In het leven neemt eenieder een zienswijze aan, en bouwt daar veel van zijn/haar leven op voort. Jouw eigen point-of-view is dus deel van jouw eigen wereld. Het bepaalt hoe jij de wereld ziet. En als anderen aan jouw geloofsovertuiging komen ga je dat verdedigen. Of je nou truther, debunker of christen bent.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dus als ik een bloedhekel heb aan Lambiekje omdat-ie een antisemitische christenhater is, dan ben ik angstig mijn eigen wereldje aan het verdedigen? Heb je enig idee wat voor paternalistisch gelul dat is?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef TitusPullo het volgende:
MTV is een mason? Hoe kan een corporatie een vrijmetselaar zijn?
http://en.wikipedia.org/wiki/Masonic_Temple_(Toronto)quote:The Masonic Temple, also known as the CTV Temple or the MTV Temple, is a four-storey building located in Toronto, Ontario, Canada, on the north-west corner of Davenport Road and Yonge Street.
Construction began early in 1917, the Masonic ceremony of laying the cornerstone occurring November 17, 1917 and the first Lodge meeting taking place on New Year's Day, 1918.[1] At its peak, the Masonic Temple was home to 38 different Masonic bodies: 27 Craft Lodges, 6 Chapters (York Rite), 2 Preceptories (Knights Templar), 2 Scottish Rite Bodies and Adoniram Council.[2]
COINTELPRO (an acronym for Counter Intelligence Program) was a series of covert, and often illegal, projects conducted by the United States Federal Bureau of Investigation (FBI) aimed at investigating and disrupting dissident political organizations within the United States. The FBI used covert operations from its inception; however, formal COINTELPRO operations took place between 1956 and 1971.[2] The FBI's stated motivation at the time was "protecting national security, preventing violence, and maintaining the existing social and political order."[3]quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Counter intelligence, vertel eens? Als je wilt natuurlijk
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
COINTELPRO (an acronym for Counter Intelligence Program) was a series of covert, and often illegal, projects conducted by the United States Federal Bureau of Investigation (FBI) aimed at investigating and disrupting dissident political organizations within the United States. The FBI used covert operations from its inception; however, formal COINTELPRO operations took place between 1956 and 1971.[2] The FBI's stated motivation at the time was "protecting national security, preventing violence, and maintaining the existing social and political order."[3]
Dat, maar dan uitgebreider etc.
http://en.wikipedia.org/wiki/COINTELPRO
Ergens in de vorige eeuw tijdens het koude oorlog tijdperk deed de FBI bepaalde dingen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
COINTELPRO (an acronym for Counter Intelligence Program) was a series of covert, and often illegal, projects conducted by the United States Federal Bureau of Investigation (FBI) aimed at investigating and disrupting dissident political organizations within the United States. The FBI used covert operations from its inception; however, formal COINTELPRO operations took place between 1956 and 1971.[2] The FBI's stated motivation at the time was "protecting national security, preventing violence, and maintaining the existing social and political order."[3]
Dat, maar dan uitgebreider etc.
http://en.wikipedia.org/wiki/COINTELPRO
Ze kunnen toch dezelfde ideeen als counter middelen gebruiken vandaag de dag voor verscheidene doeleinden? De concensus of eigenlijk leugen "alles voor de veiligheid" wordt vandaag de dag nogsteeds gebruikt om van alles goed te praten. als excuus. Om je privacy te schenden en om oorlogen te voren tegen "een onzichtbare vijand". Eerst waren het de Moslims in het Midden-Oosten. Nu verplaatst de oog van BigBrother zich meer en meer naar eigen terrein en naar de eigen burgers.. Frappant much?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:25 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Ergens in de vorige eeuw tijdens het koude oorlog tijdperk deed de FBI bepaalde dingen.
Ja en?
Is een eeuwigheid geleden. De situatie nu is in de verste verten niet meer vergelijkbaar met de situatie in dat deel van die eeuw.
Dat is een aangenaam bakerpraatje.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In het leven neemt eenieder een zienswijze aan, en bouwt daar veel van zijn/haar leven op voort. Jouw eigen point-of-view is dus deel van jouw eigen wereld. Het bepaalt hoe jij de wereld ziet. En als anderen aan jouw geloofsovertuiging komen ga je dat verdedigen. Of je nou truther, debunker of christen bent.
Vergeef me. Als het psychologie is, kan het per definitie geen bakerpraatje zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:55 schreef heartz het volgende:
[..]
Nee, dat is psychologie.
En geen scientology hoor.
Want Psychologie is geen echte wetenschap bedoel je dat?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vergeef me. Als het psychologie is, kan het per definitie geen bakerpraatje zijn.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:02 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zou niet willen beweren dat het onzin is, maar ik geloof steeds sterker dat de term wetenschappen alleen voor de exacte wetenschappen gebruikt zou moeten worden.
Waar zeg ik dat dan weer? Wat een aggressive taal trouwens... was het toch wel een beetje raak?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dus als ik een bloedhekel heb aan Lambiekje omdat-ie een antisemitische christenhater is, dan ben ik angstig mijn eigen wereldje aan het verdedigen? Heb je enig idee wat voor paternalistisch gelul dat is?
http://www.wacholland.org(...)op-vliegveld-torontoquote:Charlie Veitch aangehouden op vliegveld in Toronto
wo, 30/06/2010 - 04:01 — Julian
Charles Torres Veitch van The Love Police is net aangehouden op Toronto International Airport in Canada. Hij wordt verdacht van het impersoneren van een politieagent.
Veitch stond op het punt om terug te vliegen naar Engeland, na het deelnemen aan de G20-demonstraties in Toronto. Hij kreeg echter niet de kans om het vliegtuig te boarden en werd opgepakt door een aantal politieagenten.
De arrestatie heeft plaatsgevonden omdat Veitch zich onterecht als een politieagent zou hebben voorgedaan. De aanklacht tegen hem is hier http://www.torontopolice.on.ca/newsreleases/pdfs/19172.pdf te lezen.
Het zou gaan om een dialoog die Veitch met een beveiligingsmedewerker hield. Waarschijnlijk betreft het de dialoog die te zien is op 6:19 minuten in het eerste filmpje dat eerder al op deze http://www.wacholland.org(...)teed-bij-g20-toronto website verscheen.
Na zijn arrestatie heeft Veitch snel een sms-bericht naar Dan Dicks van Press for Truth gestuurd. Dit bericht luidde "Ze hebben me. Haal hulp!".
Via Luke Rudkoski, de oprichter van We Are Change, heb ik nu vernomen dat Veitch momenteel mensen verzoekt om contact op te nemen met Amnesty International.
Daarnaast is het ook mogelijk om de 51ste divisie van de politie in Toronto te bellen, waar Charlie momenteel vastgehouden wordt. Het telefoonnummer daarvan is: (001)-416-808-5108.
Veitch werd tijdens de G20-demonstraties geïnterviewd door de Canadese televisiezender CHCH News.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:51 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan weer? Wat een aggressive taal trouwens... was het toch wel een beetje raak?
Als je zo een grote haat voelt voor een persoon die je alleen van posts op internet kent dan is dat je eigen ding, moet je zelf weten. Daar had ik het niet over.
Wat ik bedoel is dat iederen, en daarmee bedoel ik mezelf ook, een bepaald wereld beeld heeft. Dat zit goed vast en dat hebben wij nodig om te bepalen wie wij zelf zijn en waar wij staan in het universum. Als je dan dingen tegenkomt die dat beeld doen wankelen, is het een natuurlijk gedrag om die dingen gelijk uit te sluiten of er tegenaan te gaan. Het is juist moelijk om ervoor open te staan, jezelf erin te verdiepen en dan proberen voor je zelf uit te maken wat er nou van klopt en wat niet. Maar ervoor open staan betekend dus dat je het ruimte geeft om waar te kunnen zijn. Het hoeft ook niet waar te zijn, maar erover nadenken opent al wat deuren die niet meer te sluiten zijn. Of je er dan doorheen loopt is een ander verhaal, maar gewoon het feit dat er zo een deur bestaat tast een wereld beeld aan.
Daarom werken religies zo goed. Mensen hebben simpele regeltjes nodig voor de aarde, het universum en alles dat zij kunnen zien. Daarom ook de gedachte in monotheistische religies, dat alleen één religie de ware is.
Of je nou graag aan je wereld beeld vasthoud, of dat je mischien verder durft te kijken, dat maakt niet uit, iederen is vrij dat dte denken en te voelen wat hij/zij wil. Maar je hebt altijd de keuze hoe je jezelf gedraagt en hoe je reageert op je medemens. Die keuzes woorden gestuurd door emoties, maar als iemand sterk genoeg is kan hij/zij dat in bedwang houden. Voor anderen is het helaas anders, en gaan ze puur af op het eerste gevoel dat naar boven komt en voor sommige mensen hier is dat gevoel heel sterk en heel vel als je naar bepaalde posts kijkt. Dat is een teken dat het een zeer puntje raakt. En ik denk dat dit gevoel angst is, dat zich snel vertaald naar agressie. Een natuurlijk process om jezelf te beschermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |