Wat grappigquote:Op woensdag 21 april 2010 20:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Quinoa is echt een superfood, megagezond. Je moet het wel lekker vinden
En:
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het paté was, maar dat is bij jou echt té onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Quinoa is echt een superfood, megagezond. Je moet het wel lekker vinden
En:
[ afbeelding ]
Probeer bij elke koolhydraatkick een eiwitkickje te stoppen voor je verzadiginsgevoel. En morgenavond bij je D iets vissigs, zalm ofzo. Geef je hersenen wat omega's.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, ik eet veel te veel. En alleen maar koolhydraten, zo'n beetje.
Bleekselderij met pindakaas is echt een briljante combiquote:Op woensdag 21 april 2010 21:03 schreef Viking84 het volgende:
Ants on a log: selderij, pindakaas en rozijnen. Je moet er maar op komen, huu.
Niet Leuven maar een dorpje eindigend op -ellegem (en dan bijna alleen in West vlaanderen zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
Sjaapje, wat een tegenvaller!! Is het er een in Leuven?
Kom je de ochtend wel door op een grapefruit en een mini-bakje yoghurt?
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:05 schreef conleche het volgende:
Als ik op alle vakantiefoto's met een hoed sta, dan is het mislukt.
Zelfs tegen oude oma's over hun borsten en kont enzo! Gruwel!quote:
Huuuuu! Huisarts from hell. Daar zou ik snel weg zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Zelfs tegen oude oma's over hun borsten en kont enzo! Gruwel!
Hij doet ook altijd de bh's open en zelf terug toe enzo, en maakt domme mopjes over blotigheid en seks en lacht dan als enige ermee... Brrr
Is er eigenlijk een reden dat je geen tussendoortje eet tussen ontbijt en lunch?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Niet Leuven maar een dorpje eindigend op -ellegem (en dan bijna alleen in West vlaanderen zijn).
Echt niet zoveel honger smorgens, als ik meer eet heb ik meer/evenveel honger dusja bij mij werkt veel eten voor ontbijt echt niet tegen de honger. Dus ik eet dan liever wat minder en wat meer savonds voor en na het lopen...
Ik weet het. MoBlo en VMW zijn het met je eens, geloof ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef conleche het volgende:
Oh en ik lust bijna alles maar bleekselderij vind ik dus echt, echt, echt, echt, echt heel vies. Echt.
Zonde van m'n tijd. Alleen het föhnen duurt al een uur.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ga naar een hippe Amerikaanse kapper anders joh! Leuk, op vakantie naar de kapper
Hij is de stage... Ik zit samen met hem van 8u smorgens tot 19 u savonds. Tijdens het middageten, in de auto op huisbezoek, elke patient. Enkel als hij naar het toilet is met zijn krant of hij in zijn 'fantastische' tuin is gaan rondlopen heb ik even rust.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sjaap, wat balen!Stage een beetje verpest door zo'n seksistische knurftbal. Maar afgezien van hem is het wel okee?
Iehiehieuwwwwwwwwwww. Wat walgelijk!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Zelfs tegen oude oma's over hun borsten en kont enzo! Gruwel!
Hij doet ook altijd de bh's open en zelf terug toe enzo, en maakt domme mopjes over blotigheid en seks en lacht dan als enige ermee... Brrr
Geen tijd? ZIjn constant bezig met consultaties en heb dan meestal ook niet echt veel honger (een sjaap heeft altijd honger maar geen grombuikhonger dan)quote:Op woensdag 21 april 2010 21:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een reden dat je geen tussendoortje eet tussen ontbijt en lunch?
Nee er zijn er nog andere, maar die vindt hij verschrikkelijk slecht natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iehiehieuwwwwwwwwwww. Wat walgelijk!Is hij de enige dokter in het dorp?
Jakkes, moet je je voorstellen dat je bij zo'n griezel een uitstrijkje moet laten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |