Het sneeuwt nu, niet zaterdag.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:38 schreef JackieBrown het volgende:
sneeuw? waar woon jij? Hier schijnt het zonnetje en zaterdag 18 graden
Dit dus, genoeg zon gehad voor dit jaar.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:51 schreef zovty het volgende:
Eindelijk! Sneeuw! Ik was dit voorjaar al weer helemaal zat!
Uit met de rokjes en aan met die skibroeken!
Ben aan het werk.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHA! Ga verder met werk zoeken kut.
Hoezo lukt het niet? Welke vooropleiding heb je? En welke regio.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:04 schreef zovty het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA! Ga verder met werk zoeken kut!
Ben aan het werk.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo lukt het niet? Welke vooropleiding heb je? En welke regio.
Cool. Dan werk je dus eigenlijk voor mij nuquote:Op woensdag 21 april 2010 09:07 schreef zovty het volgende:
Ben aan het werk.
Roep ik de rayonhoofden bij elkaarquote:
Ik dacht dat Drenthe een paar jaar achterliep op de rest van Nederland, maar het blijkt een paar maanden te zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 08:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het sneeuwt nu, niet zaterdag.
Ik woon in het prachtige Drenthe
Wat een lolbroekje ben je toch ookquote:Op woensdag 21 april 2010 10:15 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Drenthe een paar jaar achterliep op de rest van Nederland, maar het blijkt een paar maanden te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |