Waar woont je huis dan ?quote:Op woensdag 21 april 2010 03:42 schreef 78RPM het volgende:
Nou, goedemorgen dan maar!![]()
Morgen en donderdag is het weer ietsjes minder mooi, maar vanaf vrijdag!![]()
![]()
![]()
Zonnetje @ 19 graden!= Tuintje zitten en bootjes kijken en zaterdag weer lekker op het terras van mijn stamkroeg!
Ik deed echt mijn best.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 03:45 schreef 78RPM het volgende:
btw... Ik ga naar me nest, ik ben kapot...Ik ga lekker slapen en heerlijk dromen over Femke Halsema
Ja, dat geloof ik ook wel. Je kunt niet overal in uitblinken.quote:
In Leiden en heerlijk dichtbij het centrum aan het water, veel pleziervaart, is echt onwijs leuk!quote:
Leuke woordspeling 'onwijs' met de LOI om de hoek.quote:Op woensdag 21 april 2010 03:48 schreef 78RPM het volgende:
[..]
In Leiden en heerlijk dichtbij het centrum aan het water, veel pleziervaart, is echt onwijs leuk!
Ja Wouter!quote:Op woensdag 21 april 2010 03:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke woordspeling 'onwijs' met de LOI om de hoek.
Ik heb nog in een hoek van 15 graden gelegen met een meisje die bij de LOI werkt.quote:Op woensdag 21 april 2010 03:50 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja Wouter!
>>Edit> Dat gebouw van de LOI is echt op 15 minuten lopen hier vandaan!![]()
En erna bood ze jou een cursus seksuele voorlichting aan?quote:Op woensdag 21 april 2010 03:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog in een hoek van 15 graden gelegen met een meisje die bij de LOI werkt.
Kwam geen woord Latijns aan te pas toen ze klaarkwam.
Hahahaha!quote:Op woensdag 21 april 2010 03:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog in een hoek van 15 graden gelegen met een meisje die bij de LOI werkt.
Kwam geen woord Latijns aan te pas toen ze klaarkwam.
Ja heb ik geweigerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 03:57 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
En erna bood ze jou een cursus seksuele voorlichting aan?
Ben haar naam vergeten. Ze heette geen Erna volgens mij.quote:Op woensdag 21 april 2010 04:00 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ondankbaar.
Erna nooit meer gesproken zeker?
Weet je zeker dat het niet in Friesland of Groningen was?quote:Op woensdag 21 april 2010 04:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben haar naam vergeten. Ze heette geen Erna volgens mij.
Ja, ze zei bij mij ?Of in hunne bedden.quote:Op woensdag 21 april 2010 04:05 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet in Friesland of Groningen was?
Nekschot dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 04:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ze zei bij mij ?Of in hunne bedden.
Ze kon iig niet meer ademen toen ik met mijn waterpistool in haar keelgat spoot.quote:
Het is een tongtopic dan mag de OP er fucked up uitzienquote:Op woensdag 21 april 2010 07:16 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Tong: De OP ziet er nogal fucked up uit...
E!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:42 schreef 8108139dpths het volgende:
Goedemorgen Fok!-vriendjes en -vriendinnetjes!![]()
![]()
Ezquote:
Van een user als tong mag je juist wat meer verwachten.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een tongtopic dan mag de OP er fucked up uitzien
Vanmiddag thuis dusquote:Op woensdag 21 april 2010 08:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ez![]()
![]()
![]()
Ik weet niet... dat moet moet ik nog horen van de arts... dat kan eind van de ochtend zijn, maar ook later op de dag, dus dat is nog even afwachten.
Tong OPquote:
Ericquote:
APquote:
Bijbelse rakkerquote:Op woensdag 21 april 2010 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanmiddag thuis dus
[..]
Tong OP
Bosman![]()
[..]
Eric![]()
[..]
AP
Goed nieuws op deze bewolkte morgen!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
tenzij de arts zegt dat het nog niet verantwoord is, maar dat verwacht ik niet...
Bartquote:Op woensdag 21 april 2010 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanmiddag thuis dus
[..]
Tong OP
Bosman![]()
[..]
Eric![]()
[..]
AP
Erwinquote:
HMquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed nieuws op deze bewolkte morgen!![]()
![]()
Morgen allemaal
Raphquote:
is goed hoor ericquote:
ook jij mag datquote:Op woensdag 21 april 2010 09:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Raph
Ook ik steel een bakkie pleur van je
tuurlijk pak maarquote:
Lekker man, dank jequote:
Nee, je ziet spoken!quote:
still alivequote:Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, je ziet spoken!Goedemorgen trouwens
Hoe is het met jou en de kleine?
Symph!quote:
Goed welquote:Op woensdag 21 april 2010 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Symph!Hoe is het? Ik mis jullie wel een beetje hoor
Matthijs!quote:
Mooiquote:Op woensdag 21 april 2010 09:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed wel
Vind het erg jammer dat je niet meer komt....
Hij is er weerquote:Op woensdag 21 april 2010 08:42 schreef 8108139dpths het volgende:
Goedemorgen Fok!-vriendjes en -vriendinnetjes!![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Flashbag het volgende:
Goeiemorguh allenwie wil koffie
![]()
[..]
Hij is er weer![]()
Hey geile stuiterbalAl weer beetje beter ?
Tof ik heb mijn baard deze week laten groeien! het is niet heel erg op geschoten maar tochquote:Op woensdag 21 april 2010 10:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
![]()
Flash![]()
![]()
Ik voel me stukken beter. Ik heb straks een gesprek met de arts in de hoop dat zij dat ook vindt, en ik dus naar huis mag.
Goed nieuws Erwin!!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
![]()
Flash![]()
![]()
Ik voel me stukken beter. Ik heb straks een gesprek met de arts in de hoop dat zij dat ook vindt, en ik dus naar huis mag.
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:01 schreef Flashbag het volgende:
Tof ik heb mijn baard deze week laten groeien! het is niet heel erg op geschoten maar toch![]()
Je zal het uiteindelijke resultaat wel zien![]()
In ieder geval beterschap
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:01 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Tof ik heb mijn baard deze week laten groeien! het is niet heel erg op geschoten maar toch![]()
Je zal het uiteindelijke resultaat wel zien![]()
In ieder geval beterschap
die 7 dagen van mij zijn ook nog niet echt heel duidelijk zichtbaarquote:Op woensdag 21 april 2010 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zet geen zoden aan de dijk die 2 dagen je baard laten groeien....
dealquote:Op woensdag 21 april 2010 11:13 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik wil dan wel een plekje in je fobo![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:19 schreef Giertje het volgende:
aah dan kan ik mijn baard er ook weer afhalen
op werk klagen ze er al over
zelfs mijn moeder zat er over te bitchenquote:
Hoe doe je dat bemesten?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:23 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Tof even mijn kin bemesten dan !Groeit hij wat sneller
even met m'n gezicht onder de giertank hangenquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef Flashbag het volgende:
[..]
even met m'n gezicht onder de giertank hangenPROBLEMEN MEE ?
![]()
Wat ik allemaal overheb voor een baard voor Erwin
Nee hoor. Sterker nog...ik kan ook wel een beetje gier gebruikenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef Flashbag het volgende:
[..]
even met m'n gezicht onder de giertank hangenPROBLEMEN MEE ?
![]()
Wat ik allemaal overheb voor een baard voor Erwin
Samen met ons hoofd onder de giertank hangen doet me denken aan 2 girls 1 cupquote:Op woensdag 21 april 2010 11:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee hoor. Sterker nog...ik kan ook wel een beetje gier gebruiken
Mogguh gillquote:
Hey lekker citroentjequote:
Poppedijnquote:
Internationale bekendheidquote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Samen met ons hoofd onder de giertank hangen doet me denken aan 2 girls 1 cupwhehe
Liefde van mijn levenquote:
Echt hequote:Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, je ziet spoken!Goedemorgen trouwens
Hoe is het met jou en de kleine?
Wormiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |