Welke van de 2 katten is bezig?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Waarom jaagt mijn kat op mijn teen? #zinloos...zowel_de_activiteit_als_de_mededeling
Zag de pics net van je katten. Prachtige beestenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Het kleine zwarte monster natuurlijk
De rooie ligt naast me te snurken (echt!)
Mogguh!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Haj roel!
*pling pling plingt ondertussen mee met t nummer!*
Had net al even op je site gekeken en heb net de foto's in je fobo bekeken, maar erg mooi hoor. Poekie lijkt mij wel een boefjequote:Op woensdag 21 april 2010 09:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Had je mn Fobo bekeken? Die onderste foto's zijn nieuw, was voor t aller eerst model! Best vaag... wel leuk!
En katten zijn inderdaad cool! Ons Poekie (de rooie) is heel relaxed en Dusty (het zwarte duiveltje) is een klein monstertje... maar gelukkig allebei ont-zet-tend lief!
En ja, Poekie snurkt. Beide katten slapen bij ons op bed, en Poekie ligt altijd tussen onze hoofdkussens in. Gebeurt regelmatig dat ik een snurkende mensenman en snurkende kattenman naast me heb
Waarom heb jij eigenlijk geen katten meer Hans als je ze zo leuk vindt?
Haha prachtigquote:Op woensdag 21 april 2010 10:00 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Hans; Poekie is juist heel relaxed en goedgemanierd! Een echte gentleman!
Dusty daarentegen.... we noemen dr vaak Dust-devil, want ze kan als een klein orkaantje door het huis gaan!
Edit: slapen gaat wel redelijk hoor, ze snurken beiden vrij bescheiden. En zo niet, dan krijgen ze een por
Damn...quote:En dieren zo onverwachts moeten laten gaan is echt kut! De poes die we voor Dusty hadden geadopteerd was ook op een nacht ineens heel ziek en overleed diezelfde nacht bij de dierenarts. Bleek ze een enorme tumor bij dr lever te hebben die die nacht was opengeklapt...
Succes! moet ik straks ook maar eens gaan doen.. ff stofzuigen, ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohja, ik ga hier ff t huis op orde maken#huisvrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |