Als je de laatste 900 m van de Mur neemt zit je met een gemiddelde van meer dan 15 % dacht ik. Met een piek van 25 % ! Dat is wellicht hét verschil ...quote:Op woensdag 21 april 2010 14:04 schreef Zwansen het volgende:
Toch vind ik het wel vreemd, Hoei is 1.3km lang en gemiddeld stijgings-% van 9.8%. Cauberg 900m en 7% stijging (of volgens sommigen 1450m en 5% gemiddeld).
Gilbert kon achterstevoren nog 1e worden op de Cauberg en nu zegt ie dat ie op de muur van Hoei echt kansloos is. Zou dit met de tegenstand te maken hebben want het is nu ook weer niet zo dat de muur van Hoei vergeleken met de Cauberg een Mount Ventoux ofzo is.
Niet overdrijven:quote:Op woensdag 21 april 2010 14:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als je de laatste 900 m van de Mur neemt zit je met een gemiddelde van meer dan 15 % dacht ik. Met een piek van 25 % ! Dat is wellicht hét verschil ...
Bwah, volgens de krant hier is het stuk tussen 400m ver op de Mur en 1200m ver op de muur toch gemiddeld 13 % met een strook van 100 m aan 17 % gemiddeld , waarin je in die strook een stuk van 50 m aan 19 % hebt en de piek daarbinnen op 25 % ligt ...quote:
Dat klopt inderdaad, maar die 13% is de steilste 900 m. En is dus niet meer dan 15%.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bwah, volgens de krant hier is het stuk tussen 400m ver op de Mur en 1200m ver op de muur toch gemiddeld 13 % met een strook van 100 m aan 17 % gemiddeld , waarin je in die strook een stuk van 50 m aan 19 % hebt en de piek daarbinnen op 25 % ligt ...
Klopt, is ook de binnenbocht.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:22 schreef Pritt het volgende:
Die 25% ligt volgens mij ergens in een bocht dus niet echt een lange stukje meen ik me te herinnern.
Daarom zei ik ook "ik dacht"quote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, maar die 13% is de steilste 900 m. En is dus niet meer dan 15%.
Ik vraag me af waarom die Walen persé de koers in Charleroi willen laten beginnen, wetende dat het een spuuglelijke stad is. Hebben ze dan werkelijk geen fierheid? Of kicken ze erop om buitenlanders al hun lelijkheid te laten zien?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat zei Gesink gisteren ook al op zijn twitter:
20-4-2010 15:19 We zijn er! Charleroi, lelijkste stad van Europa! Gelukkig schijnt de zon, valt het nog wat mee...
Of zelfs in Mons ofzo ... Mooie stad en je doet er Di Rupo nog een plezier mee ...quote:Op woensdag 21 april 2010 14:33 schreef Frederic het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom die Walen persé de koers in Charleroi willen laten beginnen, wetende dat het een spuuglelijke stad is. Hebben ze dan werkelijk geen fierheid? Of kicken ze erop om buitenlanders al hun lelijkheid te laten zien?![]()
Begin dan in Dinant ofzo...
Die van Astana bijnaquote:
Ik dacht Noval gezien te hebben ...quote:
Moeten ze maar niet allemaal met ander materiaal gaan rijden ... Zal ze lerenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:37 schreef Wombcat het volgende:
Altijd handig zo'n wiel van de neutrale wagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |