Blax0r gaat ookquote:Op woensdag 21 april 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet. Maar misschien ga ik wel alleen.Maar misschien ook niet. Ik ben er nog niet helemaal over uit.
Ik ken die hele Blax0r niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Blax0r gaat ookAls ik niet in Arnhem zat ging ik wel met je mee
new mudkipz?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:11 schreef Hyman het volgende:
Onze jongste poes is drachtig, en we hebben al 5 katten.
Blaxje!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ken die hele Blax0r niet.JA KOM DAN who cares about Arnhem.
Ja! Jou moest ik ff hebbenquote:
eens kijken hoe dat werkt op de.mobiel.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Jou moest ik ff hebben
Kan je hierrrr Stage SC #1297: Langzame shit ouwe even alles wegeditten op dena?
Ja dat snap ik ook wel, ik ben niet helemaal dom.quote:
Oh godquote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
eens kijken hoe dat werkt op de.mobiel.
Mij toch ook nietquote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, ik ben niet helemaal dom.Maar ik heb hem nooit gesproken ofzo jwt.
€ 38,50 maar.Dan betaal ik twee biertjes. Moet je wel zorgen dat ik binnenkom.
Ik ook! Van onder.quote:
Jamaar wel vaker op FOK! en een keer op MSN!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mij toch ook niet![]()
Ja, dat wordt ook nog een probleemAls je niet binnenkomt staan we daar
Beter gaan we gewoon naar Arnhem
Egbert en Nathan Fake
Yesssssquote:
Oja truequote:Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar wel vaker op FOK! en een keer op MSN!
Nee gek dan sta ik daar, jij kan gewoon naar binnen. Maar volgens zo'n gast die er al heel vaak is geweest wordt er niet gecontroleerd en jij bent lang en übercool en dan mag ik vast wel met je mee. FAKE BLOOD dude! Ennehhhhhhh Tiga en Crookers en Boemklatsch en The Proxy en Zombie Nation en oh had ik Fake Blood al genoemd?
dolfinarium toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
YesssssAnders ben ik iets te makkelijk terug te leiden naar mijn hele stage gebeuren
Ja zoiets.quote:
En dan allerlei vormen en figuurtjes makenquote:
Het is nog niet uitverkocht volgens mij!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja true
Ik doe wel alsof ik met je getrouwd benMaar, hoe gaan we überhaupt aan kaartjes komen dan?
Artisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |