quote:Op woensdag 21 april 2010 10:12 schreef wise het volgende:
Heeft iemand een Nederlandse webshop die ook baby/kinder voetbalshirts verkoopt en waar je een eigen naam op kan laten drukken?
En wil je kind het ook?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb wel kindershirts van FC Barcelona, Manchester, Milaan, Nederlands Elftal, Madrid en Juventus en natuurlijk
[ afbeelding ]
![]()
Maar heb ze via iemand gekregen dus ben ook benieuwd naar een webshop gezien er nog een paar clubs zijn die ik wil hebben
quote:
thuis kleuren zien er gewoon normaal uitquote:Op woensdag 21 april 2010 10:38 schreef Flappekz het volgende:
Ik was gisteren een beetje aan het zoeken naar mooie schotse shirts, maar ik kwam me daar toch een foeilelijke tegen![]()
Excuses voor als ie al eens is gepost, maar ik moet m ff plaatsen:
[ afbeelding ]
Uitshirt van Partick Thistle FC
ik heb ook geen ideequote:
mooi shirt ditquote:Op woensdag 21 april 2010 10:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb wel kindershirts van FC Barcelona, Manchester, Milaan, Nederlands Elftal, Madrid en Juventus en natuurlijk
[ afbeelding ]
![]()
Maar heb ze via iemand gekregen dus ben ook benieuwd naar een webshop gezien er nog een paar clubs zijn die ik wil hebben
Niet wat voorbarig?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:03 schreef cherrycoke het volgende:
nieuwe uitshirt van Ajax besteld met suarez bedrukking
dat is dan jammerquote:Op donderdag 22 april 2010 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien is Suarez wel weg volgend jaar en loop jij in het nieuwe shirt zonder Suarez.
Dan kopen we die suarez van Anderlechtquote:Op donderdag 22 april 2010 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien is Suarez wel weg volgend jaar en loop jij in het nieuwe shirt zonder Suarez.
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:38 schreef Flappekz het volgende:
Ik was gisteren een beetje aan het zoeken naar mooie schotse shirts, maar ik kwam me daar toch een foeilelijke tegen![]()
Excuses voor als ie al eens is gepost, maar ik moet m ff plaatsen:
[ afbeelding ]
Uitshirt van Partick Thistle FC
quote:Ptfc Away Ladies' Top
Season 2009 - 2010
Hij is wel schoon, moet ik bekennen.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:46 schreef joppie_saus het volgende:
Nieuwe uitshirt is echt kapot lelijk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |