Ja, dat is makkelijk, is de kans twee keer zo groot dat je gelijk hebtquote:
Zo lijkt het eigenlijk altijd bij hem te gaanquote:Op woensdag 21 april 2010 15:40 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ja, dat is makkelijk, is de kans twee keer zo groot dat je gelijk hebtMaar Andy reed wel belachelijk makkelijk zonet.
Gesink is sowieso niet iemand die zo explosief is om hier straks mee te kunnen met Schleck en Contador denk ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Al leek Gesink nou ook niet de echte topvorm te hebben op de vorige klimmen ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |