Hmmmm, dan ben ik er nog niet dol op, maar als het warm is, dan heeft het de sterkste smaak wel verloren, dus dan kan ik het hebben. Maar als het in rauwkost zit, dan eet ik er echt omheen, terwijl ik dat altijd zwaar overdreven vind, als ik dat mensen zie doen met andere etenswaren.........quote:Op woensdag 21 april 2010 21:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het. MoBlo en VMW zijn het met je eens, geloof ik.
Vind je het ook goor door bijvoorbeeld risotto of bolognesesaus?
Zo word je nooit dun natuurlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef P.F het volgende:
Ik vertelde mijn vader dat de B&J in de aanbieding was en drie jeer raden wie er 5 minuten later met 50 euro in haar vuistje in de AH stond..
No wayyyy!!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Nee er zijn er nog andere, maar die vindt hij verschrikkelijk slecht natuurlijk.
Och en uitstrijkje enzo zonder!! handschoenen. En hup op naar de volgende patient...
Ah ok, dan houdt het op.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Geen tijd? ZIjn constant bezig met consultaties en heb dan meestal ook niet echt veel honger (een sjaap heeft altijd honger maar geen grombuikhonger dan)
Ik ga hem zeker slecht scoren op ons evaluatieformulier, maar er zijn wel nog proffen gynaecologie in dit apenland die dat ook doen hoor. Hupla vaginaal toucher...quote:Op woensdag 21 april 2010 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No wayyyy!!Moet je 'm niet aangeven bij een of andere medische tuchtraad als je beoordeling voor deze stage binnen is? Brrrr.
Ieuw!!!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Zelfs tegen oude oma's over hun borsten en kont enzo! Gruwel!
Hij doet ook altijd de bh's open en zelf terug toe enzo, en maakt domme mopjes over blotigheid en seks en lacht dan als enige ermee... Brrr
Hoop echt nooit zo'n arts tegen te komenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:14 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik ga hem zeker slecht scoren op ons evaluatieformulier, maar er zijn wel nog proffen gynaecologie in dit apenland die dat ook doen hoor. Hupla vaginaal toucher...
Ik hoorde inderdaad laatst een akelig verhaal over een prof die bij het hechten na een bevalling nog even een stukje van de binnenste schaamlippen afknipte... Vroeg een aanwezige studente waarom hij dat deed, 'nou, zo hecht het wat makkelijker'. Euhhhhhquote:Op woensdag 21 april 2010 21:14 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik ga hem zeker slecht scoren op ons evaluatieformulier, maar er zijn wel nog proffen gynaecologie in dit apenland die dat ook doen hoor. Hupla vaginaal toucher...
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het. MoBlo en VMW en loveli zijn het met je eens, geloof ik.
Vind je het ook goor door bijvoorbeeld risotto of bolognesesaus?
Niemand die een klacht indient??????????????quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Nee er zijn er nog andere, maar die vindt hij verschrikkelijk slecht natuurlijk.
Och en uitstrijkje enzo zonder!! handschoenen. En hup op naar de volgende patient...
Leef je nu nog de hele tijd samen met je ex? Dat lijkt me echt heel raar.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sjaapje..
Loveli, m'n D's zijn voor de komende twee dagen al bedacht en gekocht (vrijdag eten we broccoli), maar voor zaterdag heb ik nog niets en dan eet ik ook alleen. Zalm is een goed idee.
Ik wil verhuizen.
Is goed!! Veel plezier!!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:05 schreef conleche het volgende:
Pief, die film bewaar ik tot na de vakantie, kee? Moet morgen natuurlijk nog 1000 dingen doen en de hond wegbrengen naar Middelburg en weer terugrijden, daar ben ik sws de halve dag mee zoet., nog wat laatste dingetjes kopen en ik had eigenlijk naar de kapper gewild nog, maar daar heb ik ook geen tijd voor, dus ik ga zo m'n haar wassen en zelf m'n pony knippen. Als ik op alle vakantiefoto's met een hoed sta, dan is het mislukt.
Lijstje:
O1: fruit 'n fibre met melk
O: 3 crackers met eiersalade
L: plak gerookte zalm
T: half schuimgebakje
T: wodka, paar chipies
D: Thaise curry met rijst en groenten met cashews, 1 mini springroll en 1 stokje kipsaté
Ik vond die in het Westeindeziekenhuis prima, heb er drie gezien daar!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef loveli het volgende:
Leuke verhalen als je een beetje aan het rondkijken bent of er goede gynaecologen in de buurt zijn....
Ik ookquote:
Zijn dat vrouwen? En waarom 3 en niet gewoon 1 en dezelfde?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond die in het Westeindeziekenhuis prima, heb er drie gezien daar!
O horror, er is maar 1 persoon op aarde die mijn haar mag knippen..quote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ga naar een hippe Amerikaanse kapper anders joh! Leuk, op vakantie naar de kapper
2 vrouwen en 1 man, was in de zomermaanden. Maar ik vond het niet zo'n ramp. Blijkbaar hecht ik niet erg aan mijn gynaecoloogquote:Op woensdag 21 april 2010 21:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Zijn dat vrouwen? En waarom 3 en niet gewoon 1 en dezelfde?
Is het niet fijner om even naar heit en mem te gaan? Of is dat niet echt een optie?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sjaapje..
Loveli, m'n D's zijn voor de komende twee dagen al bedacht en gekocht (vrijdag eten we broccoli), maar voor zaterdag heb ik nog niets en dan eet ik ook alleen. Zalm is een goed idee.
Ik wil verhuizen.
Het wordt hoe langer hoe raarder.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Leef je nu nog de hele tijd samen met je ex? Dat lijkt me echt heel raar.
Hopelijk vindt één van jullie snel iets anders.
Ik heb eigenlijk wel steeds dingen hier in Groningen, dus dat is nogal omslachtig.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is het niet fijner om even naar heit en mem te gaan? Of is dat niet echt een optie?
Nou ja in een dieet topic, maar van mij mag je hoor!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:28 schreef Goodbye het volgende:
Ah, nouja whatever. Moet ik nu gaan janken om een muffin?
Moet je nog steeds ongesteld worden, zoeteke?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:34 schreef Goodbye het volgende:
Seriously, moet je mij hebben vandaag ofzo?
Nou, hoelang kan je doorgaan over één muffin. En ik was nog wel zo blij met mijn lijstje vandaagquote:Op woensdag 21 april 2010 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je nog steeds ongesteld worden, zoeteke?
Ik zou er maar niet over vallen, zonde van je energie! En vast een pak van je hartquote:Op woensdag 21 april 2010 21:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, hoelang kan je doorgaan over één muffin. En ik was nog wel zo blij met mijn lijstje vandaag![]()
En vandaag gelukkigZou het nou echt door de hormonen komen dat ik dit persoonlijk neem? Probeerde het eerst niet te doen, maar nu lukte het niet meer
![]()
Ja, omslachtig is het wel. Maar voor jou lijkt met het me veel prettiger dan steeds in zo'n nare situatie te zitten, ook al is er geen ruzie. Ik vind het wel knap van je (en koppigquote:Op woensdag 21 april 2010 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel steeds dingen hier in Groningen, dus dat is nogal omslachtig.
Hij kan ook niet zomaar z'n baan opzeggen en zo natuurlijk. Een maandje of 2 zou ik het hier wel alleen kunnen betalen, maar ten eerste weet je niet van te voren of ik over 2 maanden wel een huisje heb, en ten tweede ben ik dan ook wel door m'n spaargeld heen (deze verhuizing en ons tripje naar New York en zo hebben een beetje te veel geld gekost)...quote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm, misschien moet hij weer terug naar Brabant verhuizen? Hij is tenslotte degene die ermee wil ophouden.....ik weet wel dat je het niet in je eentje kan betalen op den langere duur, maar misschien nog wel een paar maanden totdat je iets nieuws hebt gevonden?
Gewoon elke week bij de woningstichting (mn Patrimonium) aankloppenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij kan ook niet zomaar z'n baan opzeggen en zo natuurlijk. Een maandje of 2 zou ik het hier wel alleen kunnen betalen, maar ten eerste weet je niet van te voren of ik over 2 maanden wel een huisje heb, en ten tweede ben ik dan ook wel door m'n spaargeld heen (deze verhuizing en ons tripje naar New York en zo hebben een beetje te veel geld gekost)...
Ik hou het hier nog wel even uit..
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
fixed.
Ken jij trouwens www.cultuurnet.nl? Daar staan ook vaak kunstgerelateerde vacatures op.
Ik voorspel een aanzoek van loveliiii!quote:
Nee joh? Ik dacht dat je mee aan het grappen was!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:34 schreef Goodbye het volgende:
Seriously, moet je mij hebben vandaag ofzo?
Nee, ik praatte jou wat aan. En ik vind best dat wat lekkers op z'n tijd mag. Zeker als het vriendje het voor je meeneemt!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik praat niemand iets aan, ik heb er gewoon één genomen.
selderij en pindakaas is zo'n lekkere combi. Dan zijn rozijnen er vast ook lekker bij!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:03 schreef Viking84 het volgende:
Ants on a log: selderij, pindakaas en rozijnen. Je moet er maar op komen, huu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |