Dat is vaselinequote:Op dinsdag 20 april 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Die foto van die tenen is ranzig.
Er zit een kwakkie op, ook nog eens
En ik hoor net dat we zaterdag vroeg op moeten
Goed hequote:Op dinsdag 20 april 2010 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
En moet je weer alto doen met de [ ] om het nummer ipv om 'SC'
Muizel gaat pittig! Leuk pittig!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
Dank hoor Ll![]()
Maar muizelje gaat kort hé?
Yesss! Na lang wikken en wegen is het dit geworden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
Dank hoor Ll![]()
Maar muizelje gaat kort hé?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yesss! Na lang wikken en wegen is het dit geworden.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Muis mag, bij hoge uitzondering, als jonge vrouw pittig gaan
Dat zeg je nuquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:01 schreef Muis006 het volgende:
Alleen heb ik niet zo'n arrogante rotkop.
Sekseh!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moet er vroeger uit dat Greys, dus ze moet niet piepen.
Ben ik nu zieligerder?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:01 schreef Muis006 het volgende:
Alleen heb ik niet zo'n arrogante rotkop.
Me likes.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:
Wat ontzettend leuk!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Per definitie Dirk, per definitie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben ik nu zieligerder?
Wanneer ga jij pittig?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk!
Wil het eigk wel zien dan hoor, als je dat wil
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, zolang de accu het volhoudt ga ik tweeten
Misschienquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk!
Wil het eigk wel zien dan hoor, als je dat wil
*rolt met ogen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Muis mag, bij hoge uitzondering, als jonge vrouw pittig gaan
Het gaat ook gewoon om je koppie, niet om je kamelenteenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschienik ben eigenlijk 2 pretty 4 the interweb.
Ligt er maar net aan wat je met die voet gaat doenquote:
Ik woon ook niet bepaald naast Zaandam hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben ik nu zieligerder?
Right.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat ook gewoon om je koppie, niet om je kamelenteen
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat ook gewoon om je koppie, niet om je kamelenteen
Oh, dan kan je mij ook wel ff oppikken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik woon ook niet bepaald naast Zaandam hoor
En ik ga eerst nog MissBliss ergens oppikken, dus aan die anderhalf uur kom ik ook wel
Ga anders carpoolenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik woon ook niet bepaald naast Zaandam hoor
En ik ga eerst nog MissBliss ergens oppikken, dus aan die anderhalf uur kom ik ook wel
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dan kan je mij ook wel ff oppikken.
GMTAquote:
Ik herken het... zware last die we moeten dragen he.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschienik ben eigenlijk 2 pretty 4 the interweb.
Wat moet ze uit het raam hangen? Dat we het er nu alvast over eens zijn, zeg maar. En er niet een hele SC aan hoeven te wijden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja joh, 't is toch op de route.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:
Hang maar vijf euro uit het raampjequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat moet ze uit het raam hangen? Dat we het er nu alvast over eens zijn, zeg maar. En er niet een hele SC aan hoeven te wijden.
Truste Ll!quote:
Greys dan he?quote:
Ah, het is na tienen. Tijd voor Het Serieuze Onderwerp.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan dat gevoel maar beter omarmen. Het gaat nooit meer weg en wordt niet beter. Je went er alleen aan.
/Drama
Muffintop!quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik lig hier zo ongeveer van een kat te bevallen.![]()
Ze ligt onder mijn benen en duikt nu opeens op.Om 10 centimeter verder weer door te slapen.
Ikke niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is vast een inside joke, die je nu gaat verklaren
Doe es gokken?quote:
Hahahahahaha, het was een soort introductie-avond... Maar na 1 theorie-examen, een huisbezoek en een paar opdrachten heb ik ineens een MBO-2 diplomaquote:
/naailerares Dirkhquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat zal lekker zijn. Dat ik het moet gaat gokken. Meten is weten.
Kroon op je werk! Heb je het VWO toch niet voor niks gedaan!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahahaha, het was een soort introductie-avond... Maar na 1 theorie-examen, een huisbezoek en een paar opdrachten heb ik ineens een MBO-2 diploma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Weet je wel hoe lastig dat is, als single zijnde?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat zal lekker zijn. Dat ik het moet gaat gokken. Meten is weten.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kroon op je werk! Heb je het VWO toch niet voor niks gedaan!
Nou ja, het is waarschijnlijk het eerste diploma dat ik krijg (bachelor net erna gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
WAT!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Spiegel op de grond, meten... klaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lastig dat is, als single zijnde?
Truste Muizel.
Jij bent wel erg goed op de hoogte... is er iets wat je met ons wil delen Dirk?quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent wel erg goed op de hoogte... is er iets wat je met ons wil delen Dirk?
Want?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou. Van msn word ik ook niet vrolijk.
Moest hier gewoon lachen iemand die bijna een bachelor heeft een MBO diploma laten halenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het is waarschijnlijk het eerste diploma dat ik krijg (bachelor net erna gok ik)
WAT!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent wel erg goed op de hoogte... is er iets wat je met ons wil delen Dirk?
Mijn internetdate is weer eens uitgesteld naar een nog onbekende tijd. Greys zou nu zeggen dat ze het allang afgekapt zou hebbenquote:
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn internetdate is weer eens uitgesteld naar een nog onbekende tijd. Greys zou nu zeggen dat ze het allang afgekapt zou hebben. En eerlijk is eerlijk, ik denk ook wel een beetje van "laat misschien ook maar". Snap niet zo goed dat iemand geen enkele dag in de week een avond vrij kan houden om een afspraak te maken die je zelf een keer hebt moeten afzeggen.
Niet alleen Greys zou dat zeggen. Laat hem lekker de (willekeurig woord) krijgen, de groeten!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn internetdate is weer eens uitgesteld naar een nog onbekende tijd. Greys zou nu zeggen dat ze het allang afgekapt zou hebben. En eerlijk is eerlijk, ik denk ook wel een beetje van "laat misschien ook maar". Snap niet zo goed dat iemand geen enkele dag in de week een avond vrij kan houden om een afspraak te maken die je zelf een keer hebt moeten afzeggen.
Ik ken niet het hele verhaal maar dit klinkt niet als iemand die echt belangstelling voor je heeft. Als het nu al zo moeizaam gaat, hoe wil je dan de relatie gaan uitbouwen? Telkens weer wachten tot hij een keer tijd heeft om af te spreken? Ik zou ook de eer aan mezelf houden hoor. Plenty more fish in the sea.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het. En toch kan ik dan niet gewoon zeggen "Laat maar zitten, het komt er toch niet van".quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al
Was en ben het met Greys eens overigens.
Dirk wil het vast wel voor je zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het. En toch kan ik dan niet gewoon zeggen "Laat maar zitten, het komt er toch niet van".
En even serieus: waarom kun je dat niet zeggen? Wat weerhoudt je?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het. En toch kan ik dan niet gewoon zeggen "Laat maar zitten, het komt er toch niet van".
Precies, alleen deed hij soms wel alsof ie belangstelling had (midden in de nacht sms'en "waarom vind ik je leukquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken niet het hele verhaal maar dit klinkt niet als iemand die echt belangstelling voor je heeft.
Oh ik zat nog niet op relatieniveau te denkenquote:Als het nu al zo moeizaam gaat, hoe wil je dan de relatie gaan uitbouwen? Telkens weer wachten tot hij een keer tijd heeft om af te spreken? Ik zou ook de eer aan mezelf houden hoor.
So everyone says.quote:Plenty more fish in the sea.
Omdat ik het gevoel heb dat ik dan misschien wel iets misloop ofzo. Of omdat ik (waar ik het vandaan haal weet ik niet hoor) toch ergens denk dat het aan mij ligt, omdat ik niet misschien duidelijk genoeg was. En omdat ik ook een beetje dacht dat ie wel een redelijke match met me zou zijn, qua interesses klopt het wel, qua humor volgens mij ook.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En even serieus: waarom kun je dat niet zeggen? Wat weerhoudt je?
Greys zegt in dit geval dat ie lekker de vinkentering kan krijgen Erik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weltrusten Mlquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
Agreemaar kan m'n ogen niet open houden dus
truste!
Nou, iemand die totaal geen moeite doet zijn schema enigszins aan dat van jou aan te passen. Big loss.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik het gevoel heb dat ik dan misschien wel iets misloop ofzo.
Da's aan jou om te oordelen. Maar als je nu al weken bezig bent een date te plannen en hij telkens afzegt lijkt het mij dat je duidelijk genoeg bent. En anders moet je het wellicht naar hem uitspreken in duidelijke taal. Haske eng, maar dan weet je daarna wel waar je aan toe bent. Als je echt iets met hem wil.quote:Of omdat ik (waar ik het vandaan haal weet ik niet hoor) toch ergens denk dat het aan mij ligt, omdat ik niet misschien duidelijk genoeg was.
Maar qua people skills toch niet.quote:En omdat ik ook een beetje dacht dat ie wel een redelijke match met me zou zijn, qua interesses klopt het wel, qua humor volgens mij ook.
Je moet er alleen zelf nog achter staan he?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie zeggen eigenlijk niets wat ik zelf nog niet weet.
Mag ik je schoppen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat is een +1 voor Erikquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet er alleen zelf nog achter staan he?
Ja, weten en voelen zijn verschillende dingen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet er alleen zelf nog achter staan he?
Gewoon zeggen dat je je heel erg verheugd had op een date met hem omdat je een klik voelde, maar dat je niet het idee hebt dat hij net zo enthousiast is. En dat je daarom aan hem overlaat om weer contact op te nemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik het gevoel heb dat ik dan misschien wel iets misloop ofzo. Of omdat ik (waar ik het vandaan haal weet ik niet hoor) toch ergens denk dat het aan mij ligt, omdat ik niet misschien duidelijk genoeg was. En omdat ik ook een beetje dacht dat ie wel een redelijke match met me zou zijn, qua interesses klopt het wel, qua humor volgens mij ook.
Moeilijk is dat he...quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Want dat is een garantie voor wekenlang nagelbijten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je je heel erg verheugd had op een date met hem omdat je een klik voelde, maar dat je niet het idee hebt dat hij net zo enthousiast is. En dat je daarom aan hem overlaat om weer contact op te nemen
quote:
Mwa, ik heb een half uur geleden gezegd dat ik moe was en ging slapenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
Zo zie je maar, er is geen één manier om iets te doen.
Ik zou hem gewoon aan de kant zetten en vergeten, direct. Tombolafan zou het initiatief bij hem neerleggen.
Nou, daar sta je dan.
Weet je het al?
Je had ook kunnen zeggen: Ik word moe van jou, ik ga slapen en ben dus offline.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, ik heb een half uur geleden gezegd dat ik moe was en ging slapen. Msn op offline gepleurd.
Veel te soft Erik, veel te soft. Hoe moet hij daaruit halen hoezeer jij ermee zit?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, ik heb een half uur geleden gezegd dat ik moe was en ging slapen. Msn op offline gepleurd.
+1!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je had ook kunnen zeggen: Ik word moe van jou, ik ga slapen en ben dus offline.
Bijt gewoon eens van je af, je lijkt wel een homo
Notendop, lekker kort en helder inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
maar als hij dat niet kan, houdt het op
Ultimatum stellen: 'ik kan dan en dan. Lukt jou dat niet dan trek ik mijn conclusies en is het over.'quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar zelfs al ligt het initiatief bij mij dan ligt het nog bij hem. Want ik kan wel leuk zeggen "dan en dan kan ik", maar als hij dat niet kan, houdt het op. En dan kan ik wel met een nieuwe datum komen, maar hij heeft het druk bladiebla
.
Nee! Ik was het met je eens!quote:
Je bent nu te beschikbaar, m.i.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar zelfs al ligt het initiatief bij mij dan ligt het nog bij hem. Want ik kan wel leuk zeggen "dan en dan kan ik", maar als hij dat niet kan, houdt het op. En dan kan ik wel met een nieuwe datum komen, maar hij heeft het druk bladiebla
.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ultimatum stellen: 'ik kan dan en dan. Lukt jou dat niet dan trek ik mijn conclusies en is het over.'
Maar ik denk dat jij er meer aan hebt als je hem gewoon rechtuit zegt dat jij hem leuk vindt maar je afvraagt of dat wederzijds is.
Wallpush, UW relatiebemiddelingsburo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:18 schreef Dirkh het volgende:
Zullen wij een soort relatiebemiddelingsbureau beginnen en dat wij de contacten leggen?
Scheelt gewoon dagen geklooi. Dat is goud waard.
Het gaat er niet om wat wij zouden doen, maar wat Erik zal doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt niet meer doen. Dan ben je toch helemaal een afhankelijke puppy?
Erik heeft geduld genoeg getoond, me dunkt. En interesse genoeg getoond.
Dat Engels maakt het extra seksah he?quote:
Nee toch, het is een soort van ultimatum. Deze twee drie dagen ben ik beschikbaar, pas je agenda daar maar op aan en als je dat niet kan, dan was dat het. Punt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt niet meer doen. Dan ben je toch helemaal een afhankelijke puppy?
Erik heeft geduld genoeg getoond, me dunkt. En interesse genoeg getoond.
We aim to please push.quote:
oh ja...quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
Ik zou het initiatief niet meer bij hem neerleggen, want...
DAT LIGT HET AL WEKEN
Maar wie wil er nou nog op stap met eentje aan wie je weken moet lopen trekken als aan een dood paard?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee toch, het is een soort van ultimatum. Deze twee drie dagen ben ik beschikbaar, pas je agenda daar maar op aan en als je dat niet kan, dan was dat het. Punt.
Prima beredenering volgens mij.
En ondertussen stiekem kijken of hij wel druk online blijft zeker?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik had hem ook al aan de kant geschoven en vergeten. Maar ja, het is wel Erik... die wil hem wel hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wie wil er nou nog op stap met eentje aan wie je weken moet lopen trekken als aan een dood paard?
En die een ultimatum nodig heeft om met je af te willen/kunnen spreken?
Maar goed. Iedereen is anders idd. Ik zou het echt al lang niet meer willen.
En jij hier stiekem mee zitten lezenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ondertussen stiekem kijken of hij wel druk online blijft zeker?
Ieders eerste reactie is om te kijken naar wat hij/zij zou doen. En da's prima om de ander te laten zien hoe het ook kan. Maar als jou manier niet bij de ander past dan zal die er niks mee doen. Hoe helder en goed en verstandig jouw advies ook is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wie wil er nou nog op stap met eentje aan wie je weken moet lopen trekken als aan een dood paard?
En die een ultimatum nodig heeft om met je af te willen/kunnen spreken?
Maar goed. Iedereen is anders idd. Ik zou het echt al lang niet meer willen.
Mooi en goed uitgelegdquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, zoals jullie het allemaal zeggen klinkt het heel makkelijk. "Doe gewoon dit, zeg dat en klaar". Alleen voelt het gewoon niet zo eenvoudig. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet formuleren dat mijn gevoel en gedachtes in de juiste woorden neergezet worden. Sowieso moet gezegd worden dat ik niet geheel rationeel naar dit probleem kan kijken (en jullie wel wat meer, aangezien jullie er niet middenin zitten).
Het voelt een beetje tegennatuurlijk om iets weg te duwen waarbij je (tegen beter WETEN in, maar qua gevoel) nog niet klaar mee bent en misschien nog wel hoopt op iets. Er zijn nog meer vissen in de zee, zogezegd, nou, er zijn enorm veel vissen in de zee, maar ze moeten maar net in je netje terecht komen. En mijn net is niet zo groot, en daarom hang ik misschien wanhopig (om maar in de visvergelijking te blijven zitten) aan dat ene kleine zieke visje waar geen smaak aan zit, omdat de zekerheid dat je nog iets vangt er niet is.
Ja, ik ben er nog alleen duren mijn reacties lang omdat ik steeds op die backspaceknop ramquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ieders eerste reactie is om te kijken naar wat hij/zij zou doen. En da's prima om de ander te laten zien hoe het ook kan. Maar als jou manier niet bij de ander past dan zal die er niks mee doen. Hoe helder en goed en verstandig jouw advies ook is.![]()
Erik, ben je er nog? Je bent toch niet stiekem online gegaan he?
Hoe belangrijk is het hebben van een relatie voor jou?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, zoals jullie het allemaal zeggen klinkt het heel makkelijk. "Doe gewoon dit, zeg dat en klaar". Alleen voelt het gewoon niet zo eenvoudig. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet formuleren dat mijn gevoel en gedachtes in de juiste woorden neergezet worden. Sowieso moet gezegd worden dat ik niet geheel rationeel naar dit probleem kan kijken (en jullie wel wat meer, aangezien jullie er niet middenin zitten).
Het voelt een beetje tegennatuurlijk om iets weg te duwen waarbij je (tegen beter WETEN in, maar qua gevoel) nog niet klaar mee bent en misschien nog wel hoopt op iets. Er zijn nog meer vissen in de zee, zogezegd, nou, er zijn enorm veel vissen in de zee, maar ze moeten maar net in je netje terecht komen. En mijn net is niet zo groot, en daarom hang ik misschien wanhopig (om maar in de visvergelijking te blijven zitten) aan dat ene kleine zieke visje waar geen smaak aan zit, omdat de zekerheid dat je nog iets vangt er niet is.
Daarom zei ik ook: 'Iedereen is anders'quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ieders eerste reactie is om te kijken naar wat hij/zij zou doen. En da's prima om de ander te laten zien hoe het ook kan. Maar als jou manier niet bij de ander past dan zal die er niks mee doen. Hoe helder en goed en verstandig jouw advies ook is.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik schuif net aanquote:
Als hij het écht zat was, dan had hij allang jouw (en Dirks, en Ml-etjes) strategie gevolgd. Dus blijkbaar zit er toch nog iets anders. Wat Erik net heel mooi verwoord heeft.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook: 'Iedereen is anders'
Ik ga Erik mijn manieren niet opdringen hoor. Maar ik merk wel dat ie er al weken van baalt en dat laat ie ook terecht regelmatig merken. Dus ik kan me levendig voorstellen dat ie er wel strontzat van is inmiddels.
Ik snap je echt wel hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zal op een gegeven moment toch echt een rationele beslissing moeten nemen. Buitenstaanders nemen die houding sneller in, maar als iemand je emotioneel gijzelt, waar het hier op lijkt, dan heb je zo nu en dan wel eens mensen nodig die je een kijkje gunt in de realiteit. Doe er mee wat je wil, jouw keuze.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als hij het écht zat was, dan had hij allang jouw (en Dirks, en Ml-etjes) strategie gevolgd. Dus blijkbaar zit er toch nog iets anders. Wat Erik net heel mooi verwoord heeft.
Sinds hij eerder zei 'Greys zou nu zeggen dat...' heb ik daar geen last meer vanquote:En ik voel me stom, dat ik over je zit te praten alsof je er niet bij bent Erik.
Uhm.... hoe heet dat Carnibest in blik ook alweer?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
Cat, weet jij toevallig een merk blikvoer/kattenvoer waar zo min mogelijk bestanddelen in zitten waar een kat allergisch voor zou kunnen zijn? Dus zonder toegevoegde meuk enzo?
En ik ben weer helemaal van de 'He/She's just not that into you'.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap je echt wel hoorDaarom zou ik toch nog niet helemaal opgeven denk ik... Je hoort ook wel verhalen dat de een echt heeft moeten zeuren om een date met de ander, en dan werd het uiteindelijk gewoon een goede relatie.
Ik ben sprookjes-gelovend ingesteld, dus ik snap het als je de deur niet dicht smijt
Het gaat me niet eens zozeer over een relatie. Ik ga niet met iemand afspreken met in mijn achterhoofd een huwelijk en een hond en huisjeboompjebeetsjequote:Op dinsdag 20 april 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is het hebben van een relatie voor jou?
Ach ja, ik en te persoonlijkquote:
En als dit allemaal te persoonlijk wordt, dan moet je het zeggen hoor.![]()
Ja, zie straks of morgen de F&F SC evenquote:
De helft van de tijd ben ik er ook niet omdat ik dan zit te typen aan de reacties hierquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als hij het écht zat was, dan had hij allang jouw (en Dirks, en Ml-etjes) strategie gevolgd. Dus blijkbaar zit er toch nog iets anders. Wat Erik net heel mooi verwoord heeft.
En ik voel me stom, dat ik over je zit te praten alsof je er niet bij bent Erik.
Nou ja, ik ben daar ook wel een beetje van, maar ik hoorde laatst in de autoquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik ben weer helemaal van de 'He/She's just not that into you'.
Graag of niet.
Maar juist dat we allemaal zo verschillend zijn maakt het allemaal zo interessant. En lastig
Oh, dat herken ik wel een beetjequote:Op dinsdag 20 april 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens zozeer over een relatie. Ik ga niet met iemand afspreken met in mijn achterhoofd een huwelijk en een hond en huisjeboompjebeetsje.
Het is alleen, ik heb tot nu toe altijd vanaf de zijlijn toe moeten kijken. Ik heb moeten zien hoe klasgenoten vriendjes en vriendinnetjes kregen, hoe mijn vrienden allemaal (al dan niet lange) relaties kregen, zelfs hoe op een gegeven moment mijn twee beste vrienden opeens voor elkaar gingen (hallo vijfde wiel aan de wagen).
En eigenlijk voelde ik me altijd buitengesloten, dus misschien zoek ik wel iemand die voor mij kiest, en dat wil niet bijzonder hard lukken. En ja, dan grijp je wel naar strohalmen en is het niet zo makkelijk om mensen de laan uit te sturen terwijl je weet dat het eigenlijk beneden je is.
Onze hond is echt mega-allergisch. Voor de meeste soorten vlees. Dus vrijwel alle snoepdingen kan ie niet hebben, want serieus, hij schijt in een nacht de huiskamer vol dat de spetters op kniehoogte zitten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zie straks of morgen de F&F SC even
Ik word er een beetje moedeloos van. Alles al geprobeerd, dat nieuwe kleed op de bank weg, planten/bloemen de deur uit etc. Het enige waar hij nog allergisch voor kan zijn denk ik is zijn voer. Dat al anderhalf jaar hetzelfde is.
Het woord relatie kan veel dingen betekenen. Voor jou in ieder geval het 'bij iemand horen' voor hoe kort of hoe lang het ook duurt. Ik vraag me dan wel af of jij - door met iemand af te spreken- in één klap van dat gevoel af bent wat al zo lang speelt. Ik hoop echt dat je niet die illusie hebt, want dan zou je wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens zozeer over een relatie. Ik ga niet met iemand afspreken met in mijn achterhoofd een huwelijk en een hond en huisjeboompjebeetsje.
Het is alleen, ik heb tot nu toe altijd vanaf de zijlijn toe moeten kijken. Ik heb moeten zien hoe klasgenoten vriendjes en vriendinnetjes kregen, hoe mijn vrienden allemaal (al dan niet lange) relaties kregen, zelfs hoe op een gegeven moment mijn twee beste vrienden opeens voor elkaar gingen (hallo vijfde wiel aan de wagen).
En eigenlijk voelde ik me altijd buitengesloten, dus misschien zoek ik wel iemand die voor mij kiest, en dat wil niet bijzonder hard lukken. En ja, dan grijp je wel naar strohalmen en is het niet zo makkelijk om mensen de laan uit te sturen terwijl je weet dat het eigenlijk beneden je is.
[..]
Ach ja, ik en te persoonlijk... dat realiseer ik me altijd pas de ochtend erna
"Oh dat had ik beter misschien niet zo openbaar kunnen zeggen"...
.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat herken ik wel een beetjeNu niet zo erg meer hoor, maar ik heb ook wel een tijd gehad dat ik het idee had dat ik de enige was die helemaal niemand had (en waar niemand van hield *kras*
)
Dat zegt men inderdaadquote:Dat gaat vanzelf over, echt
Ja, nou, daar hoorde je ook een ander verhaal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben daar ook wel een beetje van, maar ik hoorde laatst in de autoover zo'n verhaal... En ik ken een stel dat een aantal jaar geleden ook zo samen is gekomen, dat zij hem bijna moest ontvoeren voor hij een date wilde, en nu wil hij haar nooit meer kwijt
Dus het kan
Ik heb niet de illusie dat een relatie alles magisch oplostquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het woord relatie kan veel dingen betekenen. Voor jou in ieder geval het 'bij iemand horen' voor hoe kort of hoe lang het ook duurt. Ik vraag me dan wel af of jij - door met iemand af te spreken- in één klap van dat gevoel af bent wat al zo lang speelt. Ik hoop echt dat je niet die illusie hebt, want dan zou je wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen.
Niet naar bedoeld, maar realistisch. En ik hoop van ganser harte dat ik hiermee fout zit natuurlijk.
I know. but I don't feel it...quote:Maar pas op dat je je inderdaad niet te zeer afhankelijk maakt van anderen, in je zoektocht naar het erbij horen/iemand die voor je kiest. Want dat kan ook op andere manieren, alleen moet je die wel als zodanig herkennen.
Mijn filosofie: als eerste moet je voor jezelf kiezen. Alle anderen zijn daar slechts aanvulling op.
quote:
Ja, en daar heb je niks aan hequote:Dat zegt men inderdaad.
Nee, vertel eens?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nou, daar hoorde je ook een ander verhaal.Van een kerel die wel heel raar in elkaar bleek te steken.
Dat is waar, maar daarom gaf ik die andere relatie ook erbij als voorbeeldquote:Maar inderdaad, het kán wel. Als je een relatie die nu een maand of 3 duurt (als het nog aan is) als maatstaf neemt.
En dat gevoel krijgen we er in een avondje ook niet ingepraat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat een relatie alles magisch oplost. Ik heb wel het idee dat het fijn zou zijn om te voelen dat iemand voor je gaat, en van alle mensen jou als eerste belt, of die tegen je aan wil zitten. Om écht erkend te worden.
[..]
I know. but I don't feel it...
... yet
Eindelijk! Ik dacht, ik jaag ze weg met wat emotioneel geneuzel, maar ze waren hardnekkiger dan ik dacht.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, hoeveel moet ik jullie betalen voor deze sessie? En is het nachttarief goedkoper of duurder dan het dagtarief?
Nou he!quote:Op woensdag 21 april 2010 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eindelijk! Ik dacht, ik jaag ze weg met wat emotioneel geneuzel, maar ze waren hardnekkiger dan ik dacht.
Ja, alles is wel gezegd denk ik. Voor deze keerquote:
Eh... +1?quote:Op woensdag 21 april 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou he!
Dussssss, wat gaan we doen?
oeh, voyeurs!quote:
Echt!quote:Op woensdag 21 april 2010 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga nog ff zo'n grote krabpaal bestellen spesjaaaaal voor Tha Droopmeistert in de woonkamert
Dusssss... wat gaan we doen?quote:
Ik denk het niet, maar als je voor de eerste keer iets bestelt krijg je sowieso 3,50 korting.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt!
Ik wil m ook... Krijg je korting als je er 2 bestelt?
Een lekker potje bridgen?quote:Op woensdag 21 april 2010 00:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dusssss... wat gaan we doen? [ afbeelding ]
Ik heb 2 bejaarden straks hequote:Op woensdag 21 april 2010 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar als je voor de eerste keer iets bestelt krijg je sowieso 3,50 korting.
Komt ie op 66 euro.
Echt niet duur vind ik...ding is haske degelijk, zelfs als je een Tom hebt
Hier is het echt een succes.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb 2 bejaarden straks he
Dus hij zal het wel houden hoop ik
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een lekker potje bridgen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik had wel iets spannenders in gedachten eigenlijk...Wat had jij dan in gedachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Naast stripbridgen?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik ga hem aan mijn vriendin vragenquote:Op woensdag 21 april 2010 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier is het echt een succes.
Af en toe liggen er gewoon 4 katten op; inclusief 1 bejaarde en 1 surrogaatbejaarde
vind je stripbridgen niet genoeg?quote:Op woensdag 21 april 2010 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat had jij dan in gedachten? Naast stripbridgen?
Mja, dan ben je naakt en dan? Bridgen duurt niet de hele nacht, en is ook niet zo vermoeiend dat je daarna wil slapen denk ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vind je stripbridgen niet genoeg?
Ja hallo, ik heb het stripbridgen verzonnen, jij mag zeggen wat we daarna gaan doenquote:Op woensdag 21 april 2010 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, dan ben je naakt en dan? Bridgen duurt niet de hele nacht, en is ook niet zo vermoeiend dat je daarna wil slapen denk ik.
En anders maak ik m wel gewilligquote:
Sure. Voorkeur voor types?quote:Op woensdag 21 april 2010 00:41 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ga jij zoeken? zet ik alles alvast klaar
mmmm... donker haar, bruine ogen...quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is nog lastig om daar plaatjes van te vinden zeg.
Adam Brodyquote:Op woensdag 21 april 2010 01:05 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En Adrian wil ik ook wel jaDies toch hetero?
Slaap lekker!quote:Op woensdag 21 april 2010 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Adam BrodyDat vind ik ook zo'n lekker ding
. Ja Adrien is hetero denk ik
, maar ach, een mens kan dromen he
.
En dat is precies wat ik ga doen trouwens.
Trusten![]()
!
Had je er geen rok overheen? Lijkt mij ook koud.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goedemorgen
Ik vond het maar koud Dirkh, zo in mijn panty op de tramhalte.
Heer G. komt thuis dadelijk
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
Heer G zit in de taxi naar Schiphol![]()
Daarna gaat ie meteen door naar zijn werk
Dat was niet helemaal de afspraak, maar oke.
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
Heer G zit in de taxi naar Schiphol![]()
Daarna gaat ie meteen door naar zijn werk
Dat was niet helemaal de afspraak, maar oke.
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:21 schreef Dirkh het volgende:
Bob Geldof stelt: Why do girls fake orgasms? Because they think we care.
Ik had het niet mooier kunnen verwoorden.
Zo vroeg op de dag al zo'n mooie afsluiter.
Niks geen draai, zo zit het gewoon in elkaar en mannen onder elkaar overdrijven nooit.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die draai kun je er aan geven om je er overheen te zetten ja.
En nog gaatjes gevonden bij de tandarts?
quote:
Maar natuurlijk kan je dat jurkje wat al tien jaar in de kast hangt nog aan. Het staat je zelfs nog goed ook nog.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]! Nee lieverd je kont is niet dik.
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef JJH het volgende:
Mogguh Dirk, wel geslapen hoor, prima zelfs.
Net lekker al aan de wandel geweest, voor het eerst sinds bijna een jaar weer eens hardgelopen.
Werd je achterna gezeten?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef JJH het volgende:
Mogguh Dirk, wel geslapen hoor, prima zelfs.
Net lekker al aan de wandel geweest, voor het eerst sinds bijna een jaar weer eens hardgelopen.
Lekker om dat ook niet groots al bij de uitgang te melden...quote:Op woensdag 21 april 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
Heer G kwam de parkeergarage niet uit op Schiphol, die had de limiet overschreden waarmee je met je creditcard nog de parkeerkosten mag betalen![]()
Toen moest ie dat hele pokke eind weer naar de vertrekhal lopen. Hihiiiiiihihi.
Daar hing een flyer dat de extra parkeerkosten bij iedereen werden kwijtgescholden, vanaf vorige week donderdag. Dus dat is wel heel netjesNiet dat ie het zelf moet betalen, maar toch. Wel keurig.
wahahaha maar netjes welquote:Op woensdag 21 april 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
Heer G kwam de parkeergarage niet uit op Schiphol, die had de limiet overschreden waarmee je met je creditcard nog de parkeerkosten mag betalen![]()
Toen moest ie dat hele pokke eind weer naar de vertrekhal lopen. Hihiiiiiihihi.
Daar hing een flyer dat de extra parkeerkosten bij iedereen werden kwijtgescholden, vanaf vorige week donderdag. Dus dat is wel heel netjesNiet dat ie het zelf moet betalen, maar toch. Wel keurig.
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef JJH het volgende:
Gaan jullie dan ook naar Zwitserland verhuizen DML?
Ja iedere dag op en neer duurt een beetje lang denk ikquote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef JJH het volgende:
Gaan jullie dan ook naar Zwitserland verhuizen DML?
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja iedere dag op en neer duurt een beetje lang denk ik
Is dat hun beste inzending in al die jaren? Die moet ik nog eens even nadenken over het nieuwe vaderland hoorquote:
Il pleut d'Oorquote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het nummer van dit jaar is nog best redelijk trouwens. Alleen die oren van die knakker....
Veruit de bekendste volgens mij.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is dat hun beste inzending in al die jaren? Die moet ik nog eens even nadenken over het nieuwe vaderland hoor
Raad eens wat ik vanavond eetquote:Op woensdag 21 april 2010 12:12 schreef JJH het volgende:
Ik ga ff boodschappen doen, vanavond die pastasalade van Muis eten.
Ga ik meenemen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Raad eens wat ik vanavond eet![]()
Het is trouwens appelazijn, in de dressingniet gewone.
Oh naar nummer is datquote:Op woensdag 21 april 2010 12:37 schreef Muis006 het volgende:
Is het raar dat ik de gozer uit sex bomb op heer G vind lijken?
En uren later bedenkt ie zich hoe dom deze post was, tijdens de lunch.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lekker om dat ook niet groots al bij de uitgang te melden...
Zo heel dom was het nietquote:Op woensdag 21 april 2010 13:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En uren later bedenkt ie zich hoe dom deze post was, tijdens de lunch.
Echt totaal niet!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:37 schreef Muis006 het volgende:
Is het raar dat ik de gozer uit sex bomb op heer G vind lijken?
Hihi leuk baantje flyeren in die garage.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo heel dom was het niet
Want Heer G is dus eerst gewoon in zijn auto gestapt, met creditcard naar de slagboom gereden om er uit te gaan en daar kwam hij er achter dat ie er niet uit kwam. Toen moest ie weer teruglopen naar het begin waar de parkeerwachter zat en dáár las en hoorde hij pas van het kwijtschelden van de kosten.
Dus ze hadden beter een flyertje onder de ruitenwissers kunnen doen van iedereen
Gewoon een stel uitzendkrachten voor inhuren.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi leuk baantje flyeren in die garage.
Ja met het zussie was het gezellig en succesvol op telefoongebiedquote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
Greysie,
Hoe was 't met zusje gister? Heer G. alweer thuis gearriveerd?
Ben net thuis. Normaal werk ik de hele dag op woensdag, vandaag nietquote:
Klinkt leuk ja! En dat sim-only kan inderdaad soms echt flink in de kosten schelenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja met het zussie was het gezellig en succesvol op telefoongebied
Ze kan vanaf juli, als haar nieuwe contract ingaat, zich het rambam smsen (dat wilde ze, 1000 stuks) en voldoende bellen voor 22,50 per maand. De telefoon die ze graag wilde - Samsung Corby - heb ik haar gegeven, dan kon ze een sim-only abbo nemen wat dus in maandlasten scheelt.
Heer G zal zo wel komen. Die ging eerst nog even naar kantoor
Kwallietie taaaim +1quote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben net thuis. Normaal werk ik de hele dag op woensdag, vandaag niet
Kon ik mooi even ook ander voer voor Boor gaan kopen.
Normaal was het abonnementje voor alleen het bellen 25 euro en die smsbundel van 1000 sms 10 euro.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt leuk ja! En dat sim-only kan inderdaad soms echt flink in de kosten schelen
Oeh, lekker.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben net thuis. Normaal werk ik de hele dag op woensdag, vandaag niet
Kon ik mooi even ook ander voer voor Boor gaan kopen.
Oh misschienquote:Op woensdag 21 april 2010 14:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat lief Greys. Dat zussie van jou boft regelmatig met je volgens mij.
Hij belt nét dat het niet vroeg wordt. En dat ie hoopt dat ie eind van de middag thuis isquote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kwallietie taaaim +1
[ afbeelding ]
Zeg, gaan we nu allemaal in eens vrij nemen?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:26 schreef JJH het volgende:
Ik ben vandaag ook een extra dagje vrij, maar ik mag/moet dat a.s. zondag al compenseren.![]()
Ah ja, ik hoor net dat ik de middag dus alsnog voor mezelf hebquote:
Je lacht wel, maar...quote:Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, ik hoor net dat ik de middag dus alsnog voor mezelf heb
Je gaat proberen er tijd af te snoepen? Maar een ff met Sieneke lijkt me zeker nodig.quote:Dus ik ga mezelf maar even nuttig maken zometeen.
Zal ik de organisatie van zaterdag even mailen hoe laat we er UITERLIJK moeten zijn? Aangezien ik las dat 'de laatste bus naar de ZS vertrekt om 12.00 uur'? En zal ik dan naar dat andere mailadres even mailen, dat apart genoemde adres, dat wij ook graag even tien minuten met Sieneke willen praten?
Broodnodigquote:Op woensdag 21 april 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar...
[..]
Je gaat proberen er tijd af te snoepen? Maar een ff met Sieneke lijkt me zeker nodig.
Ja en hij een zonnebril, vijftig euro, een vrouw die niet zeurt en de boel poetst.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:33 schreef Ml-etje het volgende:
Wat lief van je Greys!!
Die Mr G kan mijn Mr wel een handje gevendie doet dat soort dingen ook.
Maarja dan mag ik niet klagen want heb er een tuinman aan over gehouden![]()
Nou nog ff verder poetsen en boenen hier en dan van de zon genieten
Kwestie van leven en doodquote:Op woensdag 21 april 2010 14:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja toch? Ik print Zwabbers zijn smiley wel uit, als cadeau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |