En vervolgens bepalen Europarlementariërs o.a. gristelijke partijen dat er een bewaarplicht moet komen voor zoekmachines.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt in het straatje NWO passen!
Fijn dat je er weer bent
Heb je Icke's verhaal over de Asjkenazische Joden gelezen is z'n nieuwste boek.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Asjkenazische_Joden
Volgens mij haal jij iets anders dan ik uit het Marilyn Monroe verhaal hoor..
Voor de rest klopt het, maar is dit echt de eerste keer dat je begrijpt dat iedereen in BNW het hier over heeft?
Oh en deze bevolkingsgroep is ook belangrijk in dit verhaal
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyksos
Let goed op het verhaal wat er staat.. deze bevolking heeft 100 jaar egypte gedomineerd
Wacht even.. ik ken 1 andere groep, rond exact dezelfde tijd, te lezen in het oude testament, die beweren dat zij voor tientallen jaren 'gedwongen' werden om onder de Egyptenaren te leven. Ken jij deze groep ook?
Er is niet actief gezocht naar passwords door google. De wagens gebruikten beschikbare draadloze netwerken om hun data te versturen. Helaas werd er bij dat proces ook gedurende 0,2 seconden willekeurige data van het betreffende draadloze netwerk opgeslagen (cache?).quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze zo actief bezig waren om wachtwoorden enzo te ondervangen vind ik om eerlijk te zijn wel enorm schokkend. Een beursgenoteerd bedrijf die zich zo met illegale zaken bezigh.........okee, dat klinkt naïef!___!
Waarom hebben ze het dan niet al lang gedaan?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hoewel ik nog steeds betwijfel dat er op zo'n publiek toegankelijk en bekende bijeenkomst, dergelijke uitspraken worden gedaan, ben ik toch wel nieuwsgierig naar de oorsprong van je uitspraak.
Die oorlog met Iran zit er al diverse jaren aan te komen. En dat is het mooie van de NWO.. het neemt zijn tijd.
De nieuwe wereldorde = de oude wereldorde alleen anders.quote:Zijn jullie voorstanders van de oude wereld orde?
Wat een Orwelliaanse zinsnede.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef francorex het volgende:
[..]
De nieuwe wereldorde = de oude wereldorde alleen anders.
Het gaat hier om de controle over religie, educatie, voedsel, transport, geld, olie, farmaceutische industrie, en nog een paar van die puntjes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het dan niet al lang gedaan?
Ze zijn toch dusdanig machtig dat ze dit gewoon kunnen uitvoeren.
Dat ze zo machtig zijn en toch moeten wachten met hun plannen lijkt me volledig tegenstrijdig.
Of ze hebben nauwelijks macht, of ze hebben geen snode plannen.
Zijn jullie trouwens als tegenstanders van de NWO dan dus voorstanders van de oude wereld orde?
slaafs aan de kudde.quote:
Goed opgemerkt man. Jij gaat door voor de koelkast.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:27 schreef TitusPullo het volgende:
Een kuddedier is niet slaafs.
En dan is iedereen in de kudde slaafs aan elkaar. Aan wie ben je dan nog slaafs?quote:
Mensen over de hele wereld beginnen echt wakker te worden. Ik spreek ook mensen uit verschillende landen en je ziet dat bijv zeker 2 van de 10 weten wat er speelt, misschien zelfs 3 van de 10. Of dit gaat groeien?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef Mummiepak het volgende:
Net via een spelletje een gesprek gehad met welgesteld en geleerd iemand uit Palestina. Gek genoeg draaide het gesprek ook op de NWO, zeer interessant. De man had masters in theologie, computer engineering en sprak 4 talen vloeiend.
Kort gezegd gaf hij ook aan dat er 'een groot plan is om ons te misleiden' (ook had hij had bepaalde passages uit de Koran laten zien), en hij vond het toch verbazingwekkend dat ik als 18-jarige kon meepraten over deze onderwerpen.
Aan diegene die de kudde weet te sturen op subtiele, onopgemerkte manieren (oftewel de Illuminati vlgs. dit subforum), zolang men denkt dat men "vrije" keus heeft zal men de kudde blijven volgen zonder in de gaten te hebben dat ze gestuurd worden....quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dan is iedereen in de kudde slaafs aan elkaar. Aan wie ben je dan nog slaafs?
Onderschat niet hoeveel mensen het uit zichzelf doen omdat het een natuurlijke reaktie van angst is. Als iemand anders is of een andere mening hebt die jij als een bedreiging ziet, dan ben je ook tegen die persoon. (zie homohaat, rassenhaat, zelf pesterijen op school zijn er all een voorbeeld van)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:24 schreef Salvad0R het volgende:
Ik vraag me af hoeveel figuren op dit forum worden betaald door het Department of Defense om het bestaan van World Government te ridiculiseren/ontkennen, en hoeveel figuren het gratis uit zichzelf doen omdat ze een volgzame kneus zijn.
[ afbeelding ]
Wijze taal, wat niet wil zeggen dat er geen proffesionels aan het werk zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:53 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Onderschat niet hoeveel mensen het uit zichzelf doen omdat het een natuurlijke reaktie van angst is. Als iemand anders is of een andere mening hebt die jij als een bedreiging ziet, dan ben je ook tegen die persoon. (zie homohaat, rassenhaat, zelf pesterijen op school zijn er all een voorbeeld van)
Het hele truth gebeuren, in welke opzicht dan ook, veranderd gewoon je hele wereld. Voor veel mensen is dat veel te moeilijk en het is veel makkelijker om in denial te blijven, en hoe meer je met waarheid geconfronteerd wordt hoe veller je ertegen gaat vechten. Daarom krijg je ook complotter-jagers die gewoon standard tegen iederen met een ander geluid in gaan. In hun ogen beschermen zij de realiteit waarin zij geloven. Zij willen vasthouden aan het beeld wat zij in hun hoofd hebben want het beeld dat de thruthers tekenen is veel te eng.
Dus als ik een bloedhekel heb aan Lambiekje omdat-ie een antisemitische christenhater is, dan ben ik angstig mijn eigen wereldje aan het verdedigen? Heb je enig idee wat voor paternalistisch gelul dat is?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:53 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Onderschat niet hoeveel mensen het uit zichzelf doen omdat het een natuurlijke reaktie van angst is. Als iemand anders is of een andere mening hebt die jij als een bedreiging ziet, dan ben je ook tegen die persoon. (zie homohaat, rassenhaat, zelf pesterijen op school zijn er all een voorbeeld van)
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:46 schreef francorex het volgende:
[..]
Wijze taal, wat niet wil zeggen dat er geen proffesionels aan het werk zijn.
Counter intelligence heet zo iets dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |