Dank je..en ik lijk op iemand mmh?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
knappe jongen![]()
en je lijkt op iemand w8
Dat klinkt al realistischer jaquote:Op woensdag 21 april 2010 23:06 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je laten uithoren door TMM. Je laten stalken door Stroekie. Wonderer moet je verwerken in zijn romans. Je moet Tha_Erik in de steek laten bij een date. Je moet óf Ang3l uitmaken voor slet óf met hem daten. Waarna wij daar uitgebreid over roddelen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en je hoort er ook echt pas bij als Oinaru_isan minstens 5 keer op je gereageerd heeft met de [ afbeelding ] als PI.
quote:
Dan hoort niemand erbijquote:
Noem dan een datum voor een etentje bij je thuisquote:
De enorm bekende Marco Mengonquote:
Ja. Doubledate. Erik en ik en jij en je Fransoos.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Noem dan een datum voor een etentje bij je thuis!
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef oinaru_isan het volgende:
Je hoort er pas bij als je in E. of omgeving woont, of een relatie hebt met iemand uit E. of omgeving. Punt.
Klinkt nu al gezellig!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja. Doubledate. Erik en ik en jij en je Fransoos.
Ehm.... neej, d'r zijn er niet veel meer over hè. Vlarp, Waxxer en Ang3l. Dan heb je het wel zo'n beetje gehad.quote:
ah je kent em!quote:
wat een onzin alsof ik Ang3l geen relatie gun...quote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Oeh, dat is inderdaad wel datingmateriaal voor Ang3l, zo te zien.
TMM, eat his heart out!
Is dat leuk, Glee?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:15 schreef creno het volgende:
Jezus, ik word glee-ontmaagd en meteen zijn we 2 pagina's verder, omdat een oude auto ineens aan het posten is ?
Komen die ook op ons diner? Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ehm.... neej, d'r zijn er niet veel meer over hè. Vlarp, Waxxer en Ang3l. Dan heb je het wel zo'n beetje gehad.
Ang3l is de topicheiligequote:Op woensdag 21 april 2010 23:19 schreef bar_rel het volgende:
Maar wie is Angel dan, de naam die ik nu al vaak hoor vallen?
geloof ik maar niks vanquote:
waar baseer je dat op dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
geloof ik maar niks van
vind et meer een bottomheilige
Kijk je ook uit naar de nasi uranium? Of toch meer de bami plutonium?quote:
De madonna-aflevering wel iig.quote:
Dat kun je doen door de formule vergelijken te combineren met de formule index.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:25 schreef Peter het volgende:
Is iemand van jullie slim met excel?Excel vraagje IF-Then
Oke, nou misschien maar eens downloadenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:25 schreef creno het volgende:
[..]
De madonna-aflevering wel iig.
Goh, jij lijkt net zo oud als mij
ik ga ff kijken of ik het snapquote:Op woensdag 21 april 2010 23:27 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat kun je doen door de formule vergelijken te combineren met de formule index.
Hij negeert me.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Kijk je ook uit naar de nasi uranium? Of toch meer de bami plutonium?
Ouwe!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oke, nou misschien maar eens downloaden![]()
Ik ben nog een jong broekie, 23 jaartjes oud.
Neem het toch allemaal niet zo serieus. Dit is Onzin, geen R&P.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een onzin alsof ik Ang3l geen relatie gun...
tssssssssk
Ja, meetings met gevangenen en tbs'ersquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, meetings met gevangenen en tbs'ers. Hallo, het zijn Steve en ik maar, twee grotere zachte eien kan je bijna niet vinden
.
Dus ik lijk jonger of jij lijkt ouder...quote:Op woensdag 21 april 2010 23:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oke, nou misschien maar eens downloaden![]()
Ik ben nog een jong broekie, 23 jaartjes oud.
LOLquote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, meetings met gevangenen en tbs'ers. Hallo, het zijn Steve en ik maar, twee grotere zachte eien kan je bijna niet vinden
.
Ik word wel eens 28 geschatquote:Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef creno het volgende:
[..]
Dus ik lijk jonger of jij lijkt ouder...
Slaap lekker Erik.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, ik ga slapen! Trusten, heren.
trustequote:Op woensdag 21 april 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, ik ga slapen! Trusten, heren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |