whehehehequote:
Tikquote:Op woensdag 21 april 2010 10:02 schreef eNGine10 het volgende:
Soms kan het best. En iemand een tikje geven is iets anders als iemand voor z'n kop rossen
Maar dat is totaal iets andersquote:Op woensdag 21 april 2010 10:12 schreef laforest het volgende:
Soms is iemand slaan in bed wel lekker hoor
Ik stel dat niet gelijk aan geweld.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tik
Slaan
geweld
ander onderwerp please
Iedereen is aan het nadenken over de verstandige woorden die ik gezegd heb.quote:
Ik hou gewoon mijn mondquote:Op woensdag 21 april 2010 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
Iedereen is aan het nadenken over de verstandige woorden die ik gezegd heb.
Ik niet hoor, geweld kan best opwindend zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat is hetquote:Op woensdag 21 april 2010 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het kan wel ja maar dat vind ik dan weer triest. Ga onder boksen ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik niet hoor, geweld kan best opwindend zijn.
Een rush, kijk maar naar alle relletjes en hooligans enzo. Die lui lopen allemaal te trippen op geweld zo'n beetje.
Ja vroegah was ik dus triest.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het kan wel ja maar dat vind ik dan weer triest. Ga onder boksen ofzo.
Zie het met uitgaan vaak genoeg die types. Sommige mensen kunnen ook niks hebben.
Hehe jij hebt vroeger een beetje de hooligan uit liggen hangen? Of bedoel je dat je het leuk vond om te knokken tijdens het uitgaan? Bij beide, ja vroeger was je triestquote:
Beide eigenlijk wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe jij hebt vroeger een beetje de hooligan uit liggen hangen? Of bedoel je dat je het leuk vond om te knokken tijdens het uitgaan? Bij beide, ja vroeger was je triest
Dat heb ik altijd bij de cafetariaquote:Op woensdag 21 april 2010 10:34 schreef Panda72 het volgende:
Gisteren ben ik met mijn moeder naar de ijssalon geweest. Nu doen wij dat een paar keer per week en gisteren herkende de juffrouw achter de counter ons. Ze begroette ons met de woorden goh u bent hier vaker geweest ik herken u.![]()
Ik word herkent in de ijssalon een teken dat ik er te vaak kom
quote:
Hm, thnx voor de tip, altijd wel leuk om te zienquote:Op woensdag 21 april 2010 10:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Beide eigenlijk wel.
Als je met een groep mensen tegen over een andere groep staat en gescheiden door de ME en het gaat los, trust me, sterkere high dan drugs.
Ja en af en toe iemand in de Gelkingestraat op z'n muil meppen vond ik ook altijd wel leuk.
En dan gauw de Unie weer in.
Maar ja dan spreek ik over heel wat jaartjes geleden hoor.
Maar nu ben ik ouder en wijs. Nu vind ik het alleen leuk om op tv te zien.
Verder houd ik me daar totaal niet meer mee bezig.
Gisteren nog wel even Ghetto Fights 2 gekeken
Ghetto Fights 2 kun je als torrent wel vinden online. Briljante opening ook met twee gasten die hun auto niet willen verplaatsen en dan even helemaal de tyfus getrapt worden.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, thnx voor de tip, altijd wel leuk om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |