Maar reageren die agenten niet overdreven?quote:32-jarige Purmerender op de Purmersteenweg aanfietsen. Agenten gaven een stopteken omdat hier zojuist een groep kinderen overstak. De Purmerender negeerde het stopteken en fietste rakelings langs de groep kinderen heen. Door deze aktie moesten verschillende kinderen opzij springen. De agenten spraken de man aan op zijn gedrag, maar hij was hier niet van gediend. Hij reageerde agressief en wilde wegfietsen. De agenten pakte de man vast en vroegen om zijn identiteitsbewijs.
Duidelijk lijkt me inderdaad geen hyperbool nee...quote:
quote:
Hobby's en interesses
* klassieke muziek
* lezen (levensbeschouwelijke onderwerpen)
* natuur
* vliegtuigspotten
* vrijmetselarij
Publicaties
* "De Luchtstrijdkrachten van het Warschaupact en neutraal Europa" (samenstelling en redactie, 1982)
* "Vijftig jaar vrijmetselarij" (eindredactie)
* ‘Vrij Denken – over religie, politiek en vrijmetselarij’ (2005)
Je bent slaaf van je eigen consumptie drang.quote:Op maandag 26 juli 2010 06:35 schreef Futureone het volgende:
Shitt man, dat van Google Streetview is wel eng.
Maar buiten dat is het systeem ook niks en hier ben ik al veel eerder achter gekomen als kind al.
De taak voor je in Nederand is:
- School
- Werk
- Bejaardehuis/Saai leven na je pensioen.
- Dood
Waar is genieten?, daarom wil ik ook zo snel mogenlijk weg hier.
Het liefst naar een andere planeet, maar dat gaat hem niet worden.
Wat je ook vaker hoort/leest is dat mensen die in de zakelijke wereld zitten
paar maanden/jaren hebben opgetrokken in de rimboe bij wijze van spreken
en daar veel gelukkiger waren dan in een "maatschappij".
Shit happens, but shit is scary for real.
Edit: Na deze post kreeg ik een blauw scherm, HD-transfer.![]()
Edit2: BTW, hier staat het ook gewoon op de Wikipedia van Mat Herben.
[..]
welkom in 1999, als je ergens word voorgelogen is het wel in die film. Ironisch niet?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:39 schreef Tjaapo het volgende:
Iemand zeitgeist gezien? Dat is helemaal ziek als je dat allemaal moet geloven.
Uhuh, dit had ik al voordat ik überhaupt iets van BNW afwist.quote:Op maandag 26 juli 2010 06:35 schreef Futureone het volgende:
Shitt man, dat van Google Streetview is wel eng.
Maar buiten dat is het systeem ook niks en hier ben ik al veel eerder achter gekomen als kind al.
De taak voor je in Nederand is:
- School
- Werk
- Bejaardehuis/Saai leven na je pensioen.
- Dood
Waar is genieten?, daarom wil ik ook zo snel mogenlijk weg hier.
Het liefst naar een andere planeet, maar dat gaat hem niet worden.
Wat je ook vaker hoort/leest is dat mensen die in de zakelijke wereld zitten
paar maanden/jaren hebben opgetrokken in de rimboe bij wijze van spreken
en daar veel gelukkiger waren dan in een "maatschappij".
Ben ik het niet met je eens, want de maatschappij kan je wel een richting in sturen.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je bent slaaf van je eigen consumptie drang.
De maatschappij legt het je allemaal niet op, dat doe je (wellicht onbewust) zelf.
Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt. Als je je je compleet los zou maken van de maatschappij zou je nog 3 keer harder moeten werken. Die aardappels moeten geplant, gerooid, geschiild en gekookt worden. Dat huis moet onderhouden worden. Die energie moet ergens vandaan komen. Vele handen maken licht werk. Waar het mis gaat is wanneer de overheid teveel wil doen en ingrijpen en te corrupt is en daardoor teveel geld verkwist. Wat dat betreft is Nederland natuurlijk ook gewoon een bananenrepubliek.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:43 schreef Futureone het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eens, want de maatschappij kan je wel een richting in sturen.
De voornaamste regel en de wil die ik bij Nederlanders dus zie is werk, werk is voor
hun het belangrijkste. Maar hun vinden hun levenswijze helemaal te gek. (de meeste)
Werk is zo belangrijk dat bij wijze van spreken je je baan verliest, je je leven verliest.
Terwijl hun levenswijze juist 10x stront is. Je bent juist een slaaf van de maatschappij,
WANT jij werkt voor HUN, jij betaalt teveel belasting voor HUN, jij luistert naar wat HUN zeggen,
jij weet wat HUN willen in de toekomst. Geloof me het leventje hier in Nederland is emotioneel psychisch
zwaarder dan je denkt.
Het is het topje van de ijsberg.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:39 schreef Tjaapo het volgende:
Iemand zeitgeist gezien? Dat is helemaal ziek als je dat allemaal moet geloven.
Vergis je niet hoor. Kijk maar naar de WII, Mobieltjes en plasma TVsquote:Op maandag 26 juli 2010 20:43 schreef Futureone het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eens, want de maatschappij kan je wel een richting in sturen.
Werken dat is zo er in gestampt. Waarom zoude we moeten werken.quote:De voornaamste regel en de wil die ik bij Nederlanders dus zie is werk, werk is voor
hun het belangrijkste. Maar hun vinden hun levenswijze helemaal te gek. (de meeste)
Werk is zo belangrijk dat bij wijze van spreken je je baan verliest, je je leven verliest.
zo iets ja.quote:Terwijl hun levenswijze juist 10x stront is. Je bent juist een slaaf van de maatschappij,
WANT jij werkt voor HUN, jij betaalt teveel belasting voor HUN, jij luistert naar wat HUN zeggen,
jij weet wat HUN willen in de toekomst. Geloof me het leventje hier in Nederland is emotioneel psychisch
zwaarder dan je denkt.
Klooien in je eigen tuin, dat geeft voldoening. Wat geen voldoening geeft (diep in je hart) is voor een of andere smerige klootzak CEO die de boel verstierd en er vervolgens ook nog eens met een gouden handdruk van door gaat.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt. Als je je je compleet los zou maken van de maatschappij zou je nog 3 keer harder moeten werken. Die aardappels moeten geplant, gerooid, geschiild en gekookt worden. Dat huis moet onderhouden worden. Die energie moet ergens vandaan komen. Vele handen maken licht werk. Waar het mis gaat is wanneer de overheid teveel wil doen en ingrijpen en te corrupt is en daardoor teveel geld verkwist. Wat dat betreft is Nederland natuurlijk ook gewoon een bananenrepubliek.
Zeitgeist is meer waar dan je lief is...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
welkom in 1999, als je ergens word voorgelogen is het wel in die film. Ironisch niet?
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Klooien in je eigen tuin, dat geeft voldoening.
Ik heb het nog nooit over the inconvenient truth gehad jokkebrokquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zeitgeist is meer waar dan je lief is...
Nee de enige bekende docu wat leugens en bullshit verkondigd is Al Gore's The Inconvient Truth, maar op een of andere manier loopt daar elke A-tuinhek, oompaloompa of een willekeurige infantiele politici mee weg.
Misdadig dat die Al Gore daar een Nobelprijs voor heeft gewonnen. De Nobel is dan ook een farce, een prestige prijs, met kunde heeft het niets van doen.
Haha, behalve als je uiteindelijk rotte tomaten aan je plantjes hebt hangen omdat het teveel geregend heeft.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Klooien in je eigen tuin, dat geeft voldoening. Wat geen voldoening geeft (diep in je hart) is voor een of andere smerige klootzak CEO die de boel verstierd en er vervolgens ook nog eens met een gouden handdruk van door gaat.
En ja Vernederland is een bananenrepubliek
Is bij jullie de kas nog niet uitgevonden?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Haha, behalve als je uiteindelijk rotte tomaten aan je plantjes hebt hangen omdat het teveel geregend heeft.
Ik herhaal: de waarheid ligt denk ik ergens in het midden. Een simpel boerenbestaan kan voldoening geven, doch wanneer het tegenzit en je kunt niet terugvallen op een of andere zekerheid en de keuze is 3 keer zo hard werken of creperen, is dat voor de meeste mensen toch ook geen prettig vooruitzicht.
We moeten nu eenmaal werken omdat onze leefomgeving vijandig is. Als je in de wilde natuur gaat leven en geen hutje bouwt, is het snel game over.
Nou heb ik dat soort plaatjes&piramides wel vaker gezien, en een van de dingen die me het meest intrigeren zijn de top 13 families, en dan met name "the world monarch" wie zou daar nou voor in aanmerking komen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |