Nope, klopt. In het geheel geen zon te zien hierquote:Op woensdag 21 april 2010 10:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had net iemand uit Limburg aan de lijn. Leuk joh! schijnt alleen nog niet zo mooi weer te zijn.
BETERSCHAP !quote:Op woensdag 21 april 2010 10:11 schreef Etcetera het volgende:Hoi
HoofdpijnEn er waren vervelende kinderen in de bus vanochtend
Damn, dat is wel koud iddquote:Op woensdag 21 april 2010 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, klopt. In het geheel geen zon te zien hier. En nog niet eens 6 graden
.
Die blijven vaak ook wel speelsquote:Op woensdag 21 april 2010 10:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Hier in Eindhoven begint het langzaam open te trekken, dus er is nog hoop voor in Maastricht Roel!
* Jannekje7 heeft de afwas alweer gedaan en gaat zo stofzuigen
@ Hans: Vaak zijn rode katers de duivels, maar Poekie is al redelijk op leeftijd. Ik vermoed wel een avontuurlijk verleden, maar we hebben hem pas 2 jaar, dus weet er niet zo veel van...
Dusty is echt nog jong. De dierenambu die dr van straat haalde schatte dr op 3 jaar, maar ze is echt net een peuter....
Thanksquote:
Oh god m'n schoonmoeder krijg in juni een rood katertjequote:Op woensdag 21 april 2010 10:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Hier in Eindhoven begint het langzaam open te trekken, dus er is nog hoop voor in Maastricht Roel!
* Jannekje7 heeft de afwas alweer gedaan en gaat zo stofzuigen
@ Hans: Vaak zijn rode katers de duivels, maar Poekie is al redelijk op leeftijd. Ik vermoed wel een avontuurlijk verleden, maar we hebben hem pas 2 jaar, dus weet er niet zo veel van...
Dusty is echt nog jong. De dierenambu die dr van straat haalde schatte dr op 3 jaar, maar ze is echt net een peuter....
Maine Coon misschien? Hele mooie katten!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:24 schreef Etcetera het volgende:
Oh god m'n schoonmoeder krijg in juni een rood katertjeEen merkkat, ben even kwijt wat. En ja ik weet dat je dat geen merkkat noemt
Ik zie er ook niks van...quote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom gaan twitterfoto's altijd stuk?
Neequote:Op woensdag 21 april 2010 10:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zie er ook niks van...
HEE! PAUL! JIJ DAAR!
Moet jij niet onderweg zijn naar Den Bosch?
Dat kon het wel eens zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maine Coon misschien? Hele mooie katten!
Fijne plaatquote:
Eens! die Alorse on Dance ben ik al aardig zat. Komt ook omdat die plaat veel te vaak wordt gedraaid.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:37 schreef themauster het volgende:
MHkijk dit kan een zomerhit worden ipv dat vreselijke Alorse on Dance met dat vreselijke deuntje
Owquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:45 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Eindelijk eens niet het nieuwe schoenen liedje. Deze is veeeeel mooier.
Omdat Twitpic een nogal vervelende, irritante twitterpics-host is.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom gaan twitterfoto's altijd stuk?
Dat laatste dus. Veel goede sharemogelijkheden. En Nederlands.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat Twitpic een nogal vervelende, irritante twitterpics-host is.
* Sirolf gebruikt liever MobyPicture.
Nou dat zou ik ook niet doen hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 10:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow
Ist maar goed dat ik beter gezelschap geregeld heb![]()
(dat (voor zo ver ik weet) niet onafgebroken naar de gezusters Joop staart)
quote:Georgina Verzwaan in verwachting van eerste kuiken. De actrice weet zeker dat de bevalling een eitje zal worden.
Zou je dat graag willen danquote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Valt me weer van je mee schatteke!
Ik hou van meisjes met het figuur van Annetjequote:Op woensdag 21 april 2010 11:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Mannen....
* Jannekje7 houdt zelf meer van een mooi vrouwenbuikje...
Wie?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hou van meisjes met het figuur van Annetje
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Site heeft een update nodig.
Misschien iets voor morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |