Evil Dead is echt een klassieker! Die vond ik vroeger ook eng, was een heel verschil met Child's Play 2 toenquote:Op woensdag 21 april 2010 02:18 schreef FP128 het volgende:
Ik denk dat ik de voorbeeld in de openingspost maar gewoon oversla.
Mij te bloederig allemaal.![]()
Evil Dead vond ik al eng,maar ja,ik ben ook geen echte horror liefhebber.
Die ken ik nog niet, zeker in hetzelfde rijtje als Black Sheep?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:17 schreef Burner82 het volgende:
Poultrygeist: Night of the chicken dead. Die ga ik vandaag maar eens bekijken denk ik
Black Sheep, Evil Dead, Braindead.. Dat rijtje iddquote:Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef Torrio het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet, zeker in hetzelfde rijtje als Black Sheep?
Die staat ook nog hoog op mijn lijstje. Zodra die uit is ga ik em gelijk checken dat staat vast.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:55 schreef VonHinten het volgende:
Trailer gezien van Human Centipede... lijkt me lekker rechttoe rechtaan horror. Roadtrip gone wrongBinnenkort kijken
No shit sherlockquote:Op woensdag 21 april 2010 21:48 schreef iFreaky het volgende:
Shit ik kan geen nzb of torrent vinden van de film "The Human Centipede" !
Die trailer!![]()
Lol black sheep was geweldig foutquote:Op woensdag 21 april 2010 11:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Black Sheep, Evil Dead, Braindead.. Dat rijtje idd
De humor van dat homostel is wel okequote:Op donderdag 22 april 2010 05:13 schreef VonHinten het volgende:
Vanavond Zombies of Mass Destruction gekeken.![]()
![]()
![]()
Slechte gore, slecht verhaal, matig acteerwerk. Overslaan mensen.
Goed gezegd, ik ergerde me ook dood aan dat knijpgezicht.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond Case 39 gezien, prima te doen voor een mainstream horror eigenlijk, ondanks Renee Zellweger.
Ik heb die dvd van REC onlangs gekocht omdat ik nogal wat goede verhalen hier in dit forum erover had gehoord.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:25 schreef lelouch het volgende:
Gisteren nogmaals REC gekeken. Dat blijft een topper![]()
Straks naar AFFF, Macabre en Goemon kijken.
http://www.imdb.com/title/tt1447791/
Vet, die ken ik nog niet!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef Maraca het volgende:
Vandaag Death Bell gekeken (고死: 피의 중간고사). Echt wat zijn Koreanen briljantAanrader!
Heb ik ook al een tijdje, verveelt nooit!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:15 schreef DeHovenier het volgende:
Vandaag Nightmare on Elm Street dvd-box ontvangen, orgineel en de 6 sequels zitten erin
Heerlijke klassieker. Heb de verzameling ook compleetquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:15 schreef DeHovenier het volgende:
Vandaag Nightmare on Elm Street dvd-box ontvangen, orgineel en de 6 sequels zitten erin
Hellraiser niet vergeten!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:46 schreef DeHovenier het volgende:
Nu alle delen van The Texas Chainsaw Massacre, Halloween, Friday the 13th en Child's Play nog
Chill! Waar heb je hem vandaan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef Maraca het volgende:
Vandaag Death Bell gekeken (고死: 피의 중간고사). Echt wat zijn Koreanen briljantAanrader!
Free Record Shop bij de Arthouse sectie. Los ¤ 9.99 of 3 voor ¤ 25,-quote:
Vraag: tijdens mijn eerste jaar middelbare school was ik eens op een logeerfeestje waar we twee horrofilms keken.quote:Op zondag 25 april 2010 17:49 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hier zitten wel mensen die er aardig wat vanaf weten ja
Sorry het zegt me niks. Heb je iets meer info over de film, het verhaal ofzo?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Geen reactie op langste post ooit? Stel me niet teleur.
Ik moet The Human Centipede ook zien, lijkt me een zieke filmquote:Op donderdag 29 april 2010 14:19 schreef egeltje1985 het volgende:
The final gezien, mwa. Wel leuk idee verder, maar het martelen had van mij wel wat verder mogen gaan. Ik kreeg er geen rillingen van. Ik fiets nu even naar de videotheek om crazies te halen (a). En the human centipede lijkt me tof. Echt, hoe kom je op het idee.
Ik kan ook niet wachtenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:20 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik moet The Human Centipede ook zien, lijkt me een zieke film
En volgens mij wordt de moeder gespeeld door een vrouw die in Terminator 2 een kleine rol heeft als de pleegmoeder van Edward Furlong.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:35 schreef lelouch het volgende:
[..]
Sorry het zegt me niks. Heb je iets meer info over de film, het verhaal ofzo?
Was Pet Semetary toen net uit (1989)? Dan weten we ongeveer aan welk jaartal we moeten denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |